Kalsarikänniketju

  • 5 246 222
  • 66 703
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Minun naamani meinasi ulostaa sisältöään juuri ennen yhdeksää illalla. Onnistuin käymään kaupassa. Onneksi sisimmässäni tiesin, että oksennus maistuu paremmalle tänään kuin eilen.
Minä olen sen verran saita ihminen, etten kovinkaan usein viitsi maksettuja viinoja vessanpöntölle lahjoitella. En sentään kauppaan tänään uskaltautunut, mutta oli onneksi jäänyt eiliseltä vielä ihan mukavasti juomia. On se hyvä että osaa varautua.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ennen olivat kisastudiotkin erilaisia. Ei helvetti tuota Jormaa. Niin ja Iken kusipääkin heti ratsastamassa.
Tätä videota on aina yhtä mukavaa katsoa. Mikäpä onkaan hienompaa kuin iso, ruma ja itkevä mies? Tuohon aikaan tosiaan piti soittaa lankapuhelimella kun ei tekstiviestit vielä liikkuneet Ikeltäkään.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Naapuruston kissojen isoääninen solunjakautumiseen johtava prosessointi katkesi inhasti, sillä en kärsi eturauhasvaivoista... Espanja on hieno maa.

Vituttaa jo valmiiksi, kun miettii mitä viinileka ja oluet maksaa taas parin viikon päästä.

Tähän väliin soitan kainalopieruja (juutuub).
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo. Yllättäen juon siideriä. Tallinnassa maksoi Kissin omenasiideri pantteineen 0.69 euroa (0.45l 4.7%). Valmistaja: Oy Sinebrychoff Ab, Kerava, joten olisikohan vastaavaa tai jopa samaa kuin se joku Golden cap tms, samanlainen pullokin kun on. Noh, Heinekeniä join jokusen näitä ennen.
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Piti ottaa kipulääkkeeks, mutta kipu meni ja nyt yritetää unilääkkeeks... Voiko onnistua vai meneekö toinen ISO TAPSA. Leppoisaa huumorimusiikkia kiitos?
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joku noista osas soittaaki! Toi oli hauska, mut oliko ne aidosti huumorilla...
Ps. Mun puolesta saa olla ihan niin homo ku haluaa, mutta ei saa tehdä siitä elämää suurempaa asiaa. Kaikki elämähän kuitenki perustuu heterouteen.
No ennen kenenkää avautumista, voin kertoa, että pari kaveriani jotka ovat homoja, eivät mainostele suuntautumistaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Joku noista osas soittaaki! Toi oli hauska, mut oliko ne aidosti huumorilla...
Ps. Mun puolesta saa olla ihan niin homo ku haluaa, mutta ei saa tehdä siitä elämää suurempaa asiaa. Kaikki elämähän kuitenki perustuu heterouteen.
Eikö täällä ole jo valmiiksi joku seksuaalisen suuntauksensa isoin kirjaimin kieltävien ketju? Ole huoleti, ei se video sua väkisin ota, jos pidät kätesi kurissa.

Aika tylsään kylään ajauduin taas, sillä täällä ei liiku muu kuin minä minibaarin ja tuhkiksen väliä.

Koti-ikävää puskee, joten laitan Sentencediä soimaan. Sitä parempaa, eli Laihotonta.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Meinaakos ne tänään ottaakaan, muut kuin mie?

Tuhlasin tänään lapsilisiä ja ostin itselleni vaatteita 15 egellä. Taisi olla ensimmäiset uudella rahalla ostamani vaatteet. Tuli niin pahat syyllisyyden tuskat että oli ostettava viinaa myös. Yleensähän en sijoita ulkonäkööni tai pukeutumiseen ollenkaan; kaikki itseeni käyttämä raha menee joko nestemäisenä tai sapuskana suusta alas tai sitten levyhyllyyn.

Pistetääs Jumalan ääntä julki. Vaikka Nopea Eetu ja Kakkainen Elukka ovat valitettavasti menneet eikä vuoteen 1981 ole paluuta, niin on nää nykyisetkin aseenkantajat ihan OK mörssäreitä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuossa mulkoilin naisasiat-ketuja läpi, ja todeta täytyy että facebook on mitä ilmeisimmin pilaamassa nuorten seurustelusuhteet. Siellä sitä murehditaan kaikkea mahdollista, ja monista viesteistä välittyy se, että facebook on tärkeä väline, niin seurustelun aikana kuin sen jälkeenkin.

En minäkään vielä mikään konkari ole, mutta sen verran myöhäisnuori kuitenkin, että en ole facebookissa parisuhteitani hoitanut. Nyt sitten tulee sellaista ns. ikäloppusaarnaa, jota en tunnusta tuottavani. Minä sain ihan oikean kirjeen nuoruuden tyttökaveriltani seurustelumme alkuaikoina. Tuosta ei edes ole kuin jonkun verran yli 10 vuotta aikaa. Seurustelimmekin jokusen vuoden, eikä kumpikaan meistä ollut tuolloin edes kuullut ns. sosiaalisesta mediasta.

Olisiko nyt siis paikallaan, että liittyisin facebookin? Saisinko tuota kautta parisuhteen, ja kriisejä siihen samaan suhteeseen? Kertokaa oi viisaat.

Otanpa lisää olutta, jos ymmärrys lisääntyisi.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Meinaakos ne tänään ottaakaan, muut kuin mie?
Vanha ja hidas, mutta että lukutaidoton?

Kuuntelen tuholaisten maukumista ja juon Estrellaa. Jos todella hyvin käy niin saan häiriköityä kattien parittelemisia taas virtsaamalla niiden päälle.

Naapurin parveke saattaa kutsua vielä, mutta eipä tipahdeta ennen kuin nuolaistaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tuossa mulkoilin naisasiat-ketuja läpi, ja todeta täytyy että facebook on mitä ilmeisimmin pilaamassa nuorten seurustelusuhteet. Siellä sitä murehditaan kaikkea mahdollista, ja monista viesteistä välittyy se, että facebook on tärkeä väline, niin seurustelun aikana kuin sen jälkeenkin.
Oi niitä aikoja, kun pillua välillä sai ja joskus ei saanut, mutta nämä hommat hoidettiin naamatusten eikä seurusteltu virtuaalisesti.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olisiko nyt siis paikallaan, että liittyisin facebookin? Saisinko tuota kautta parisuhteen, ja kriisejä siihen samaan suhteeseen?
Kokeile ihmeessä. Pariutumista en tuon kanavan kautta ole koskaan nähnyt, mutta eiköhän aika ole kypsä (heh heh) varttuneenkin koettaa onneaan.

Ajattelin poistaa tilini koko aparaatista. Turhuuksien tori ja lässytyksen mekka, vaikka kuinka valikoisi kaverinsa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kaljat ja siiderit loppuivat, joten vaihdoin viru valgeaan. Telkkaria olen tässä samalla katsellut. Itämeren rannoilla -sarjassa oli Tallinnasta kertova jakso. Kauhea krapula on kyllä tänään vaivannut. Aamulla heräsin lattialta. Noh. Viime viikon perjantaina muuten menin krapulassa ravintolaan syömään (Ses-Bes Tallinnassa). Olihan mulla kyllä nälkä, mutta siellä ravintolassa sitten ruokaani odotellessa iski huono olo, tai siis sellainen, ettei yhtään pystyisi syömään. Heikotti oikein ja hikikin valui. Lopulta istuskelin siellä pitkään ja söin hitaasti. Onneksi se annos oli suht pieni..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
ruokaani odotellessa iski huono olo, tai siis sellainen, ettei yhtään pystyisi syömään. Heikotti oikein ja hikikin valui.
Amatöörikö olet? Tuossa tilanteessahan (paha olo, mutta ei varsinaista hallitsematonta oksentelua) tilataan pari tuplafernettiä ja heitetään huiviin. Sen jälkeen oletkin jo kuin uusi ihminen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulla on ollut joskus festareilla helteisestä teltasta herätessäni sellainen olo etten kyennyt juomaan mitään. Ei oksettanut, mutta olin kuiva kuin Maijasen Pave. En saanut vettä kurkusta alas, enkä edes Tapiota vadelmakeitolla. Onneksi paranin taudista ja näin sitten Mike Pattonin Joensuun kaupunginorkesterin kanssa. Taisi olla ainoa esitys jota varten kykenin liikkumaan festarialueelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös