Hae juutuubista Electric Six - Gaybar (minä en näillä roaming hinnoilla käy sinne seikkailemaan)Leppoisaa huumorimusiikkia kiitos?
Eikö täällä ole jo valmiiksi joku seksuaalisen suuntauksensa isoin kirjaimin kieltävien ketju? Ole huoleti, ei se video sua väkisin ota, jos pidät kätesi kurissa.Joku noista osas soittaaki! Toi oli hauska, mut oliko ne aidosti huumorilla...
Ps. Mun puolesta saa olla ihan niin homo ku haluaa, mutta ei saa tehdä siitä elämää suurempaa asiaa. Kaikki elämähän kuitenki perustuu heterouteen.
Elämä on ihanaa Mikkeä.
Sinähän sen tiedät, kuinka homosti se meni.Mitä lie olen tällä tarkoittanut. Mitä ikinä se olikaan, niin voiko sitä enää homommin sanoa?
Vanha ja hidas, mutta että lukutaidoton?Meinaakos ne tänään ottaakaan, muut kuin mie?
Oi niitä aikoja, kun pillua välillä sai ja joskus ei saanut, mutta nämä hommat hoidettiin naamatusten eikä seurusteltu virtuaalisesti.Tuossa mulkoilin naisasiat-ketuja läpi, ja todeta täytyy että facebook on mitä ilmeisimmin pilaamassa nuorten seurustelusuhteet. Siellä sitä murehditaan kaikkea mahdollista, ja monista viesteistä välittyy se, että facebook on tärkeä väline, niin seurustelun aikana kuin sen jälkeenkin.
Kokeile ihmeessä. Pariutumista en tuon kanavan kautta ole koskaan nähnyt, mutta eiköhän aika ole kypsä (heh heh) varttuneenkin koettaa onneaan.Olisiko nyt siis paikallaan, että liittyisin facebookin? Saisinko tuota kautta parisuhteen, ja kriisejä siihen samaan suhteeseen?
"Ikä on vain numero". - Evil, 37 ja Lemmy, 65.Minä olen sentään nuori teihin kahteen verrattuna. Helvetin viisaat vanhukset.
Amatöörikö olet? Tuossa tilanteessahan (paha olo, mutta ei varsinaista hallitsematonta oksentelua) tilataan pari tuplafernettiä ja heitetään huiviin. Sen jälkeen oletkin jo kuin uusi ihminen.ruokaani odotellessa iski huono olo, tai siis sellainen, ettei yhtään pystyisi syömään. Heikotti oikein ja hikikin valui.
Minä näin Faith No Moren Nummirockissa -90, vaan ei ollu kummonen. D.A.D. oli siellä paljon kovempi.näin sitten Mike Pattonin Joensuun kaupunginorkesterin kanssa. Taisi olla ainoa esitys jota varten kykenin liikkumaan festarialueelle.
Minä näin Faith No Moren Nummirockissa -90, vaan ei ollu kummonen. D.A.D. oli siellä paljon kovempi.
Suurin osa ihmisistä tekee mitä tahansa paremmin kuin Hynynen. Hynynen on Suomen Zakk Wylde ja Zakk Wylde on ihan vitun köyhän miehen Jerry Cantrell. Pankkineidit diggaa Hynysestä kun se on pikkuisen rumia puhuva, pikkuisen humaltunut nallekarhu joka kuitenkin on perheellinen mies eli sitä voi ihailla eikä vakuutusasiamies-siippa suutu.Patton vittuili ja hikoili paljon paremmin kuin mikään juntti-hynynen koskaan.
Täytyy joskus kokeilla.. Kerran Tallinnassa oli niin kauhea krapula (tai siis tosi usein siellä on kova krapula), että vasta noin ilta yhdeltätoista uskalsin tilata ruokaa, vaikka kaljaa olin jo kovastikin kitannut. Sitä ennen olin syönyt koko päivänä vain yhden pienen kolmioleivän. Enhän mä siltikään siitä ruuasta pystynyt syömään kuin vain murto-osan. Oli vähän jotenkin noloa sanoa niille tarjoilijoille, että viekää toi lautanen pois. Sillä reissulla muuten yövyin hostellin dormissa ja sielläkin sain hävetä. Voi voi.. Pillu ja kalja ne meitsiä ohjaa. Pillujutuista tosin en tällä palstalla paljoa kehtaa kertoa.Amatöörikö olet? Tuossa tilanteessahan (paha olo, mutta ei varsinaista hallitsematonta oksentelua) tilataan pari tuplafernettiä ja heitetään huiviin. Sen jälkeen oletkin jo kuin uusi ihminen.
Voi vittu.
Ei mulla mitään Hynysen keskiluokkaistumiseen. Kyllähän lähes kaikilla nelikymppisillä on perhe. On vaan ihan vitun ihmeellistä että sitä pidetään lahjakkaana jätkänä noilla näytöillä. Keskinkertainen kitaristi, nuorison bändi-ilta-tasoinen laulaja, kliseissä rypevä neljän soinnun säveltäjä, kehno lyyrikko.Niin ja on se hienoa, että jotkut muusikot keskiluokkaistuvat
Ei mulla mitään Hynysen keskiluokkaistumiseen. Kyllähän lähes kaikilla nelikymppisillä on perhe. On vaan ihan vitun ihmeellistä että sitä pidetään lahjakkaana jätkänä noilla näytöillä. Keskinkertainen kitaristi, nuorison bändi-ilta-tasoinen laulaja, kliseissä rypevä neljän soinnun säveltäjä, kehno lyyrikko.
Ah, joo. My bad.Nyt puhumme eri asioista, ja tämä lienee epäselvän ulosantini syytä. Tarkoitin tuolla kommentillani keskiluokkaistumisesta Faith No Moren kavereita.