Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Niin se aika rientää. Vielä on jokunen olut jäljellä ennen kaupassa käyntiä.
Käyhä sie kaupas, mie meen sill aikaa Veijoo kattoon..
Niin se aika rientää. Vielä on jokunen olut jäljellä ennen kaupassa käyntiä.
Se on ihan totta, että selvänä olevaa esittäminen on helvetin hankalaa, varsinkin yli 10 kaljan jälkeen.
Tuleeko sellaiseen Erkki Nystén mukaan?Minä olen täällä rimpuillut Lidlistä ostamani sääaseman kanssa.
Tuleeko sellaiseen Erkki Nystén mukaan?
Minen tiedä kenenkään jormasta mitään, mutta ei tässä sentään väsytty ole. Heräsin kahdeltatoista päiväunilta, ja siitä lähtien on tullut korjailtua oloa. Viski vaan yrittää koko ajan nousta ylös. Ei auta kun nieleskellä ja juoda kylmää olutta. Kai se tästä.Jos Jorma olisi jormaton, niin olisiko hän jormallinen jormaton? Vittu että väsyitte ajoissa. Menisitte hoitoon, enkä tarkoita parturia.
Heräsin kahdeltatoista päiväunilta, ja siitä lähtien on tullut korjailtua oloa. Viski vaan yrittää koko ajan nousta ylös. Ei auta kun nieleskellä ja juoda kylmää olutta. Kai se tästä.
Minä olen sen verran saita ihminen, etten kovinkaan usein viitsi maksettuja viinoja vessanpöntölle lahjoitella. En sentään kauppaan tänään uskaltautunut, mutta oli onneksi jäänyt eiliseltä vielä ihan mukavasti juomia. On se hyvä että osaa varautua.Minun naamani meinasi ulostaa sisältöään juuri ennen yhdeksää illalla. Onnistuin käymään kaupassa. Onneksi sisimmässäni tiesin, että oksennus maistuu paremmalle tänään kuin eilen.
Minä olen sen verran saita ihminen, etten kovinkaan usein viitsi maksettuja viinoja vessanpöntölle lahjoitella.
Tottahan se on, Yrjö ja Jorma ovat mukavia miehiä. Tosin välillä kun näkee jorman, tuleekin yrjö. Ne on näitä elämän pieniä kummallisuuksia.En minäkään vapaaehtoisesti vatsahuuhtelua suorita, mutta onhan se joskus mukavaa huudella Yrjöä putkistosta.
Tätä videota on aina yhtä mukavaa katsoa. Mikäpä onkaan hienompaa kuin iso, ruma ja itkevä mies? Tuohon aikaan tosiaan piti soittaa lankapuhelimella kun ei tekstiviestit vielä liikkuneet Ikeltäkään.Ennen olivat kisastudiotkin erilaisia. Ei helvetti tuota Jormaa. Niin ja Iken kusipääkin heti ratsastamassa.