Kalsarikänniketju

  • 5 247 070
  • 66 704
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jack Daniels? Ehdottamasti sun juomas.

Itse en edes yritä soittaa akustisesti paranoidia.

A) Koska olen paska soittaja
B) Kieli on mennyt poikki

Noh, Crazy trainia kuuntelee aina mielellään vaikka Ozzy on lääketieteellinen ihme. Kiitos siitä.

Ei mulla oo varaa jaskaan, mä kittaan mustaa samettia :D Mun setä on kanssa oikeasti lääketieteellinen ihminen. Siinä käsityksessä olen, että hän on maailman ainoa ihminen, joka on selvinnyt hengissä kahdesta peräkkäisestä aivoverensyöksystä.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei mulla oo varaa jaskaan

Ei minullakaan. Toki käyn välillä yhdellä kaverilla kittaamassa. Hän pelaa pokeria. Hänellä on myös jostain syystä jaskaa.

Mun setä on kanssa oikeasti lääketieteellinen ihminen. Siinä käsityksessä olen, että hän on maailman ainoa ihminen, joka on selvinnyt hengissä kahdesta peräkkäisestä aivoverensyöksystä.

Otetaan sitten sille. Aina tarvitsee syyn. Ja se syy löytyy.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Otetaan sitten sille. Aina tarvitsee syyn. Ja se syy löytyy.

Katos katos, olen vetäissyt nopeasti viinaksia, että vasta nyt huomasin virheen kirjoituksessani. Siis lääketieteellinen ihme ei ihminen. Mutta otetaan sille, ei se toki enää se sama vanha juoppo ole kuin ennen, kulkee vaipoissa eikä ryyppää ollenkaan ja on laitoksessa. No, ei koske mua.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No voi helvetti kuinka kävi. Istuin tietokonetuolilleni, joka on tuollaista keittiömallia, ja selkänoja hajosi samantien tuhanneksi pillunpäreeksi. Noita päreitä käyttivät aikoinaan naiset saunassa. Näyttää olevan jatkojohto niin sekaisin tuolissa, että joutuu tappelemaan isomminkin johtojen kanssa. Taidan asettaa toisen 70 vuotta vanhan tuolin tähän tilalle.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
. Mutta otetaan sille, ei se toki enää se sama vanha juoppo ole kuin ennen, kulkee vaipoissa eikä ryyppää ollenkaan ja on laitoksessa. No, ei koske mua.

Isäni oli myös juoppo. Onneksi vain oli. Tosin, ei sitä tiedä koska seuraavaksi. No otetaan vaikka sille, helvetti.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No voi helvetti kuinka kävi. Istuin tietokonetuolilleni, joka on tuollaista keittiömallia, ja selkänoja hajosi samantien tuhanneksi pillunpäreeksi. Noita päreitä käyttivät aikoinaan naiset saunassa. Näyttää olevan jatkojohto niin sekaisin tuolissa, että joutuu tappelemaan isomminkin johtojen kanssa. Taidan asettaa toisen 70 vuotta vanhan tuolin tähän tilalle.

Se on just noissa uusissa tuoleissa vikana, ei ne mitään kestä. toista se oli ennenvanhaan....
Kuuntelen Puhelinkoppia, on lempeet sanoitukset.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Isäni on myös juoppo. Yhä edelleen. Tosin hyvin harvoin juo aamusta iltaa. No, ainekset on mullakin kasassa moiseen soppaan.

Hyvä että ei kuulu sentään niihin deekuihin jotka kuolevat rappukäytävään.

Varmastikin kaikilla alkoholistin lapsilla on suurempi mahdollisuus alkoholismiin. Itse en tunnu kuitenkaan olevani koukussa alkoholiin.

Onhan tuo "isä" koittanut myös itsemurhaa mutta ei ole onnistunut. Soitti perkele vielä minulle siitä. Kiitos. Otetaan sille.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Jepjep, oma isäukko rupesi juomaan ihan oikeasti tuossa viitisen vuotta sitten, ja sille linjalle lähdettyään meni vähäinenkin omaisuus ja sosiaaliset suhteet. Kuitenkin oli maksavana puolena yhteiskunnassa sen 30 vuotta. Nyt on on sellaisessa sairaalakierteessä, että suru-uutista odotellaan, vaikkei sitä tietenkään toivoisi. Ei, vaikka kuinka onkin juonut päänsä pehmeäksi. Mutta ylpeä pitää olla, on hän kuitenkin pohjimmiltaan hieno mies, joka ei halua muille pahaa.

Musiikkia? Käy. Yli hilseen ja pahasti, tällä kertaa eri esittäjä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Respect.

Ehkä siinä kympin joukossa. Siis vain ehkä. Löysää pillua.

Ai ristus. Menin ihan vahingossa vaatteetoman kotimaan sivuille ja totta tosiaan, ovat köyhiä. Ei varaa vaatteisiin, yksikin nainen juuri parhaillaan näyttää livekamerassa, kuinka hän on köyhä, että ihan ilman vaatteita joutuu olemaan. Että tämmöistä tämä on jo Suomessakin.

Yks mun naisista oli missikisoissa, miss Suomi kisoissa tarkemmin....
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jumankauta kun tekisi mieli korkata ja kunnolla!

Liika jatkoajassa olo (lue: kokopäivä tänään) alkaa rassaamaan henkistä puolta jo niin pahasti että huhhu.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ai ristus. Menin ihan vahingossa vaatteetoman kotimaan sivuille ja totta tosiaan, ovat köyhiä. Ei varaa vaatteisiin, yksikin nainen juuri parhaillaan näyttää livekamerassa, kuinka hän on köyhä, että ihan ilman vaatteita joutuu olemaan. Että tämmöistä tämä on jo Suomessakin.

Yks mun naisista oli missikisoissa, miss Suomi kisoissa tarkemmin....

Kaikkien etu olisi että he saisivat myydä pilluaan vapaasti. Kukaan ei varmaan menettäisi mitään, paiti netsyyden? Ei petenkään tarvitsisi mennä viroon.

Ahaa. Viivi Pumppanen, Satu tuomisto... Ei voi kun arvailla.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se on just noissa uusissa tuoleissa vikana, ei ne mitään kestä. toista se oli ennenvanhaan....

Olipahan tappelu johtojen kanssa. No, tämä tuoli jonka tilalleen istutin on pohjan mukaan neljä päivää nuorempi. Edellinen tuoli istui tässä koneen edessä viisi vuotta. Eli tämän uuden pitää kestää neljä päivää kauemmin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Arvatkaa jätkät yhtä asiaa... Mä alan olla aika kännissä.

Iltahan on vasta varhaisnuori.

Oli kyllä virkistävää viettää mökkielämää 30 vuotta vanhempien setien kanssa eilen. Pari heistä nukahti jo ennen kahta, mutta Erkki jaksoi kanssani kuuteen saakka aamulla. Noina hetkinä nuotiolla huomaa sen miksi noita kantoja on tullut kaivettua mökin metsistä. Tervaskanto palaa helvetin nätisti koko yön.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sori jätkät. Ehkä baariin tieni vie. En saa pillua. En saa rahaa. Mentän sitä. Huomenna krapula ja morkkis. Vittu, ei sille minkään voi. Se on aina tyhjentävä kokemus.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No niinhän se on, mutta kun jo aiemmin mainitsemani nainen ei tullutkaan, mainitsin, että ei tullutkaan ja olin iltavuorossa, niin pakko "ottaa muut kii". Aijuu, yksinhän minä täällä kotonani.....

Kiukulla minäkin tykkään hönötellä.

Taidan laittaa takapihalle kaasut huutamaan kohti grilliä. Eiköhän nuo sikafileet ole jo joutaneet lämpimiksi pöydällä pakastuksestaan huolimatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös