Kalsarikänniketju

  • 5 248 399
  • 66 705

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kävin kaupasta hakemassa lisää olutta, ja nyt hikoilen kuin Nixon. Taidan ilmoittautua presidenttikisaan. Vittuun saulit ja paavot. Nixon on Suomessa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Minä en henk.koht. kykene edes suuremmin säälimään tällaisia nuoria ihmisiä, jotka tekevät sen ihan itse.

Paljon enemmän säälin vaikkapa aivokasvaimeen 35-vuotiaana kuolleen perheenisän lapsia, joille se on oikea tragedia. Isän, joka olisi halunnut huolehtia perheestään, vaan se mahdollisuus vietiin häneltä ja hänen perheeltään pois.

Onhan suhteuttamisessa puolensa. Kyllä Amy teki sen ihan itse, samaa mieltä olen.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ainahan näissä on. Osanottoni toki hänen läheisilleen, faneilleen (joita nähtävästi on kuitenkin melkoinen määrä), yms. Josko hyö nyt sitten tätä ketjua mahtavat lukea.

Eiköhän höillä oo kiire niitten rip Amy -sivujensa kanssa, yhtään olematta julma, mutta ne ois voinu väsätä jo alkuvuodesta, senverran oli rujonnäkönen neito jo sillon.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Selkään koskee, ihan kuin olisin tehnyt töitä tai jotain. Perin omituista. Ja koska tunnen kipua, en ole tarpeeksi tenussa.

A.W. nakkasi sitten luottokortit ja peilit nurkkaan, sillä lailla. Jäikö se nyt sitten Sid Viciousin kaltaiseksi kulttihahmoksi? Ainakaan musiikilliset ansiot eivät yltäneet päihdeongelmien tasolle suomalaisessa mediassa. Aika näyttää. Minä en. Minä juon.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
A.W. nakkasi sitten luottokortit ja peilit nurkkaan, sillä lailla.

Mutta miten käy nyt CMX:n?

Jäikö se nyt sitten Sid Viciousin kaltaiseksi kulttihahmoksi? Ainakaan musiikilliset ansiot eivät yltäneet päihdeongelmien tasolle suomalaisessa mediassa. Aika näyttää. Minä en. Minä juon.

Voiko näitä kahda edes vertailla. Toinen oli omalta osaltaan eturintamassa muuttamassa musiikkimaailmaa, ja toinen näistä oli joku silikonibimbo. Eihän Winehouse edes tappanut ketään. Eli oli tekorankka.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Mutta miten käy nyt CMX:n?

CMX:n kohtalo? Se on ruoste.

Voiko näitä kahda edes vertailla. Toinen oli omalta osaltaan eturintamassa muuttamassa musiikkimaailmaa, ja toinen näistä oli joku silikonibimbo. Eihän Winehouse edes tappanut ketään. Eli oli tekorankka.

No eihän niitä voi edes vertailla, mutta tein sen silti. Syytän tästä itseäni. Saattoihan Amy tappaa itsensä, mutta sitä ei varmaankaan lasketa. Paitsi hautaan, epäilykseni mukaan akka on ollut niin täynnä mömmöjä, ettei krematorion lämmitys riitä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No eihän niitä voi edes vertailla, mutta tein sen silti. Syytän tästä itseäni. Saattoihan Amy tappaa itsensä, mutta sitä ei varmaankaan lasketa. Paitsi hautaan, epäilykseni mukaan akka on ollut niin täynnä mömmöjä, ettei krematorion lämmitys riitä.

Amy saattaa siis olla murhaaja, mutta ei kaksois sellainen.

Paikallisen nistit varmaan jo parveilevat krematorion lähellä odottelemassa savuja. Nam nam.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Otetaan Amyn ja norjalaisten muiston kunniaksi. Juuri tulin töistä kotiin ja välittömästi tein paukun. Huomenna vasta yövuoroon, kerkeää vetää kunnon kumarat tänään, niin kyllä kerkesin eilenkin.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Paikallisen nistit varmaan jo parveilevat krematorion lähellä odottelemassa savuja. Nam nam.

Scotland Yard tutkiikin sitten sitä kemiallisen joukkotuhoaseen alkuperää olympialaisten yli.

Kuulin tänään huhua, että olisin saamassa siirron hieman erilaiseen hommaan kuin mitä olen tähän asti tehnyt. Siirto olisi erittäin mieluinen. Kippis sille.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Join juuri lonkeron, jotta pääsisin tänne huutelemaan. Kohta juon toisen, se saakin tälle iltaa riittää. Voisi se ukkosrintama pistää vauhtia, täälläkin halutaan herätä jotenkin muuten kuin hikimärkänä joka aamu. Juuri päätin, että ensi kerran kun kalsarit vedän, on aineena joko Jallu tai viski ja savukkeina Camel. Täytyy muuttaa välillä rutiineja, jotta tuntee olevansa elossa.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuulin tänään huhua, että olisin saamassa siirron hieman erilaiseen hommaan kuin mitä olen tähän asti tehnyt. Siirto olisi erittäin mieluinen. Kippis sille.

Otat vai annat? Hahah.

No joo. Huono. Erittäin. Otetaan sille tai jotain...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Join juuri lonkeron, jotta pääsisin tänne huutelemaan. Kohta juon toisen, se saakin tälle iltaa riittää. Voisi se ukkosrintama pistää vauhtia, täälläkin halutaan herätä jotenkin muuten kuin hikimärkänä joka aamu. Juuri päätin, että ensi kerran kun kalsarit vedän, on aineena joko Jallu tai viski ja savukkeina Camel. Täytyy muuttaa välillä rutiineja, jotta tuntee olevansa elossa.

Tämä on erittäin pätevä syy ottaa muutama näkäräinen. Ei tupakkia kannata polttaa, menee hyvää ryyppäysaikaa hukkaan.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt meni yli hilseen ja pahasti. Mutta otetaan vaan, mukavampi on ryypätä kun ei älyä sitä, jos saa vittuilua osakseen.

Jep, ei siinä mitään. hyvä että itsekään tuota tajuan. Kaiketi kuitenkin tajuan. Ehkä.

Ihan hyvä biisi. Tosin, nightwish vetää ehkä pidemmän korren, niin väärin kuin se onkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vaan perkeles. Ei nainen tullutkaan ei. Eikä jaksa sooloseksiäkään. Juuaan viinaa sitten. Kuuntelen musiikkia ja tylsistyn. Ai joo ja ryyppään.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaan perkeles. Ei nainen tullutkaan ei. Eikä jaksa sooloseksiäkään. Juuaan viinaa sitten. Kuuntelen musiikkia ja tylsistyn. Ai joo ja ryyppään.

Ehkä inttikaveri on asialla. Kannattaa soittaa tai jotain muuta järkevää...
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hitto ku oisin inttikaveri, sais naiset ja kaiken muunkin noin vain. Akka on sammunut, ei se vastaa..... Mutta toisaaltaan, voisin soittaa kitaraa. Hyvä idea ja naapurit kiittää.

Soita paranoid?

Minä kiitän.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Soitin jo pätkän, riittääkö? En enää muista kokonaan, vaikka helppoakin helpompi viisu on.

Hmm, vähän kuului epävireisenä. Uudestaan.

Ei vaan. Helvetin hyvä veto. Nyt tarvitaan muutakin kuin Ozzya. Ehkä jopa jotain alkoholipitoisia juomia.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo, onhan tää tälleen akustisesti vähän laimee. Ozzysta tuli mieleen Hullu juna. Mä juon viskiä nyt. Hyvää.

Jack Daniels? Ehdottamasti sun juomas.

Itse en edes yritä soittaa akustisesti paranoidia.

A) Koska olen paska soittaja
B) Kieli on mennyt poikki

Noh, Crazy trainia kuuntelee aina mielellään vaikka Ozzy on lääketieteellinen ihme. Kiitos siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös