Kalsarikänniketju

  • 5 245 102
  • 66 698

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli teit timorautiaiset.

Mie vaan vetelen silliä naamaan täällä. Krapularuokaa ennen krapulaa.

Näin tein. Yhtä kalju olen, mutta mahasta puuttuu vielä jokunen kilo.

Parasta ruokaahan ikinä missään on smetanasilli. Nyt kaikki kaksimieliset nauravat.

Tuohon silliin toki laitetaan myös punasipulia ja tilliä.

Nyt juottamaan grillille olutta takapihalle. E.T ei soita minulle epäkotiin. Hattu auttaa.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielis, sun vitsit on just sopivia tälle ryhmälle, puhelimen kuvaviestejä odotellessa :)
Reetu ei kyl oikeen nappaa joten kohta jos jaksan niin linkitän teille dumarin 'tonnin stiflat'..
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Koska paikalla ei ole musiikkipoliiseja, laitan soimaan hyvää musiikkia: Aknestik - Haukipudas

"Sotatila jatkuu Balkanilla. Mä oon aina luullut, että se on makkara".

Upeeta saatana!

Tiesittekö, että tv-uutisissa ei uutisten lukijoilla oo koskaan housuja? Ja Ip(l)u Suominen urkkaruudussa selostaa aina naisten voimistelua.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Upeeta saatana!

Tiesittekö, että tv-uutisissa ei uutisten lukijoilla oo koskaan housuja? Ja Ip(l)u Suominen urkkaruudussa selostaa aina naisten voimistelua.

Kyllä tämä biisi mielestäni asettaa tietyllä tavalla rimaa melko ylös niin sanoituksen, kuin tunnelman osalta. Helvetin hieno biisi kokonaisuudessaan. Siinä saa moni tusinarokkari yrittää ja lujaa päästäkseen edes lähelle.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kyllä tämä biisi mielestäni asettaa tietyllä tavalla rimaa melko ylös niin sanoituksen, kuin tunnelman osalta. Helvetin hieno biisi kokonaisuudessaan. Siinä saa moni tusinarokkari yrittää ja lujaa päästäkseen edes lähelle.

No mitä vittua uniklubi hei enivan hei mitävit....aijoo, meen takas kellariin itkemään ja juomaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllä tämä biisi mielestäni asettaa tietyllä tavalla rimaa melko ylös niin sanoituksen, kuin tunnelman osalta. Helvetin hieno biisi kokonaisuudessaan. Siinä saa moni tusinarokkari yrittää ja lujaa päästäkseen edes lähelle.

On tämä vaan niin hieno.
Jos olisi mahdollisuus niin menisin ensi viikolla Tammerfestin laivalle kuuntelemaan bändiä eri muodoisaan. Hauskaahan tässä on se, että bändiä ei sinänsä enää ole olemassa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No mitä vittua uniklubi hei enivan hei mitävit....aijoo, meen takas kellariin itkemään ja juomaan.

No, mutta Uniklubin Jussi on ihana.

On tämä vaan niin hieno.
Jos olisi mahdollisuus niin menisin ensi viikolla Tammerfestin laivalle kuuntelemaan bändiä eri muodoisaan. Hauskaahan tässä on se, että bändiä ei sinänsä enää ole olemassa.

Onneksi edes silloin tällöin näkee. Viime joulukuussa se pikkujoulu-keikka netissä, ja joskus muutoinkin saattavat soittaa. Loistava bändi, ja biisit kertovat usein hienoista asioista, kuten merenelävistä. Haukipudas kuitenkin lienee mielessäni paras kaikista.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Niin tuo ja hymyn huulille :) muistoja..

En ite oikein ymmärrä, miten se menee niin, että tiettyjä asioita ei edes muista ennenkun kuulee siihen kyseiseen ajanjaksoon tiukasti kuuluneen kappaleen. Tää oli varmasti nostalgisin biisi mihin oon aikuisiässä törmännykkään. Muistin asioita sieltä jostain niin paljon, jotka oli täysin hautautunut mielestä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Paras on Aknestikin Pissalla Nätti.

Linkkiä ei ole, mutta minä olen, ehkä.

On muuten tosi fiksun oloista koittaa päteä ja keskustellä päissään.
Onneksi nämä eivät ole huomenna missään luettavissa.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sehän vanhoissa biiseissä just hienoa että tulee joskus hyviä ja välillä vähän paskempiakin aikoja mieleen. En ole tuota Leevin biisiä kuullut vuosikausiin mutta heti palautu vanhoja hauskoja aikoja mieleen. En siis itse ole siellä sillan alla majaillut, voi olla ettei oliskaan ne muistot sit niin hauskoja ;D
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On muuten tosi fiksun oloista koittaa päteä ja keskustellä päissään.
Onneksi nämä eivät ole huomenna missään luettavissa.

Päteminen on vähän kuin neekerisankkeri - Illalla naurattaa ja aamulla itkettää.

Toisaalta, ei meistä kukaan onneksi edes yritä tässä ketjussa päteä. Kaikki mitä sormista irtoaa on totta.

e. Pissalla nätti löytyy Spotifysta, joten kuuntelen sieltä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Toisaalta, ei meistä kukaan onneksi edes yritä tässä ketjussa päteä. Kaikki mitä sormista irtoaa on totta.

Tää on just tätä.

Humalan taa on turha mennä, mutta humalaan ei.

Lapsen ja humalaisen suusta se totuus tulee.

Tän muuten tietää kaikki:
Mikä on fiksuinta mitä nainen on suustaan päästänyt?
-Einstainin pippeli.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Sama vika. Odotan jo ensi viikonloppua, että saan kertoa tuon siskoilleni. Ei huolta, otan välimatkaa tarpeeksi. Toisaalta, ei ne lyö lasten nähden. Laittavat lapset ennen sitä sisälle.

Siinäkohin ku sisko sanoo, että "noniin lapset, menkääs sänkyyn kun pertti-setä lukee teille iltasadun.." niin setä' -FNM- lähtee taksilla tupakalle..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös