Kalsarikänniketju

  • 5 291 024
  • 66 740

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vedän hunajat jussistakin. Eli olen juhannuksen yövuoroissa. Eli ryypätään senkin edestä! Huomennahan ne yövuorot vasta alkavat!

Ny naatitaan! Sano Juti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onko kyseessä joku tämän tyylinen senkki?

Oikeassa elämässä varmaan saisin jo pataan.

Kun olin RUkis, oli tuolla Haminas tuollainen senkki, jossa pidettiin edellisten saapumis erien sisu puukkoja ja kultasia käsigranaatteja mitä jätkät oli saavuttanu muilta reservi upseerikouluilta. Mäkin tyypitin Ak-46:lla meidän mosien Rk62kkoset inttikaverin kanssa. Mutta sitten koko homma alkoi ottaan päähän kun inttikaveri viilteli makkaraan 5:si viiltoa ja mä en tajunnut tehä yhtään. Hei valvoja Oon läski oonko HIFK?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saavuin tänään Lappiin, en siis Oulun pohjois-osaan vaan ihan tänne keskelle mitä lie erämaata. Kahdeksan hengen mökki, itekseni, perkele, en jaksa nyt ketään. Paitsi yhtä oisin jaksanut mutta en kysynyt, ois lähtenyt.

No, äsken tupakilla, kuulin kuinka soratieltä kuuluu ikään kuin korkokenkien ääntä, yhdet, oisko nainen, perkele. Hetken jännänä, pian se tuolta pusaikkojen takaa tulee näkyviin, hissukseen kävelee, selvästi hakee paikkaansa, korkokengillä keskellä eimitään.

Mökkini kohtaaa... jee... oisko ihku vosu. Pakko olla, on niin sipsukas askel.

Se olikin sitten poro. Isot sarvet eli uroshirvi, kääntyi jo kämppääni kohti vaan porisin hissukseen, silleen, että se kuuli kuitenkin, että jos lähtisit meneen. Se pysähtyi - ja lähti. Vähän aikaa se tölläs.

Ronkeli olen.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Se olikin sitten poro. Isot sarvet eli uroshirvi, kääntyi jo kämppääni kohti vaan porisin hissukseen, silleen, että se kuuli kuitenkin, että jos lähtisit meneen. Se pysähtyi - ja lähti. Vähän aikaa se tölläs.

Ronkeli olen.

Kyllä minä siinä olin ihan että eikö se päästä sisälle, ja eihän se päästänyt. Sanoinhan, että tulen vuokralatua pitkin, hiihdän epoa suonissani, emoa vihaten, myrkyllisesti vihaten, nostan hihaa, ruotsi ja norja pussailee, tanska papanoi housuun, Preussi nahkahousuun, suurin osavaltio, Göring, Göbbels kirjoittelee päiväkirjaan Führer on mun ragsu, Anne tekee kuvahaun "my friend by town" 223 of your 224 friends live in Birkenau, Anne sanoo "ollaan samiksii" ketään ei vastaa, Annea dissataan, piuhat poikki, Anne tuntee olevansa ikuisesti yksin, ei hätää Anne, Frank, Anne, Frank, 15-vuotias, naapuri antaa shampoota, ei se mitään shampoota ole, Allies have risen on land in Normandhyy, tanssi Anne, tanssit turhaan, mutta tanssi toki, ei se sun elämää lühennä siinä missä se ei sitä pidennäkään, kunnossa on hyvä mennä pois, Anne, kas kas, luin Ian Kershawta, kas britti, akselivalloille sanoi no no, üüh, kakkapyllyt, demilisartioitnoitunut Reininmaa - hyvä mestA Onkia taimenia, muista kalastaa VAIN ylävirtaan, vain yksihaarakoukut sallittuja, Ribbentrop saa kalastaa alavirtaan ROKASTAMALLA Ribbentrop sentää osaa tehdä diilejä, Osta viiksivahaa hei sie gruusialainen setä, tehdäänkö diili, nimee sä kaupunni ittes mukaan ja katotaan ketä pärjää FAIL HERP.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hei kaikki homot ketä ja emot ketä käyttää Applen vehkeitä. Nyt on saatavana u-borg-kannulta iJoki-sovellus. iJoki - sovellus-ohjelma on eepillinen bugirikas ohjelma-sovellus, jonka Der Uberhüus -dynastian Taivalstürmiläinen Reich on kehitellyt, siinä missä lohi oksentelee. iJoki-sarjassa on yhteensä üli 17 k sivua, joita ehkä pitää välillä lukea uudelleen kun Der Meister Kalle überhüs kertoilee auf der tüötavoista via der iJoki und auf die latvavedet auf der iJoki. Siinä sahataan ünnä tüönnetään tukkia Jortaaniin which is der iJoki. välillä rüüpätään viinaa. Jägermeisteriä ei ole, on vain pontikkaa tai tikkuviinaa eli Pöütäviinaa, joka tehtiin neuhin aikoihin sellujätteestä. Että jos tahdotte vitun emot iJoki-sovellus-ohjelman, pistäkää üväriä. Hintaa tuolle kertüü kohtuulliset ∞ €. Ei voi olla liikaa vuosikümmenen tiedostavimmasta sovelluksesta. Että imekää emot munaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei ole viiksiä, mutta kaljoittelen ahkerasti. Saanko armahduksen? En ole ikinä edes pannut ketään gruusialaista.

Et koskaan saa anteeksi sitä, että et ole ikinä pannut ketään gruusialaista. That Georgia always on my mind my mi-mi-mi-mi-mi-oh-mind.

Mutta yhä on aikaa. Paitsi että Gruusia on nykyään Georgia.

FAIL

Back In The U.S.S.R.

YT
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mä en ymmärrä joidenkin Kerho-fanien itkemistä.

Riiva kommentoi Jatkoajan haastattelussa näin:

"Pyrimme mahdollisimman tarkasti kartoittamaan taustat niistä pelaajista, joista olemme kiinnostuneita. Meidän on pakko hyvin tarkkaan miettiä pelifilosofiamme, jotta osaisimme etsiä siihen parhaiten soveltuvia pelaajia. Sekin lisäksi vaikuttaa hankintoihin, mihin paikalle olemme etsimässä pelaajaa. Kokonaisuuden on toimittava."

Mielestäni Kerhoon on hankittu nyt juurikin pelaajia, joilla voidaan allekirjoituttaa edelliset kommentit.

Mitäs tässä valittamaan? HPK on ensi kaudelle juuri kasattu niin kuin tuollaisen rahaongelmaisen rosteri voidaan kasatakin!

Hienoinen riski olemassa. Parempi kuitenkin se, kuin nähdä täällä jokin Tony Virta Zaperganin hinnalla!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Liian pitkiä viestejä. Lyhentäkää tai menkää (jää)kaappiin ja laittakaa ovi kiinni. Sitten vaan ihmetellään, kun osalla on juomaa ja osalla ei. Toisia hieman paleltaa, mutta onhan sentään juomaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kerho on ensi kaudella kova jengi!

Nyt naatitaan.

Oliko tarpeeksi lyhyitä lauseita?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kerho on ensi kaudella kova jengi!

Nyt naatitaan.

Oliko tarpeeksi lyhyitä lauseita?

Enpähän vilperille ainoastaan tarkoittanut tuota. Liian pitkiä viestejä tässä ketjussa ei jaksa lukea. Saa niitäkin olla, mutta jos lähes kaikki on, niin ei jaksa seurata. Tänne pitää pääpiirteissään möläytellä vain jotain mauttomia kommentteja ja jotain musiikkia voisi joku jo vihdoin pistää.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
onneks on xxx ja xxx juo mun kanssa viiniä(ja kaljaa)!

Yksi muija pisti Faceen tuollaisen viestin. Pitäisikö tarttua, kun x:n paikalla on nimeni? Vai onko jokin toinen saman nimiseni?
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaupunkijuhannus. Mitähän tästäkin tulee... Taitaa olla toinen kerta kun kokeilen moista.

Otetaan nyt sentään pari paukkua muodollisuuden vuoksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Yksi muija pisti Faceen tuollaisen viestin. Pitäisikö tarttua, kun x:n paikalla on nimeni? Vai onko jokin toinen saman nimiseni?

Tarvitsee kaiketi taas hommata elämä. Kiinnostunee ne "makiatkin" kimulit?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei haittaa mökkielämää itikat, muurahaiset ei kärmekset. Ei haittaa sähkövalon puute, puilla käyvä hella, ei ulkokäymälöinti. Ei haittaa hoitamaton piha, leikkaamaton ruoho, kitkemätön kasvimaa.

Haittaa ihan vitusti näin saatanan hidas nettiyhteys.
 

Greffin

Jäsen
Sunnuntaiksi napsahti työnakki, joten hyvästi mökkireissu....muutamalla koffilla parannellaan oloa. Huomenna sitten luvassa ylilyönti kavereiden kanssa ja pitäähän se käydä katsomassa baareista, onko joillain tytöilläkin käynyt yhtä huono tsäkä ja joutuneet cityjuhannuksen viettoon.

Eipä mitään, IFK:n viime kauden pelien koosteita katseltu ja alkaa tuntua siltä, että viinaa saisi olla enemmänkin kaapissa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös