Mitä aiot tehdä tyhjille pulloille? Saanko mä ne koristeeksi kirjahyllyyn?
Teen niistä kaulakorun ja kerään kadulla majailevien kalsarikännääjien nimikirjoituksia siihen.
Mitä aiot tehdä tyhjille pulloille? Saanko mä ne koristeeksi kirjahyllyyn?
Malja Veikolle!!!
Omistan tämän tankarunon kaikille Jatkoajan ruikuttajille(ei ole omaa tekstiä):
Petyit maailmaan
ja pakenit vuorille.
Entä jos siellä
synkeys valtaa sinut,
minne sitten paennet.
Omistan tämän tankarunon kaikille Jatkoajan ruikuttajille(ei ole omaa tekstiä):
Petyit maailmaan
ja pakenit vuorille.
Entä jos siellä
synkeys valtaa sinut,
minne sitten paennet.
Säkenöivästä voimasta halki petollisen kesäkuun. Kaljakorit eivät kilise, mutta tölkit tömisevät jaloissani, matkallani kohti Baabelin tornia. Jos en saavutakaan määränpäätäni, kuolen silti kuin Elvis, paskaa vääntäessäni. Eikä tuli polta käsiäni, vesi löytää lähteensä, odotan Jeesusta avaamaan minulle tien yli synkän virran.
Tervetuloa Jatkoajan runoiltaan.
Runoilta lopunajan tunnelmissa:
Kuolen kohta pois - kuka ottaisi kipuni pois - taustalla korpinlaulu jo sois - kuka ottaisi kipuni pois? Kuoleman tulla jo soisin, jos rohkea oisin.
Oliko paska runo?
Viinasta ja vitusta minä vitamiinit sain, nikotiinista vieroitusoireet, oli maapallo litteä, Savossa perunaneniä ja Turussa missejä. Kaukana kukkui käki, minua metsään kutsui. Siellä vettä satoi, kaatui päälle puu. En viihtynyt siellä.
Nyt en niele tätä. Teemu ei todellakaan vie kipuani pois. Eikä myöskään teho-osastolla olevaa mummoani pysty pelastamaan/hänen kipuaan poistamaan. Loppu tulee - silloin ei valitettavasti vain olla - oli sitten kyseessä Teemu tai ei.
En pidä runoilijoista, vievät kaikki naiset, ja myös naismaiset.
Voit olla oikeassa.
No, jos sitä pyykkiä pesisi ja hiukset kampaisi partahöylällä.
Höylällä tulee varmasti puhdasta pyykkiä.
Pakkoli.
Herkät runopojat olivat äsken vauhdissa, niin pistetään aiheeseen liittyvää loistavaa musiikkia: J.Martikainen - Jos helvetti on täynnä