Kalsarikänniketju

  • 5 290 982
  • 66 740

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Perkeleen kesäflunssa iski viime yönä. Kuuman brandytetyn totin ja Karjalan voimalla olen ajanut perkelettä pois. Joko terveydentila hillitsee todennäköisesti torstaina alkavaa keskikesän juhlaa, tai sitten annan kaikkeni lajin vuoksi ja päädyn tilastoihin. Muuten, tiistaina Juhannuksen supertriplaa vilkaistessani koin ensi kertaa huvittuneisuuden sijaan etiäisen, joka antoi ymmärtää että joko palstallekirjoittanut tai joku hänen läheisistään kokee jotain kammottavaa näiden päivien aikana. Kylmäsi selkäpiitä.

U2:n Beautiful day (YLE:n loistava biisivalinta talvisten maisemien ja voitonhuuman keskellä, juuri ennen hiihtäjien käryjä Lahdessa) ja Where the street have no name. U2 menee, mutta mistähän syövereistä nääkin biisit oikeen tupsahti?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo kaljaa täällä kittaan. Pari leffaa katselin tossa samalla. Eric Claptonin Layla soi taustalla repeatilla. Huomenna voisin hieman kierrellä kauppoja ja pestä pyykkiä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo en mä osaa mennä nukkumaan jos vaan on kaljaa/viinaa kaapissa. Se nyt vaan sattuu olemaan silleen, että viinanhimo ja pillunjano ne meitsiä ohjaa. Mut mikäs tässä seuraillessa kun kerta kaljaa riittää ja mulkku toimii. Ja täältä Helsingistä on niin lyhyt matka Tallinnaankin. Jos sitä sattuisi asumaan vaikkapa jossakin missälie peräseinäjoilla, niin sitähän joutuisi ostamaan viinatkin alkon riistohinnoin ja panemaan rumia muijia.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Mut mikäs tässä seuraillessa kun kerta kaljaa riittää ja mulkku toimii. Ja täältä Helsingistä on niin lyhyt matka Tallinnaankin. Jos sitä sattuisi asumaan vaikkapa jossakin missälie peräseinäjoilla, niin sitähän joutuisi ostamaan viinatkin alkon riistohinnoin ja panemaan rumia muijia.

Mitä vittua!!? Jätkä kiikaroittee mun kämppään. Vastapalloon ja kovaa!

e. Blink 182 - Adam's song

Kuvitteellinen teos. Toisaalta, tiedän tyypin joka on laittanut haulikon piipun suuhunsa ja, Clintonin lailla, jättäyt vetämättä.

Aika jännä, se on joskus pienestä kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä vittua!!? Jätkä kiikaroittee mun kämppään. Vastapalloon ja kovaa!
Heh, paitsi etten mä tainnut ihan ymmärtää. Ehkä mä vaan oon liian kännissä tai sit mä oon liian tyhmä, josta tulikin mieleeni eräs toinen asia, nimittäin mä oon kyllästynyt kehumaan tyhmiä naisia fiksuiksi ja rumia naisia kauniiksi.

Viimeksi muuten tyttö nousi kesken aktin vastaamaan puhelimeen. Buahhahhahhaa.. Tosin niillä hinnoilla pitäis vissiinkin olla tyytyväinen että vaan kerran nousi. Ja kerran yks tyttö nousi pois kun mä vielä sätkin orgasmin pauloissa. Taisin vissiinkin hieman liian aikaisin aloittaa ne "oujee, i'm coming" -huudot tai jotain. Hah!
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ja kerran yks tyttö nousi pois kun mä vielä sätkin orgasmin pauloissa. Taisin vissiinkin hieman liian aikaisin aloittaa ne "oujee, i'm coming" -huudot tai jotain. Hah!

I hate when that happens.

Thunderstruck.

We met some girls,
Some dancers who gave a good time
Broke all the rules, played all the fools
Yeah, yeah, they, they, they blew our minds
And I was shakin' at the knees

Vittu mikä pillu-biisi
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No, hyvää yötä kaikille. Antakaa läheisillenne pusu aina kun voitte, koskaan ei voi tietää milloin he kuolevat sydänkohtaukseen tai aivoverenvuotoon.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
No, hyvää yötä kaikille. Antakaa läheisillenne pusu aina kun voitte, koskaan ei voi tietää milloin he kuolevat sydänkohtaukseen tai aivoverenvuotoon.

Haista sinä vittu! Tästä mun koko elämä on lähtösin. Mukaan lukien 3 ja 7v siskonpoika ja 10v kummityttö.

Noin muuten, haistakaa vittu, kuolkaa syöpään, jumala armahtakoon
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Haista sinä vittu!
Niin, siis tuon kirjoitin hyvin kirkasotsaisesti ja tosissani. Eli en haista. Monta arkkua olen kantanut. Vilpittömästi muistuttelin, että kannattaa pitää kiinni onnen hetkistä, koska joskus ne päättyvät.

Kaikella rakkaudella.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Rikotaan kirjoittamattomia sääntöjä tuplapostauksella, koska haluan linkittää kappaleen jota kuunnellessa pitää runkata hellästi hämärässä, ja mieluiten peilin edessä:

Whitesnake-Looking For Love
 

Kece

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa
Enpä ole oikein tänne raapustanut, mutta nyt joutanee. Jos työviikko on sunnuntaista torstaihin, niin voiko sitten näin torstaina tehdä muuta kuin juoda kaljaa? Tottakai voi, mutta tämä tuoppi tuntuu nyt oivalta vaihtoehdolta! kiitos
Pohjois-Karjalaan
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Töistä kotiin, ensimmäinen tölkki auki ja tätä vedetäänkin sitten sunnuntaihin asti. Mikäs siinä, kalsarit on jalassa ja ulkona tulee vettä. Kelpaa mulle ihan hyvin tähän paikkaan..
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Terve. Kompastuin kaupassa kaksikymppiseen ja samalla kun kompastuin, tarttui RUK-sapeliini kauhea case kaljoo ja kassaneiti myi sen siinä lennossa mulle. Kompastuin vielä sitten mun Juden-leikkisettiin ja kuminen koukkunenä meni naamaani ja aukaisi vahingossa pullon ja pullo meni suu edellä suuhuni ja vahingossa tein nielemisteon ja nyt olen vähän päissäni.
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Vähän on selittelyn makua tuossa edellisessä. Mutta menköön läpi.
Itse jäin juhannusleskeksi (JES!), mutta eihän se estä viettämästä perinteistä juhannusta omaan tapaan.
Ensimmäinen korkattu ja stereoista pauhaa rokki. Ja pauhaa koko juhannuksen.
Tällä hetkellä pauhaa, yllätys yllätys, Tik Tak. Ja heti perään Hayseed Dixie.
Yippie - Ay - Yiea !!!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täällä on ollut helvetin hieno päivä sään osalta tähän asti, nyt on hieman tummempaa taivasta, mutta ei sada vieläkään. Yhdeltä pääsi jo pois töistä ja nyt muutama olut maisteltuna. Paf oli suosiollisella tuulella ja luovutti peleistään 400 euroa voittoa minulle, sekin maistuu. Tänään ei mitään övereitä ja huomisillalle ei mitään suunnitelmia vielä. Kyllä tässä vielä oluen jos toisenkin voi naukkailla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pientä tissuttelua siskon pojan (Veikon) kunniaksi. Syntyi viime yönä kolmen aikaan.

En vain tiedä kuinka paljon jaksan. Tuli myötäelettyä viime yönä jännityksessä siskon perheen mukana ja yöunet jäivät vähäisiksi.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Terve banaaninviljelijä, sinäkö viljelit nämä juhannusruokani? Litrakaupalla viskiä ja kaksi banaania. Toisen syön tänään, toisen rillaan huomenna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös