Kalsarikänniketju

  • 5 291 024
  • 66 740

Greffin

Jäsen
Klassiakkoahan tässä, mutta tämäkin on ihan vitun jees: Hentunen vs Riksman.

Erittäinkin hyvä pätkä tuo. IFK kiittää, IFK tackar.
Revitään tästä nyt kaikki ilo irti, vaikka onkin jo juhannus. Harvoin näitä napsuu kohdalle.

Mietin, että uskaltaisikohan mennä nukkumaan. Iltavuorolaisena unirytmi on mennyt ihan päin seiniä, joten voi olla ettei unta näy ihan hetkeen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hulama etenee, mutta musiikki paranee; nyt on tosi kyseessä, Black dog a'la Led Zeppelin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei voi olla totta... täällä soi joku Kings of Leonin live? Onneksi Grolschia on tarpeeksi turruttamaan tuo saasta pois korvista. Hollanti on paska maa.
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Enpähän vilperille ainoastaan tarkoittanut tuota. Liian pitkiä viestejä tässä ketjussa ei jaksa lukea. Saa niitäkin olla, mutta jos lähes kaikki on, niin ei jaksa seurata. Tänne pitää pääpiirteissään möläytellä vain jotain mauttomia kommentteja ja jotain musiikkia voisi joku jo vihdoin pistää.

Mitäs mammanpoikia täällä on taas liikenteessä. Tänne kirjoitetaan tasan tarkkaan sen verran kuin huvittaa ja jos huvittaa kirjoittaa paljon tai runoilla, niin sitten lukija nielee oluen ja lukee tai on lukematta. Kaikkea sitä nyt, perkeles. Nielen nyt oluen, tölkkeineen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Missäpäin maailmaa zamboni on nyt?

Groningen, Hollanti. Hieno paikka kaikkinensa, mutta jopa suomalaisiakin varauksellisempia osittain. Onneksi viina virtaa aina kilikelloa soittaessaan.

Ja kyllä, ottaisin suomalaisen kolmikymppisen yh-mätisäkin ennen Ruotsin/Tanskan/Saksan tarjontaa. Hollannista ei vielä täyttä vuorokautta kokemusta.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Annan Jääkoneenkuljettajalle tunnustuksen siitä, että vastasi tohon musa-systeemiin äsken. Olisi jäänyt muuten jumiin se, Kingston Wallia ei moni nimittäin jaksa dissata.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuo vaatii jo sellaista osaamista mihin en koskaan kykene. Ensin se Sarkka ja vielä täältä vastaava? Täytyy nostaa vapahtajalle hattua, ihme mies.

Kokeiles. Se on siitä kolmen siskon baarista n. 50 metriä ovesta ulos tullessa oikealle päin. Lauantai-iltana oli tyhjillään lukuun ottamatta niitä paria lorttoa, jotka seuraan työntyivät. En tarjonnut mitään, jolloin tuli yhtäkkistä asiaa baarimikolle, "oota mää tuun just takas ku käyn tämän yhen asian sanomassa". Sille tielle jäivät. En pahoittanut mieltäni.

Seuraavassa baarissa olikin koijausmeininki, kun baarimikko sanoi että tarjoa meille baarimikoille kans niin me tarjotaan sitten sulle. No siinä vähän hämilläni olin että olkoon menneeksi. Hyvin nihkeästi olivat sitten mulle juomaa kaatamassa sen jälkeen.

Sitähän muuten paikalliset tuttavat kyselivät, että mitä maksaa olut Suomessa. Kerroin sen maksavan keskimäärin 4-5 euroa. Sanoivat, että hyvilläni olisin paikallisen oluen hinnasta, n. 2 euroa. No hinnasta juu, mutta en siitä, että ne oluet tarjotaan tavallisissa juomalaseissa. Lisäksi paikallinen tyyli laskea olutta hanasta hämmensi. Lasketaan se olut siihen lasin pohjalle. Sehän tietysti kuohuu yli. Vaan eipä hätää, kaavitaan lastalla ne ylimenevät vaahdot siitä ja lyödään asiakkaan eteen. Naamahan siinä venähti, kun jotenkin ajattelin, että Keski-Euroopasta ml. Hollanti saisi kunnolla olutta.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jeesus, ilmeisesti mulla sitten on naamavippi, silä lorttoja ei ui liiveihin, enkä ole joutunut vajaita tuoppeja juomaan. Toki tämä on vasta ensimmäinen ilta kaupungissa.

Kyl sakemannit tekee parhaat oluet. Piste
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jeesus, ilmeisesti mulla sitten on naamavippi, silä lorttoja ei ui liiveihin, enkä ole joutunut vajaita tuoppeja juomaan. Toki tämä on vasta ensimmäinen ilta kaupungissa.

Kyl sakemannit tekee parhaat oluet. Piste

Joo, paikallisen Sarkan lorttoja pitää välttämän. Tuo paskojen tuoppien syndrooma tuntui vaan olevan valloillaan koko valtiossa. Toivottavasti ei satu sulla kohdalle.

Saksa oli paska maa siihen asti, kun laskeuduin Düsseldorfiin toissa kesänä ilman pennin jeniä, Visat tapissa. Tarkoitus oli hypätä junaan kohti Maastrichtia, mutta rahojen puutoksen vuoksi ei onnistunut. Rahojen puutos johtui pitkälti siitä, että Oulun lentokentällä ei ollutkaan automaattia, kuten oletin. Saksan hätääni sain avun, kun yksi semi-tuttu astui esiin ja ajoi n. 50 km päästä tuomaan mulle lainaksi viisikymppisen. Onkin ollut yllättävän hyvä maa siitä lähtien.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Hei kaikki housuttomat. Teitä ei näyttäisi olevan täällä lainkaan. Laitetaan jääkiekkoaiheinen juhannusbiisi, niin kaikki nukkuvat heräävät ja hereillä olevat nukahtavat tai raivostuvat. Tässä sitä ihteään.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitäs nyt. Kyllähän itsetietoinen kalsarikännääjä viinaa juo, jahka on pahimmasta rapulasta selviytynyt. Nyt pitäisi vaan pohtia, joisiko viskiä vai olutta. Tiuken kunniaksi kirjoitan tänään vielä jossain vaiheessa kilometrin mittaisen runon, mikäli satun olemaan paikalla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulla olisi nyt tarinoita mutta suottapa kerron, ette kuitenkaan uskoisi, vaikka ne totta ovatkin, kuten se eilinen porotarinakin.

Minä juon nyt kahvia. Päissäni kuitenkin, joten palstarötös on faktiotamatonta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös