Hyvin olut tässä kuluu. Lasipullosta jälleen.Täällä jälleen. Mitäs muille kuuluu?
Hyvin olut tässä kuluu. Lasipullosta jälleen.Täällä jälleen. Mitäs muille kuuluu?
Hyvin olut tässä kuluu. Lasipullosta jälleen.
Lasipulloista on mukava juoda, joskin tuote tuppaa kokemuksieni mukaan väljähtämään nopeammin kuin tölkeistä. Saunassa lasipullo on valttia, mutta onhan tuo mäyräkoira aika kohtuuton taakka kannettavaksi kun samalla nettopainolla saat melkeinpä salkun sitä itteään.Täytyy myöntää, että jotkin oluet maistuvat paremmin pullosta kaadettuna, kuin tölkistä. Liekö jo hifistelyä tuollainen, mutta makunystyrä kipeytyy tölkissä tarjotusta Carlsbergistä, mutta lasipullo tekee tuosta kurasta jopa juotavaa.
Oho, nyt on kaukosäädin särki. Syytön olen.
Sattuipas hauskasti vallan, sillä juuri mainitsemasi kaukosäätimen olisi suonut rikkoutuvan, eikä tätä hotellin omaisuudeksi laskettavaa.Mitäs sinä menit Kaukosäätimelle tekemään? Tiedäthän arvon Jääkoneenkuljettaja, että Kalsarikänniketjuun ei ole mitään asiaa, jos illanvietossa on seuralaisia.
No just niitä amatöörikinkereitä tarkoitin. Taidat olla välkky kun tajusit heti.Ohhoh.
Juhannusviikko kuitenkin. Juhannus on amatöörien juhla myös, maanantait eivät ole.
Kapakkaan?Kiskoin jääkaapissa olleet viisi olutta naamaan puolentoista tunnin sisällä ja jäin heti kaipaamaan lisäjuotavaa. Perkele, eipä sitä missään ole tarjolla, kaapit ammottavat tyhjyyttään. Paska maanantai.
Ei millään jaksa. Eikä ole toisaalta fyrkkaakaan. Ollapa pullo viinaa nyt saatavilla. Voisi juoda ittensä unten maille.Kapakkaan?
Mie olen aina, no koko aikuisikäni, ajatellut perustavani viinakaapin. Sellaisen, jossa olisi muutama votkapullo ja muutama viskipullo ja muutama konjakkipullo ja niin edelleen. On jäänyt laittamatta, kun en minä juodessani osaisi olla enkä mennä nukkumaan jos talossa olisi juomatonta viinaa. Jos olisi viinakaappi, niin vaimolle pitäisi antaa avain ja ohjeet heittää se Pieliseen heti kun mulle tulee se tietty kiilto silmiin.Ei millään jaksa. Eikä ole toisaalta fyrkkaakaan. Ollapa pullo viinaa nyt saatavilla. Voisi juoda ittensä unten maille.
Sehän se ropleema juur onkin. Meikämanne asustelee yksin ja kaapissa ei voi säilyttää viinaa, vaan se on juotava pois. Alkoholi on viekoitteleva piika ja minä heikko isäntä.en minä juodessani osaisi olla enkä mennä nukkumaan jos talossa olisi juomatonta viinaa.
En tiedä miten se tähän liittyy, mutta Tohtori Hyväolo tarjoaa kappaleen Kunhan vaan hinta on sopiva.Sehän se ropleema juur onkin. Meikämanne asustelee yksin ja kaapissa ei voi säilyttää viinaa, vaan se on juotava pois. Alkoholi on viekoitteleva piika ja minä heikko isäntä.
Ihan hetikö?Haistakaa vittu.
Ihan hetikö?