Kalsarikänniketju

  • 5 290 919
  • 66 740
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kerran eräs iloinen tyttö näytti aivan yhdeltä Bond-tytöltä. Olga Kurylenko taitaa vissiinkin olla sen näyttelijän nimi. Tosin se tapaamani tyttö oli ehkä ihan vähän nuorempi ja ihan vähän lyhyempi, mutta vittu mä olin minuutin ajan James Bond. Tosin en rakastellut kuin Bond, vaan enemmänkin panin, ja halvalla.

Lastit puhelimen näytölle jne, kun Olgan nimi on mainittu.

Täällä jälleen. Mitäs muille kuuluu?

Warsteiner ja Jaegermeister, oiva parivaljakko. Parempi kuin saksaa puhuvat Dennis Rodman ja JVCD telkussa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hyvin olut tässä kuluu. Lasipullosta jälleen.

Täytyy myöntää, että jotkin oluet maistuvat paremmin pullosta kaadettuna, kuin tölkistä. Liekö jo hifistelyä tuollainen, mutta makunystyrä kipeytyy tölkissä tarjotusta Carlsbergistä, mutta lasipullo tekee tuosta kurasta jopa juotavaa.

Oho, nyt on kaukosäädin särki. Syytön olen.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Täytyy myöntää, että jotkin oluet maistuvat paremmin pullosta kaadettuna, kuin tölkistä. Liekö jo hifistelyä tuollainen, mutta makunystyrä kipeytyy tölkissä tarjotusta Carlsbergistä, mutta lasipullo tekee tuosta kurasta jopa juotavaa.

Oho, nyt on kaukosäädin särki. Syytön olen.
Lasipulloista on mukava juoda, joskin tuote tuppaa kokemuksieni mukaan väljähtämään nopeammin kuin tölkeistä. Saunassa lasipullo on valttia, mutta onhan tuo mäyräkoira aika kohtuuton taakka kannettavaksi kun samalla nettopainolla saat melkeinpä salkun sitä itteään.

Mitäs sinä menit Kaukosäätimelle tekemään? Tiedäthän arvon Jääkoneenkuljettaja, että Kalsarikänniketjuun ei ole mitään asiaa, jos illanvietossa on seuralaisia.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Vaimo ajatteli tehneensa hyvan teon ja osti 12 packin kaljaa mutta ei katsonut etta kyseessa on molson canadian 67 joka on vain 3%. Saatana.

Ehka nailla jonkinlaisen pohinan saa jos nopeasti vetaa, kovalla tahdilla koitan ainakin tempoa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tissuttelussa sunnuntaina on se hyvä puoli, että seuraavaan kertaan, kun saa jälleen pudotella kunnolla, on enää muutama päivä aikaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Taas on amatöörit viikonloppuna juopotelleet tänne toistakymmentä sivua, joita en jaksa yrittääkään lukea. Sen sijaan julistan virallisesti maanantaikänniketjun avatuksi. Nuin!

Illan ohjelmassa mallasta ja väkevämpääkin, ZZ Toppia nyt ainakin ja varmaankin Bon Scottin aikaista AC/DC:tä dvd:ltä (legendaarinen Pariisin keikka vuodelta 1979 muuten ensi kuussa saapi virallisen dvd-julkaisunsa viimein!) ja ehkä rääppiäisten syöpöttelyä. Hola vaan teille, ammattilaisjuopot, jotka otatte nyt ettekä odota viikonlopun amatöörikinkereitä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ohhoh.

Juhannusviikko kuitenkin. Juhannus on amatöörien juhla myös, maanantait eivät ole.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiskoin jääkaapissa olleet viisi olutta naamaan puolentoista tunnin sisällä ja jäin heti kaipaamaan lisäjuotavaa. Perkele, eipä sitä missään ole tarjolla, kaapit ammottavat tyhjyyttään. Paska maanantai.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kiskoin jääkaapissa olleet viisi olutta naamaan puolentoista tunnin sisällä ja jäin heti kaipaamaan lisäjuotavaa. Perkele, eipä sitä missään ole tarjolla, kaapit ammottavat tyhjyyttään. Paska maanantai.
Kapakkaan?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei millään jaksa. Eikä ole toisaalta fyrkkaakaan. Ollapa pullo viinaa nyt saatavilla. Voisi juoda ittensä unten maille.
Mie olen aina, no koko aikuisikäni, ajatellut perustavani viinakaapin. Sellaisen, jossa olisi muutama votkapullo ja muutama viskipullo ja muutama konjakkipullo ja niin edelleen. On jäänyt laittamatta, kun en minä juodessani osaisi olla enkä mennä nukkumaan jos talossa olisi juomatonta viinaa. Jos olisi viinakaappi, niin vaimolle pitäisi antaa avain ja ohjeet heittää se Pieliseen heti kun mulle tulee se tietty kiilto silmiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
en minä juodessani osaisi olla enkä mennä nukkumaan jos talossa olisi juomatonta viinaa.
Sehän se ropleema juur onkin. Meikämanne asustelee yksin ja kaapissa ei voi säilyttää viinaa, vaan se on juotava pois. Alkoholi on viekoitteleva piika ja minä heikko isäntä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä vittua mie teille asioistani edes kirjoitan, mulkut. Suksikaa vittuun, ja mielellään syvälle. Ette osaa ryypätä edes, säälittävät paskat.

Ehkä se yks mulukku oli oikeassa. 8000 viestiä pelkkää paskaa.Tunnustan. Ei mua ees jääkiekko kiinnosta, haluan vain ärsyttää. Suksikaa vittuun, tai ainakin Devilsin takavuosien ketjuihin. Ja antakaa pusu mun vaimolle.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Onko paikalla varaslähtöjä jussiin ottaneita? Huomenna on vasta yövuoro duunissa, joten helposti pystyy pari jussi-fiiliksissä siemailemaan. Musiikkina toimii pääasiassa Altis: http://www.youtube.com/watch?v=q4T-Dn7pcCo.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pikkuhiljaa oon koko päivän tissutellut. Yhdeltä aukaisin ensimmäisen kaljan ja nyt on yhdestoista menossa. Telkkarista katselen mitä nauhalta löytyy, mutta leffoihin en jaksa nyt keskittyä. Mitähän sitä keksisi juhannuksena..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös