Kalsarikänniketju

  • 5 290 872
  • 66 740

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
No kun alkaa perskule juomat loppua, en tiijä että pitääkö sitä sitten baarissa pyörähtäää... Tuohon vaaleaan en ole niin mieltynyt kuin tummaan. Naisiin ei päde sama.

Amatöörien puuhaa. Ellei tule jotain aivan käsittämättömän yllättävää (7 janoista kääpiötä viinavarkaissa, oma kuolema, jne.) niin kämpässä on pakko olla aina "liikaa" juomaa. Kerralla kun varaa viikon putkeen, niin viikonloppuna ei lopu. Jos taloudellinen tilanne alkaa heikkenemään, niin ei muuta kuin joka päivä uusi kiljupönttö porisemaan, vaihtoehtoja aina löytyy.

Enkä muutes suosittele baaria. Mukaan voi vahingossa tarttua pubiruusu, eli viinalle olisi kotona tilausta. Jos ei muuten, niin vitutukseen sotanorsun sammuttua olohuoneesi lattialle.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Älä nyt hyvä mies(?) baariin lähde, jos on olutta kotona. Irvistellen ekat naamaan, vähän niinku junnuna pusikkokännit, kyllä ne loppuillasta menee.

Olen minä jo mies just ja just, kohta saa ostaa jo viinaakin. Se eikö tee miehen ihan oikeasti? Kaljaa on saanut jo pari vuotta saanut ostella, ei se vaan maistu hyvältä ja viina on taloudellisempi vaihtoehto humaltumiseen.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
No niin. Nyt alkaa sitten olla jo kilttien lasten nukkumaanmenoaika. Noutaja tuli. Viikko kalassa ja rapiat 25 tuntia unta yhdistettynä dokaamiseen on turmiollinen yhdistelmä. Amatööri mikä amatööri.

Jussi Jurkkaa mukaillen: hyvää ötyä!
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ellei tule jotain aivan käsittämättömän yllättävää (7 janoista kääpiötä viinavarkaissa, oma kuolema, jne.) niin kämpässä on pakko olla aina "liikaa" juomaa.

Ynnäilin juuri viinakaappini sisältöä, ja minua oikeasti huolestuttaa. Pitää pikaisesti lähteä laivalle. Jumaliste, kun GT pitää juoda ilman giniä, niin ei mene hyvin.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Meillä se ainakin vielä toimii, jos sammun niin avo kyllä riisuu minut ja raahaa petiin. Tai ainakin luulen näin, useimmiten sitä nimittäin herää sängystä munasillaan. Oisko vielä suhteen alkuhuumaa.

tämä oli just se mitä haettiin...ja lisää halpaa punkkua.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ei ole pelkoa :D

Kuuluisat viimeiset sanat. Sen ainoan kerran kun olet tuhannen päissäsi, varautunut vetämään vain kaljaa, puhkonut kortsut ja vetänyt verkkaritkin jalkana, niin sitä pillua on tulossa. Ei siis oteta riskejä ja hommataan kunnon varalasti alkoholia jatkossa!
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jahas, järjetön krapula eilisestä alkaa olemaan vihdoinkin takanapäin, eihän se vaatinukkaan kun 12 tunnin uinumisen kaheksasta kaheksaan...

...tässä kalsarit jalassa juan kaljaa, pelailen football manageria ja kuuntelen Flogging Mollyn uusinta albumia. Eipähän tää pöllömpää, mutta kai se taas on kaljojen loputtua lähettävä pubiin. Vittu kun ei koskaan tajua ostaa kolmee lavaa.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kaverini on todellinen ammattilainen. Hän neuvoi minua terassilta käsin pysymään kotona ja juopottelemaan itsekseni hyvän musiikkitallenteen seurassa. Näin teen. Ja sotanorsut kunniaan, moni hieno mies olisi kuollut poikuuteensa ilman heitä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
T: nimim. kunnon käteenveto vastaa aivan hyppien keikkuen huonoa naintia!
Riippuu kädestä. Minkä sukupuolen käsi se kätesi on? Oma? Eli miehen. Eli miehen käsi tuottaa orgasmisi. Homostelua!

Hyi, Päivi särähtää. Ja mie kans.

Puhuin äsken lähes kahden tunnin puhelun naisen kanssa, kenen luo lähden tämän viestin jälkeen. Me juodaan ja pannaan, asiat kuntoon. MoiX!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja sotanorsut kunniaan, moni hieno mies olisi kuollut poikuuteensa ilman heitä.
Kerran muuten panin yhtä aivan sairaanloisen lihavaa naista. Se oli kuin suoraan jostakin 4D-dokkarista. Pitihän se mielenkiinnosta kokeilla. Ja ensin oltiin siinä hieman vedelty huttusta (ei ihmistä). Jossakin vaiheessa aktia muistan ajatelleeni, että vetelenköhän mä enää ees oikeaan rakoon vai johonkin läskimakkaroiden väliin, kun hieman siltä se vaikutti, mutta jatkoin vaan lykkimistä kun kerta hyvälle tuntui. Sillä akalla ei muutenkaan ilme paljoa värähdellyt. Noh.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Käytiin kavereiden kanssa ajelulla ja kohta valmis nukkumaan, viiden euron pääsymaksu tämän kylän tyttöjen mahdollisiin kosketuksiin oli liikaa ja baari jäi väliin. Oma käsi paras käsi.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Käytiin kavereiden kanssa ajelulla ja kohta valmis nukkumaan, viiden euron pääsymaksu tämän kylän tyttöjen mahdollisiin kosketuksiin oli liikaa ja baari jäi väliin. Oma käsi paras käsi.

Olisit nyt jostain sen femman repinyt... Tähän aikaan yöstä ylihumalaisia 18-21v naisia löytyy joka kapakasta.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Testailen, että onko Mielikuvitushahmo vielä hereillä.

Mitä muuten siinä Vesku Loirin biisissä lauletaan?

Bronto... bronto.. jne.?

Kalareissusta kotiuduttu ja jäi jostain syystä vielä kaljaa juotavaksi. Eiköhän ne aamuun mennessä ole juotu.

e: näköjään vastasit itse.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerran eräs iloinen tyttö näytti aivan yhdeltä Bond-tytöltä. Olga Kurylenko taitaa vissiinkin olla sen näyttelijän nimi. Tosin se tapaamani tyttö oli ehkä ihan vähän nuorempi ja ihan vähän lyhyempi, mutta vittu mä olin minuutin ajan James Bond. Tosin en rakastellut kuin Bond, vaan enemmänkin panin, ja halvalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös