Kalsarikänniketju

  • 5 290 872
  • 66 740

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tein kenoa. Jos voitan 8 tasosta 10 000€ niin lupaan laittaa housut jalkaan ja lähteä "baariin".
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ukraina nappasi äsken Yleisradion televiosiokanavan yleisurheilulähetyksessä kaksitoista pistettä naisten kolmiloikasta.

Kyllä ne osaavat loikata.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ei kai vaan Suomeen loikanneet? Sen verran harvassa nuo ukrainan ladyt vielä ovat, että taitaa vaatia urheilutaustaa tänne päästäkseen.

Tosin vaihtelu virkistäisi ja kunnon ukrainatar voisi olla kunnon lyyli. Ilmoittaudun siis vastaanottokomiteaan jos ovat tänne loikanneet.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Loikkaus!

Onko muuten sitä Viktoria Mullovaa näkynyt? Jos nyt en aivan väärässä ole, niin kyseisen naisen "loikkaus" on yksi maailman pisimmistä.
Ilman kos sua ei ole kännii...
 

The_Trooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Timo Jutila: Ny Rillataan!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Saatan tässä jo olla miljonääri, joten puhutelkaa minua tästä lähtien kunniakkaasti ja nöyristellen.

Von(kaaja) Käyttäjänimetön jos ruksit osuivat!

LISÄYS: Muuan virtuaali-itsemurhan tehnyt stalkkeri äsken kertoi arvonnan olevan sunnuntaisin. Niin se maailma muuntuu, ihme touhua, perkelettä.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Saatan tässä jo olla miljonääri, joten puhutelkaa minua tästä lähtien kunniakkaasti ja nöyristellen.

Von(kaaja) Käyttäjänimetön jos ruksit osuivat!

Arvon von von vonkaaja, ootko pelannu isolla rahalla kenoa? Ainakin soomilotto arvotaan vasta huohmenna.

Oli äsken mielessä joku hyvä juttu mutta unohtui. Juodaan siis lisää.

Armottomasti myöhässä noitten vonnien takia. Saatana
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
LISÄYS: Muuan virtuaali-itsemurhan tehnyt stalkkeri äsken kertoi arvonnan olevan sunnuntaisin. Niin se maailma muuntuu, ihme touhua, perkelettä.

Mikäs perkeleen arvonta se sunnuntaisin on? Joku morkkis-special 2011.

"kukas tälläviikolla voittaa _painoin työkaverin lemmikkisiiseliä perseeseen_ palkinnon?" Pysykää kanavalla, joku palailee kesälomiltaan tulevana maanantaina!!
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Saatan tässä jo olla miljonääri, joten puhutelkaa minua tästä lähtien kunniakkaasti ja nöyristellen.

Homot nöyristelee! Jos vedät käteen jo nyt , niin miljonat ovat sinun jo tänä iltana. Tyyliin laihialainen lottovoittaja.
T: nimim. kunnon käteenveto vastaa aivan hyppien keikkuen huonoa naintia!
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
"kukas tälläviikolla voittaa _painoin työkaverin lemmikkisiiseliä perseeseen_ palkinnon?"

Meidän takapihalla vieraili eilen siili, ei välttämättä ollut ekaa kertaa kun kaasugrillin peittelyyn tarkoitetussa peittelyhärpäkkeessä oli siilin mentävä pullistumapainauma. Vein sille lautasella maitoa ja jäin vakoilemaan ikkunasta, niin ei perkeleen elukalle kelvannut. Töpötteli lautaselle, haisteli vähän ja alkoi tonkimaan maasta kastematoa. Kyllä vitutti.

Eikä se ole edes meidän takapiha, pankki senkin omistaa. Pankki senkin, senkki pankin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taitaa olla siilit jo oppineet, että eivät maitoa saa juoda, koska elimistönsä ei hajota laktoosia.

Lepardia tässä juon, ja myös Kummeliakin katselen.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tein sen virheen, että kävin lukemassa selvinpäin kalsarikänniketjua ja oli pakko lähteä hakemaan kaljaa. Itse tykkään nauttia aina jotain uusia oluita. Nyt on ihan tavallista olutta, mutta uutta itselleni. Laitilan kukkoa ja Solia. Olen sivistymätön juomisrintamalla, tiedetään.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Halpaa punkkua ja siideriä...ja toiveissa, että vaimo ottaa jossain vaiheessa kalsarit pois jalasta. voin kertoa jo etukäteen. Ain`t gonna happen`

Niin kauan kun on elämää on ´toivoa.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
ja toiveissa, että vaimo ottaa jossain vaiheessa kalsarit pois jalasta. voin kertoa jo etukäteen. Ain`t gonna happen`

Meillä se ainakin vielä toimii, jos sammun niin avo kyllä riisuu minut ja raahaa petiin. Tai ainakin luulen näin, useimmiten sitä nimittäin herää sängystä munasillaan. Oisko vielä suhteen alkuhuumaa.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Miksi Siwassa ei voi olla tummaa olutta? Meillä on ainakin supermarketissa.

Tähän aikaan moisesta valittaminen tarkoittaa joko
1) olet vasta nyt kotiutunut lähikauppareissulta yli tunti alkoholin myynnin loppumisen jälkeen, olet etana
2) olet yrittänyt murtoa lähikauppaan, olet kriminaali
3) olet perimmäisten kysymysten äärellä, toisin sanoen herkimmilläsi

e. GT ilman giniä potkii kummasti nuppiin
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kannattaisikohan tuo uuni pestä joskus? Nyt tulee savustettua pizzaa. Kämppä on melko utuinen, mutta onneksi palohälytin ei huuda. Älkää naapurit soittako hätänumeroon.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tähän aikaan moisesta valittaminen tarkoittaa joko
1) olet vasta nyt kotiutunut lähikauppareissulta yli tunti alkoholin myynnin loppumisen jälkeen, olet etana
2) olet yrittänyt murtoa lähikauppaan, olet kriminaali
3) olet perimmäisten kysymysten äärellä, toisin sanoen herkimmilläsi

e. GT ilman giniä potkii kummasti nuppiin

No kun alkaa perskule juomat loppua, en tiijä että pitääkö sitä sitten baarissa pyörähtäää... Tuohon vaaleaan en ole niin mieltynyt kuin tummaan. Naisiin ei päde sama.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
No kun alkaa perskule juomat loppua, en tiijä että pitääkö sitä sitten baarissa pyörähtäää... Tuohon vaaleaan en ole niin mieltynyt kuin tummaan. Naisiin ei päde sama.

Älä nyt hyvä mies(?) baariin lähde, jos on olutta kotona. Irvistellen ekat naamaan, vähän niinku junnuna pusikkokännit, kyllä ne loppuillasta menee. Vaikka nenästä pidellen, tai kuten edesmenneen kaverini (R.I.P.) äiti oli aikoinaan tehnyt teininä, kun ei ollut kuin väkevää viinaa, niin merkkareita suu täyteen ja viinaa kurkusta alas. Hyvä tulee. Minä en tule nyt. Minä tulen vasta huomenna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös