Täytyy vissiin hakea kaupasta jokunen homovissy, että pääsee nauttimaan hopeasijasta ihan issekseen.
Kertoo mielestäni paljon sarjan tasosta.
Täytyy vissiin hakea kaupasta jokunen homovissy, että pääsee nauttimaan hopeasijasta ihan issekseen.
Kertoo mielestäni paljon sarjan tasosta.
..mutta en mä nyt sit tiedä, olisiko suljettu sarja välttämättä sen tasokkaampi...
Huh, homovissyllä hopeelle...
Täytyy kyllä myöntää, että suljettu sarja on parempi.
Miten sun rummut on jaksellu?
Yhdysvaltalaisen hardrock-yhtyeen Bon Jovin jättilava nousee kovaa vauhtia Olympiastadionille.
Mie kun olin nuori, oli Bon Jovikin "hevibändi". No, silloin kaikki Foreignerista Venomiin oli heviä.Nyt täytyy kyllä myöntää, että genret ja kaikenmaailman luokitukset on pahasti sekaisin mun päässä. Oikein hardrock-bändi.
Mie kun olin nuori, oli Bon Jovikin "hevibändi". No, silloin kaikki Foreignerista Venomiin oli heviä.
Römpöti römpöti vaan. Southern Comfort on hyvää, kun kuuntelee komfortoivaa etelän mussiikkia.
No mitäs siellä Turussa on? En jaksa kuuklettaa.Mie komfortoin itteäni kohti viikonloppua ja Turkua. Katsomaan yhtä niistä, joita tässä ketjussa viime kesänä haikailin joskus näkeväni.
No mitäs siellä Turussa on? En jaksa kuuklettaa.
Ei taida tänä kesänä tulla nähtyä keikan keikkaa. Ei vaan ole rahaa/aikaa/kiinnostusta tai sitten ei vaan natsaa. Siekkaritkin jää nyt näkemättä, kun ei 80-luvun tyttöystäviäkään viitsi enää kopeloida. Rupsahtaneet ne on.
Musiikkiketjun intouttamana äidyin pohtimaan, että ketäs kaikkia tässä nyt on tulluna nähtynä livenä:
-Blue Angels, listan kärkipaikka tässä taiteenlajissa.
-Red Arrows, nähty 3 kertaa. Kaunista ja eleganttia, mitä muuta briteiltä voi odottaa?
-Patrouille de France, kyllä nääkin hommansa osaa, katsokaa vaikka: Asterix. (No ei se nyt oikeasti ihan noin onnistu :)
-Patrouille Suisse. Hyvää osastotaitolentoa maalta, joka ei Ilmavoimia mihinkään tarvitse, mutta jolla on rahaa. Ja kalustoa (F-5).
-Frecce Tricolori. Tahtovat toisinaan törmäillä nämä Italian pojat.
-Patrulla Aquila. Espanjan (perkele!) ylpeys. Nähty onpi, melko peruskauraa.
-Team 60. Ruotsalaisten "ylpeys". Tylsää lentämistä tylsillä vehkeillä.
-Midnight Hawks. Suomalaisten ylpeys. Sivutoimisen osastotaitolentämisen osaamisen kulminaatio.
-Lukematon määrä siviilipohjalta toimivia ryhmiä tähän kohtaan, kuitenkin mieliinpainuvimpana ehkä kotimainen "Red Birds", joka 80-luvulla kiersi näytöksiä Seppo Saarion johtamana.
Näkemättä ovat (ainakin):
-Thunderbirds. USAF:n virallinen osastotaitolentoryhmä. Ei pärjää vertailussa Blue Angelsille.
-Russian Knights. Venäjän ylpeys, joka on maailman huipulla niin kalustoltaan kuin osaamiseltaan. Kuinka huipulla, sitä on vaikea näkemättä sanoa.
-Turkish Stars. Nääkin jätkät osaa homman, eivätkä lennä ihan turhilla vehkeillä (F-5). Mutta ovat silti tulleet kuuluisaksi lähinnä kummallisen kuuluttajan ansiosta.
Ai tommonen keikka. Juu, kas mikäpä siinä.Lainasin ihteäni tähän. Näkemättömistä ensimmäiseksi listattu siis näkettävissä Turussa het ylihuomenna.
...Ja ennen kuin kysyt mistä tiedän että olivat alle 50 metrissä, niin Lieksan vesitornin huippu on 43 metrissä maasta. Tämä oli alempana.
Eiköhän Kirka nousisi kommentoimaan.Mitenhän tuossa kävisi, jos kirjoittaisin vaikka nyt just tähän ketjuun, että "Kirkasta, oi Jeesus, meille..."?
Tarkoitinkin JUURI sitä kirkkoa, mistä ne hopeat vietiin aikanaan Hakkaraisen toimesta. Luulen, että melko monen kk-ketjulaisen näkökulmasta siihen kirkkoon on paljon jumalattomamman pidempi matka, kun mulla.