Nasty, minusta aina se sympaattisin Hanoi, omillaan ja ristimänimellään.
Tämä biisi vedettiin ysiluokan kevätjuhlassa aikanaan. Tosin itse olin vain bassossa, että todellisuudessa vain katselin mitä muut soitteli.Tässä Hulukon Antin 2000-luvun kirkkain helmi: Päivän myöhässä ja taalan vajaa.
On muuten ihan hyvä biisi. Tosin ei kyllä vedä vertoja millekään Hanoille, tai Andyn bändeille.Nasty, minusta aina se sympaattisin Hanoi, omillaan ja ristimänimellään.
Niin ne ajat muuttuu. Me vedettiin Tragedyä peruskoulussa, ja se oli silloin aika tuore biisi. Razzlekin eli vielä.Tämä biisi vedettiin ysiluokan kevätjuhlassa aikanaan. Tosin itse olin vain bassossa, että todellisuudessa vain katselin mitä muut soitteli.
Ohhoh. Olisin arvannut että amfetamiini, syömättömyys, amfetamiini, unettomuus ja amfetamiini.
Itse aasiassa Andy on poiminut sooloillaan timantin sieltä ja toisen täältä, mutta mitään niin tasalaatuisen hyvää kuin Nassen Vinegar Blood ei Antti ole julkaissut kuin Hanoin lipun alla. Building on Traditionistakin on yli puolet paskaa, ja se on sentään Andyn soolouran kovin saavutus.On muuten ihan hyvä biisi. Tosin ei kyllä vedä vertoja millekään Hanoille, tai Andyn bändeille.
Niin ne ajat muuttuu. Me vedettiin Tragedyä peruskoulussa, ja se oli silloin aika tuore biisi. Razzlekin eli vielä.
Sääli että se ainoa selkäpiihin käyvä kitaramelodia tulee vain yhtenä kiertona. Sille voisi rakentaa biisin. Ja jos tuo nenäänsä honottava surkea laulajanyritelmä ei olisi siinä uikuttamassa, voisi biisi olla jopa hyvä.
Sääli että se ainoa selkäpiihin käyvä kitaramelodia tulee vain yhtenä kiertona. Sille voisi rakentaa biisin. Ja jos tuo nenäänsä honottava surkea laulajanyritelmä ei olisi siinä uikuttamassa, voisi biisi olla jopa hyvä.
Evil Facebookissa, vastaamassa johonkin "kaikkien aikojen paskimmat"-kyselyyn:Me soitettiin Knockin on heavens dooria. Tosin juuri sitä GNRn uudelleen luomaa versiota.
Tuore oli tuokin biisi silloin. Olikohan vuosi 2002 vai 2003, en muista. Minä tuota toivoin ohjelmistoon, ja sehän järjestyi.Niin ne ajat muuttuu. Me vedettiin Tragedyä peruskoulussa, ja se oli silloin aika tuore biisi. Razzlekin eli vielä.
Entäs Briardin aika?Itse aasiassa Andy on poiminut sooloillaan timantin sieltä ja toisen täältä, mutta mitään niin tasalaatuisen hyvää kuin Nassen Vinegar Blood ei Antti ole julkaissut kuin Hanoin lipun alla. Building on Traditionistakin on yli puolet paskaa, ja se on sentään Andyn soolouran kovin saavutus.
Ei niitä jaksa vakavalla naamalla kuunnella. Mutta Räkä Malmin soololevy on aika sumee!Entäs Briardin aika?
Ei niitä jaksa vakavalla naamalla kuunnella. Mutta Räkä Malmin soololevy on aika sumee!
Miehän olen maailman avarakatseisin musiikinkuuntelija. Nää Hanoi-ukotkaan ei edes mulle ole erityisen läheisiä - tulivat vaan puheeksi.Läpsin lähes Evilää silmille, kun laitan muuta kuin kuunneltavaa, mutta ehkä muille on annettavaa biisillä Amy MacDonald - Don't Tell Me That It's Over.
Noh noh, kovaa kamaa!Ei niitä jaksa vakavalla naamalla kuunnella. Mutta Räkä Malmin soololevy on aika sumee!
En tiedä mihin kuoli mutta jokunen vuosi sitten meni edes.Kuoliko Pete muuten syöpään?
Miehän olen maailman avarakatseisin musiikinkuuntelija. Nää Hanoi-ukotkaan ei edes mulle ole erityisen läheisiä - tulivat vaan puheeksi.
Semmoinenkin knoppi tähän että muuan Ilari Peltola on haudattu tuohon kivenheiton päähän Nurmekseen. Ai että kuka Peltola? No, silloin kun Evil otti ensimmäisiä kännejään oli Ilarilla bändi nimeltä Smack, ja häntä kutsuttiin Claudeksi.
No. Väliin oikeaa musiikkia. Tätä Evil kuuntelee illalla soffalla, kun ottaa rouva Eviliä kädestä. Konjakki ja sikari käden ulottuvilla, lapset nukkumassa. Scott Walker. Ei se kiekkoilija.Niinhän se aina. Varmasti mukavia ukkoja.
Kaikkea räppiin viittaavaakin yleensä vihaan, mutta tästä mie tykkään.
Linkki vie sinätuubivideoon, joka sisältämästään puhelaulusta huolimatta muistuttaa etäisesti musiikkia.
Ihan mukavahko biisi. Tässä on se ero normaaliin räppiin, että tässä soitetaan musiikkia soittimillakin. Se tuntuu olevan noissa piireissä aika outoa.Kaikkea räppiin viittaavaakin yleensä vihaan, mutta tästä mie tykkään.
Linkki vie sinätuubivideoon, joka sisältämästään puhelaulusta huolimatta muistuttaa etäisesti musiikkia.