Kalsarikänniketju

  • 5 248 677
  • 66 705

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuulin Miljoonasadetta joskus 80-luvulla. Vihasin. Ei ole ollut tarvetta muuttaa mielipidettä. Varsinkin Heikki Salo; niin saatanan vastenmielinen ihan vitun köyhän miehen hanhiniemi... Karmeaa paskaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Elämä soljui Baywatchin ja Simpsonien ensimmäisten jaksojen tahtiin. Näin se meni.

Taisin nähdä Miljoonasateen ensimmäistä kertaa Jyväskylän messukeskuksessa vuonna 88 tai 89.
Minä en noista ajoista muista mitään. Taisin silloinkin olla hyvin, hyvin humalassa. Tai sitten minut tehtiin juuri vuonna '88, ei voi muistaa.

Mutta Heikki Salon sanat on kyllä yleensä kamalia.
Edit: kah, Evil samaa mieltä
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Ylös! Lauantain ja sunnuntain välinen yö, eikä minkäänlaista eloa tässä ketjussa. Järjellä ajateltuna tämä on hyvinkin positiivinen asia kaikille, jotka eivät tällä hetkellä tähän ketjuun viestitä. Mutta eihän järjellä ja ryyppäämisellä ole koskaan ollutkaan mitään tekemistä keskenään.

Pistetään vielä musiikkiakin:
Goottimetallia(Youtube!)
 

will

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, Ilves
Oon vetänyt ihan uskomattomat kalsarit, kuunnellut tässä suosikkipelaajani Ryan Getzlavin tribuutti -videota.(linkki vie youtubeen)
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rauhallisesti, rauhallisesti. Minne se perjantai-ilta katosi? No, ei tässä muuta kuin kesälomaa odotellessa. Vittu sentään vaimo, sekä tyttöystävä ovat vihapäällä. Ja mitä teen, no arvaatte varmaan. Minä olen kuitenkin kiltti ja ajatteleva, jopa herkkä mies. KossuJaffaa!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tä? Lorelei vetää mykkäkoulua?

Eiku Pia Bos. Siitäs saitte saatanan ilkkujat, mutta mä tiedän, että se vielä anelee mua aamuun mennessä. Leikin nyt vaan hetken vaikeasti tavoiteltavaa ja katson vanhoja IFK-tallenteita ihan vain vittuilakseni tuolle, täysillä.

Tässä muuten kahden vaiheilla, että uskaltaisko sille huutaa sisäpuhelimella, että olut alkaa olemaan lopussa täällä kartanon itäsiivessä. Siihen sisältyy huomattavia riskejä, nääs.
 
Vitun hyvin menee. Halu osallistua keskusteluun MM-kisojen aikana on kova, mutta valitettavasti minusta ei saa mitään jääkiekon asiantuntijaa. Kisoja kuitenkin seurataan, ettäs tiedätte! No ehkä tässä ketjussa minun asiantuntemus nousee paremmin esille, kun tuossa kolme Karhua juuri join ja samalla mietin venäläisen herrasmiehen sikataklauksia.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Evil tykkää tästä.

Mennöö tyhymien kymysyksien joukkohon, että olikko mestoilla, mutta eihän siellä tuntunut ilmassa olleen mitään pahaa. Ajoittaiset pierut tosin, mutta hajuhan antaa vaan tilaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ny niinku siellä sikakatsomossa kieli kaverin korvaan, käsilaukut lattialle ja tuntekaa, kuinka se mukava pikku sänki kutittaa ja raapii sänkeä vasten: Lennonin John luritteloo stand by me laulun.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mennöö tyhymien kymysyksien joukkohon, että olikko mestoilla, mutta eihän siellä tuntunut ilmassa olleen mitään pahaa. Ajoittaiset pierut tosin, mutta hajuhan antaa vaan tilaa.
En tällä kertaa. Rahattomuus ja se, että hyvät keikat on aina siellä syrjässä ovat saaneet minut missaamaan kuukauden sisällä jo Pentagramin, Watersin ja Rushin. Enpä ole ennen missannut näin paljoa näin lyhyessä ajassa, ennätys!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös