No nyt laitan teille yhden kaikkien aikojen parhaista biiseistä: Radiohead - Street Spirit
Huomatkaa etenki musiikkivideo.
Lisää viinaa.
Lisää viinaa.
Sori. Radiopää on mulla samassa sarjassa kuin Queen, Mikko Alatalo, Mamba, Elton John, Guns N'Roses, Bob Dylan, Yö, Kotiteollisuus, Popeda, Scorpions, Nirvana, Michael Jackson ja Don Huonot. Siis niin tajutonta paskaa ettei järki riitä analysoimaan. Vitutuksen multihuipennusta.No nyt laitan teille yhden kaikkien aikojen parhaista biiseistä: Radiohead - Street Spirit
Lisää viinaa.
Sori. Radiopää on mulla samassa sarjassa kuin Queen, Mikko Alatalo, Mamba, Elton John, Guns N'Roses, Bob Dylan, Yö, Kotiteollisuus, Popeda, Scorpions, Nirvana, Michael Jackson ja Don Huonot. Siis niin tajutonta paskaa ettei järki riitä analysoimaan. Vitutuksen multihuipennusta.
Vittu. Jos sinä keskenkasvuinen kalmarin paska, sinä bazzi-bazuukin pallihiki, sinä ektoplasma, sinä arkkimandriitta, sinä mandariini, sinä mussoliini perusdiini, sinä ankeiden lanteiden laimea laulu, jos sinä kehtaat haukkua Ian Durya ja Blockhheadsia "paskaksi musiikiksi" niin you got another thing coming, sinä ameeba, sinä gluteus maximus, sinä klitoris, sinä tuhannen tulimmaisen turskatin myrskyn tyrskäys.Viimeisimmistä linkityksistä päätellen täällä on menossa jonkinlainen paskan musiikin ilta!
Kai se on sitten opeteltava teiltä vanhoilta. Tosin nyt ei ehdi, kun soi Juicen Musta aurinko nousee.Vittu...
Vittu. Jos sinä keskenkasvuinen kalmarin paska, sinä bazzi-bazuukin pallihiki, sinä ektoplasma, sinä arkkimandriitta, sinä mandariini, sinä mussoliini perusdiini, sinä ankeiden lanteiden laimea laulu, jos sinä kehtaat haukkua Ian Durya ja Blockhheadsia "paskaksi musiikiksi" niin you got another thing coming, sinä ameeba, sinä gluteus maximus, sinä klitoris, sinä tuhannen tulimmaisen turskatin myrskyn tyrskäys.
Ei kaikki. Minä en nuku ikinä ennen seuraavaa keskipäivää.Jaa, ja sitten ne nukahti.
Varmaan olen tässäkin ketjussa sanonut, mutta herra kitaristin kanssa on muutamat kerrat tullut ryyppäiltyä paikallisessa. Saman kylän poekia. Oli kuulemma joskus lähtenyt keikkabussillakin ajelemaan vielä illan jälkeen, mutta siitä ei sen enempää.miljoonasadetta
Pöh. Heitin vaan niin tehokkaat haddockiaaniset solvaukset, jotta väkisinkin pitää vetää henkeä välillä.Jaa, ja sitten ne nukahti.
Varmaan olen tässäkin ketjussa sanonut, mutta herra kitaristin kanssa on muutamat kerrat tullut ryyppäiltyä paikallisessa. Saman kylän poekia. Oli kuulemma joskus lähtenyt keikkabussillakin ajelemaan vielä illan jälkeen, mutta siitä ei sen enempää.
Minä en noista ajoista muista mitään. Taisin silloinkin olla hyvin, hyvin humalassa. Tai sitten minut tehtiin juuri vuonna '88, ei voi muistaa.Elämä soljui Baywatchin ja Simpsonien ensimmäisten jaksojen tahtiin. Näin se meni.
Taisin nähdä Miljoonasateen ensimmäistä kertaa Jyväskylän messukeskuksessa vuonna 88 tai 89.
Pöh. Heitin vaan niin tehokkaat haddockiaaniset solvaukset, jotta väkisinkin pitää vetää henkeä välillä.
On the contrary. Äärimmäisen hieno, lahjakas ja hieno herrasmies.J
Todenäköisesti tässä on aivan yliarvostettu näyttelijä, joka oksettaa niin vitusti.
Ilman perseen nuolemista näistä on oltava samaa mieltä. John Cleese on Monty Pythonin hauskin mies. Sääli vaan että joutuu nykyään tekemään kaiken maailman Gigantin mainoksia yms.
Niin on. Cleesellä vaan taitaa nykyisin olla vähän rahahuolia (ero vei kaiken tai jotain), ja siksi pitää ottaa vähän paskempiakin mainosrooleja vastaan.Itseasiassa Pitkän jussin majatalo on vuodesta toiseen parasta mitä televisio ulos suoltaa. "Manuel, Manuel"!