Kalsarikänniketju

  • 5 290 321
  • 66 740

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tiedän. Mutta meikäläisellä onkin vähän isompi maila, että kyllä tähän vähän Erioiliakin tarvitaan. Mutta se siitä, en tahdo teidän mieltä sen enempää pahoittaa.
Tästä muistui mieleen, kun koti"kaupungissa" sijaitseva ravintola nimesi vessansa sivukylien mukaan. Naisille oli Mätäsvaara, miehille Matovaara. Mie sitten protestoin baarimikolle ettei Matovaara riitä, mulle on oltava Melavaara.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Seuraava bändini, sitten kun sen taas vuosien tauon jälkeen perustan, on nimeltään Space Lesbians.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tästä muistui mieleen, kun koti"kaupungissa" sijaitseva ravintola nimesi vessansa sivukylien mukaan. Naisille oli Mätäsvaara, miehille Matovaara. Mie sitten protestoin baarimikolle ettei Matovaara riitä, mulle on oltava Melavaara.
Melavaara, Kyyvaara... Eihän sitä vähempään ole totuttu. En kyllä minäkään alentuisi kusemaan missään matovaarassa. Johan siinä naisetkin nauraa kun sieltä tulee ulos.

Hieman tätä hain, ja hyvä että edes joku juoppo oli samalla aaltopituudella.
Totta meisselissä vielä tässä vaiheessa aukeaa nämä pienet fingerporismit. Voipi olla että kahden tunnin päästä käyn jo vähän hitaammalla.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seuraava bändini, sitten kun sen taas vuosien tauon jälkeen perustan, on nimeltään Space Lesbians.

Olen perustanut yhden miehen bändin nimeltään Turha kakkonen. Musiikki on tyyliltään sovinismi-corea, ja biisejä mm. Pierevä Huora ja Hyi Vittu (Haisee). Luulen olevani seuraava Antti Tuisku.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen perustanut yhden miehen bändin nimeltään Turha kakkonen. Musiikki on tyyliltään sovinismi-corea, ja biisejä mm. Pierevä Huora ja Hyi Vittu (Haisee). Luulen olevani seuraava Antti Tuisku.
No eihän tuo mitään. Meillä oli sivuprojekti (P-Karjalan bändeillä on aina sivuprojekteja. Eläkeläisetkin on Kumikamelin sivuprojekti.) nimeltään Reggae Rebels. Jamaikan ja Etelävaltioiden liput liehuivat sovussa, ja Gene Vincentiä soitettiin reggaekompilla. Puolella porukasta oli moppiperuukit, lopuilla ankanpyrstöt.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
...ja mä kierin yksikseni.

Porukkaan vaan mukaan kierimään.

Kierimisestä muistui mieleen. Noose maaltamuuttajanatiivina tietää entisen 68sin autorampin. Kerran kierin tuosta alas ja en suosittele kenellekään. Siinä meinaa jäädä taksien alle. No onneksi en ollut se tyttö joka tippui ne vieressä olevat portaat alas. Sissi tuo oli, vaikken nimestään tiedä. Ei kelvannut ambulanssi, piti kuulemma päästä jatkoille.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No eihän tuo mitään. Meillä oli sivuprojekti (P-Karjalan bändeillä on aina sivuprojekteja. Eläkeläisetkin on Kumikamelin sivuprojekti.) nimeltään Reggae Rebels. Jamaikan ja Etelävaltioiden liput liehuivat sovussa, ja Gene Vincentiä soitettiin reggaekompilla. Puolella porukasta oli moppiperuukit, lopuilla ankanpyrstöt.

Minä en ollut mukana, kun kaverini perustivat natsi-reggae bändin, jonka nimi oli Homofloristit. Sensijaan kerran Ilosaaresta kotiutuessamme kehittelimme bändiä, jonka musiikkityylinä olisi doom-reggae. Eli doomia ja laulussa olisi tietenkin jamaikalaiskorostus.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kierimisestä muistui mieleen. Noose maaltamuuttajanatiivina tietää entisen 68sin autorampin. Kerran kierin tuosta alas ja en suosittele kenellekään. Siinä meinaa jäädä taksien alle.
Tuo on kyllä vaarallinen paikka. Portaat tosiaan on vieressä, mutta silti tuosta tuli aikanaan kuuskasiin mennessä oikaistua lähes aina. Muutamat kerrat tultu persmäkeä sieltä alaskin talvella joo... Taitaa siinä kyllä joku puomikin olla ettei siitä suositeltaisi menemistä. Nykyään jos siitä suunnasta tulen, tulee mentyä Passioniin.

Nyt alkoi taas kaipaamaan 68:a. Oli kyllä kylän kovin baari. Mukava paikka käydä ottamassa yhdet, tai sitten illalla vähän useammatkin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt alkoi taas kaipaamaan 68:a. Oli kyllä kylän kovin baari. Mukava paikka käydä ottamassa yhdet, tai sitten illalla vähän useammatkin.

Ja tuota ennen oli Luolamies, jossa taisin vierailla kerran tai kaksi. 68ssa oli kyllä hieno tunnelma. Tuli aikoinaan käytyä bändejä katsomassa melkein enemmän kuin Lutakossa. Kerran kysyttiin etteikö meillä muuta elämää ollut, kuin siellä notkua, siis baarimikko kysyi. Oluen sai, kun vaan asteli tiskille. Tiesivät heti, että otan Karhun, Koffin sijaan. Radiopuhelimet, Flaming Sideburns ja Swallow The Sun tuli mm. nähtyä, ja monta muuta. Nykyäänhän suunnilleen samalla sakilla, eri omistajilla kuitenkin, on se Musta Kynnys vanhalla-asemalla. Ei ole tullut käytyä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ja tuota ennen oli Luolamies, jossa taisin vierailla kerran tai kaksi. 68ssa oli kyllä hieno tunnelma.
Semmosta baaria minä en kyllä muista. Taitaa olla sen verran aiemmin ennen kuin minä olin baari-iässä. Mutta 68 oli kyllä sen n. viiden vuoden ajan ehdoton suosikkibaari minulle. Henkilökunta oli aina helvetin mukavaa, ja kaikki toimi. Kerrankin kun tulin Lutakosta Finntrollin keikalta ja olin ns. aivan vitun naamat, niin ovella poke sanoi, että mene nyt vaan sisälle, mutta jos jotain hämminkiä tulee, niin sitten joudun sinut ikävä kyllä poistamaan.

Nykyäänhän suunnilleen samalla sakilla, eri omistajilla kuitenkin, on se Musta Kynnys vanhalla-asemalla. Ei ole tullut käytyä.
Joo, niin on. Siellä en ole minäkään vielä käynyt. Tulee vähän liiankin skeptisesti suhtauduttua aina noihin uusiin baareihin. "Ei se kuitenkaan mikään 68 ole..."
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Eräs savolainen Lady Gagan kaveri ei arvostanut versiota, mutta onhan tämä helvetin hieno. Oli hieno livenäkin.

Faith No More - Poker Face
Onhan tuo kova! Vaikkakaan minä en ole mikään arvostelemaan FNM:n musiikkia, sillä Patton on aika iso idoli meikäläiselle. Ei kyllä kuitenkaan niin iso kun Maidenin Harris ja Smith. He saisivat vaikka homoilla lavalla, ja se olisi silti minun mielestäni vitun kova keikka.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Maidenin Harris ja Smith. He saisivat vaikka homoilla lavalla, ja se olisi silti minun mielestäni vitun kova keikka.
Silti tai juuri siksi...

Mulla on rockin puolella kanssa jokunen epäjumala. Lähinnä kitaristeja, vaikken itse kaksinen soittaja olekaan. Tony Iommi saa tehdä mitä vaan ja se on hienoa, Jerry Cantrell samoin. Sitten on vielä ZZ Topin Billy Gibbons, mies joka tiristää yksinkertaisuudesta joka kerta jotain erilaista. Niin, ja Keith. Kävelevä riffi.

Laulajasuosiskit on lähinnä vainaita. Bon Scott ja Ronnie Van Zant etunenässä, laitapuolen runoilijat ja (tunteneiden mukaan) loistavat persoonat. Molemmat lisäksi tasan kokoisiani pygmejä, 170 cm. Elävistä Coverdalen ääni siirtää vuoria.

Ja sitten on tietysti Lemmy, mies basismin, laulun ja lemmyilyn tuolta puolen. Jumala.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös