Kalsarikänniketju

  • 5 247 608
  • 66 705
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tarinat kertoo, että siinä oli semmonen ja tämmönen, ni sit ne sano et toi on niinku sillee ja sit toi toinen on vasemmalla silleen et silmässä nykii...
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Jeesus Kristus Nasaetius, onneksesi en ole paneskellut ketään visväsyyläistä, hiivapilluista satakuntalaista Lukko-/Ässä-fanimuijaa!
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Olen pannut vain yhtä Suvia. Suvia Porista. Paitsi etten pannut. Tapahtumatapahtumattomana paikkana Helsinki vuonna 2007. Nukuin lattiallansa. Mollyssä känät siinä ennen sitä lattiaa.
Hah, meikäläinen on pannut-paitsi-etten-pannut kahta Suvia. Ja molemmat vielä Lahdesta. Laittakaa joku paremmaksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Alkoiko Suvi Porista? Tai olisiko alkanut jos olisit laittanut?
Nuorna nussittu, iempänä pantu. En mie, olin maassa, ihan siinä matolla jopakin siinä.
meikäläinen on pannut-paitsi-etten-pannut kahta Suvia. Ja molemmat vielä Lahdesta. Laittakaa joku paremmaksi.
Oon juossu maratonin. Sitten ajoin Helsingistä Lahteen mäyriksen kanssa. Join puoli pulloa olutta ja puhuin norjaa. Krapulassa se maratonkin toki.

Lisäys: Mielarille: oli. Napalankoja?
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Suomen sanoista omaperäisiä on noin 30 %, eli aika paljon enemmän kuin sinun olettamuksesi mukaan. Saamesta on muuten lainautunut suomeen paljon vähemmän sanoja kuin suomesta saameen.

Tästä voidaan kyllä kammeta vaikka tuomiopäivään saakka.

Ei tarvi kammeta, uskon kyllä. Sinulla tuntuu tuo kielitietämys olevan aika kohdillaan. Eikö kuitenkin n. 70% ole suurin osa?

Yann Tiersen soi ja karhu on hyvää. Pitää varmaan katsoa Amelie taas joku päivä.

e. Voi kun sais Gonzo-Tv:n takaisin. Teininä ennen ATV:tä se oli parasta ohjelmaa sängyssä myöhäisillan tunteina. Öh, oli niin hyvin kuvattu.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lipsautan tuohon sivuun viime päivien "kuuluisan" Eva Longorian haastattelun Lettermanin ohjelmassa, vaikka itse vilautusta ei nähdäkään. Mutta on tuo vaan ihana nainen. Näin tässä herkistyy. Ja samaan syssyyn on todettava, että on tuo Youtuben laatukin aika uskomatonta parhaimmillaan. Aika kaukana siitä legendaarisesta kännykkäkamera-sutusta, vaikka nykyään kännyköilläkin jo saa ihan ok kuvaa.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Lipsautan tuohon sivuun viime päivien "kuuluisan" Eva Longorian haastattelun Lettermanin ohjelmassa, vaikka itse vilautusta ei nähdäkään. Mutta on tuo vaan ihana nainen. Näin tässä herkistyy. Ja samaan syssyyn on todettava, että on tuo Youtuben laatukin aika uskomatonta parhaimmillaan. Aika kaukana siitä legendaarisesta kännykkäkamera-sutusta, vaikka nykyään kännyköilläkin jo saa ihan ok kuvaa.

Siunatkoon! Johan horahti!

Mut antaisin mä tolle.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Son muuten totta. Spedeilyä ei kaipaa. Lähinnä nykyään ihmettelen, miten jollekin Turhapurollekin on joskus jaksanut nauraa.

Onko muuten tässä ketjussä nykyään aina näin hiljaista lauantaisin?

Maailmanloppua tekee?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös