Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 302
  • 66 778

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onpas tästäkin ketjusta tullut taas melkoinen filosofiankeskus. Juokaa hyvät sedät välillä viinaa. Juokaa niin, että maksa repeää. Noin niin kun erästä seipäänheittäjää vapaasti mukaillen. Tosin tuokin ohjeistus annettiin transvestiitille. Että ei sillä, unohtakee.

Repesiköhän Rantasen vittu?

Innostuin katselemaan elävästä arkistosta Punaisen langan jaksoa jossa vierailee Esko Valtaoja.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Repesiköhän Rantasen vittu?
Käsittääkseni tuo oli juuri se heitto, jonka jälkeen Heikkiä ei enää miesten sarjoissa nähty. Huhuja eri asteisista nivusvammoista liikkuu paljon, mutta todennäköisintä on jonkinlainen repeäminen.

Freukkarit soi ja olen DeBoer johannesburgista. Mikäpä tämän hienompaa. Paitsi tietysti olla viisaampi ja rikkaampi ja saada välillä naista, mutta näillä mennään tämä elämä.

Tiiätteks mitä? Kärpät voittaa huomenna, onhan vastassa vaan joku Saipa :D:D
Torstain jälkeen lopetin lopullisesti "huonompien" aliarvioimisen. Hah, ihan kun joku kuuden ottelun tappioputkessa oleva Tappara vois lyödä kampoihin ykkösenä olevalle JYPille joka on tehnyt eniten ja päästänyt vähiten maaleja. LöööL

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kohta tunti ilman postausta tähän ketjuun? Pitänee alkaa olemaan huolissaan teidän kestävyydestä. Tai sitten olenkin ainoa jonka elämä tämä ketju on, which is nice.

Jos siis alkaisin runoilemaan.
Taivaan sini
ruusun puna
olen kännissä
silti seisoo silmät

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Moi. Täällä ollaan. Ollut vähän tilanne päällä tässä aiemmin ja en ole pystynyt (kehdannut?) kirjoittaa ketjuun. On silti hienoa olla täällä ja olette ollut aivan mahtavana tukena tässä urallani. Tahdon kiittää teitä kaikkia ja omistan tämän palkintoni teille kaikille...

...oikeesti mitä vittua?

Hienoa, täällä runoillaan jo. Nyt on oikea asenne kehissä. Itseäni en runoilijaksi uskaltaisi haukkua, mutta riimejä ja muunlaisia houreita tulee kyllä raapusteltua perkele. Jopa naisille. Aika surullista, vai mitä.

Nyt kaljaa naamaan ja nukkumaan, tai sitten lisää olutta.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Mäkin haluun!

Nelisentoista tölkkiä
tyhjänä pöydällä.
Avaisiko viskin vai
joko tyytyisi huomiseen?
Elämän suuria kysymyksiä.

Jatketaan.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ainahan sitä jotain...

Kas kun on tähdännyt parempaan
eikä tiedä mistään muusta
on mielestä puserrettu
ja löydetty näivettynyt hedelmä

silloin vartalo sanoo
nyt hei riittää!
vaan katse kohtaa

hei se olen vain minä

silloin paskat nakkaan
ja muille jätän vain eväät

katuja tallaan ja avaan
tämänkin pullon
ja irvistän huomiseen

pahempaakin nähty

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Itseäni en runoilijaksi uskaltaisi haukkua, mutta riimejä ja muunlaisia houreita tulee kyllä raapusteltua perkele. Jopa naisille. Aika surullista, vai mitä.
On se kyllä... Ei noita naisille tehdä, se on varma. Itsekin jokseenkin tosissaan kirjottelen lyriikoita, mistä sitten tulee millonkin sanoituksia projektilleni ja milloin runoja. Tosin häpeäkseni tuo edellinen oli kopioitu Myrkystä. Tosin ei täysin, sillä vaihdoin viimeisen sanan.

Nyt kaljaa naamaan ja nukkumaan, tai sitten lisää olutta.
Homot nukkuu. Tosin tähänkin jouduin lainaamaan Jari Tervon Tuulikaappimaata ("Homot juo teetä"). Ei ole taas omia ajatuksia.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kävelen niityllä
Aurinko paistaa, Elän
Kompastun ja kaadun
Lyön naamani syvälle multaan
Näen isäni
Hän ei enää ole

Ja sitten lisää viinaa, silmät liikkuu.
Onpa muuten oikeasti hieno runo isästä! Mikäli vaan perustuu tositapahtumiin.

Minä olen jo kirjoittanut runon mikä toivottavasti lausutaan minun kuoppajuhlissani. Se menee näin:

Tällaisena päivänä ei sadekaan lankea
ei aurinko paista, ei linnut laula

Mustat pilvet kerääntyneinä ympärilleni
mustat ajatukset kerääntyneinä sisälleni

Tällaisena yönä ei kuukaan valaise
ei tähdet loista, ei pimeää poista

Musta taivas yläpuolellani
avautuu edessäni kutsuvasti

Tämä tie oli pitkä ja kivinen
mutta lopussa kiitos seisoo

Mä tiedän tehneeni virheitä
mutt' loppuun käy tämä häpeä

Kenellä on?

Kaikki mitä ajattelet ja kaikki mitä keksit on jo ajateltu ja keksitty.

Eli oksenna vaan.
Tuohan se tuokin suurimman vaikeuden. Käytätte mun sanoja, saatanat.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kenellä on?

Kaikki mitä ajattelet ja kaikki mitä keksit on jo ajateltu ja keksitty.

Eli oksenna vaan.

Tai kuten Esko Valtaoja kertoi juuri Elävästä arkistosta katsomassani Punaisessa langassa. Ihmisen toiminta ei liene tahdonalaista. Esimerkkinä: Laitat nyrkkiisi punaisen liinan ja kehoitat kaveria nostamaan käden ylös, kun hän näkee punaista. Avaat nyrkkisi ja liina avautuu. Kaverisi nostaa kätensä.

Olemme me oikeasti tyhmempiä kuin tahtoisimme uskoa.

Lisää viinaa.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Wau. Siis en voi muuta sanoa kuin: wau.

Tälle otan.

Meinaan, annan arvoa tälläisille jutuille. Näissä on sitä jotain.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Wau. Siis en voi muuta sanoa kuin: wau.

Tälle otan.

Meinaan, annan arvoa tälläisille jutuille. Näissä on sitä jotain.
Kiitos kovasti. Tämä tuli itse asiassa kirjoitettua jo joskus teininä ihmissuhdekiemuroiden velloessa. Samaan aikaan tuli laiteltua tavaraa myös rakkausrunot.fi- osoitteeseen. Nyt vasta runoilujen tullessa puheeksi tuli mieleen sekin paikka, ja muistin tunnukseni ja tajusin poistella pahimpia mokia sieltäkin. Voivoi, kaikkea sitä selviää kun kännin juo.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onpa muuten oikeasti hieno runo isästä! Mikäli vaan perustuu tositapahtumiin.

Isäni elää ja toivottavasti vielä pitkään. Meillä on aina ollut ihan hyvät välit. Toisaalta hän jätti perheensä yli 20 vuotta sitten. Tähän lisäksi muut kokemukset joita olen saanut tahdostani riippumatta puoleltaan kokea jo silloin 20 vuottan sitten, lienevät tehneet hieman tehtäväänsä.

Tästä kaikesta huolimatta isäni on mielestäni hieno mies. Varsinkin näin aikuisena arvonsa on kasvanut entisestään.

Minä olen jo kirjoittanut runon mikä toivottavasti lausutaan minun kuoppajuhlissani. Se menee näin:

Loistavaa.
On se helvetin hyvä, että kaikki herkät runopojat tykkäävät viinasta. Muuten saattaisimme keskustella jossakin Demin keskustelupalstalla tiuken kanssa.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Olisi vallan mielenkiintoista pohtia sellaista kysymystä kuin että mitäköhän sanottavaa Vesa Keskisellä mahdollisesti olisi tähän ketjuun?

Mutta ei mulla muuta.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On se helvetin hyvä, että kaikki herkät runopojat tykkäävät viinasta. Muuten saattaisimme keskustella jossakin Demin keskustelupalstalla tiuken kanssa.
Eikös se nyt ole jonkinlainen universaali fakta, että kaikki kunnon tai "kunnon" runoilijat tykkää miestä väkevämmästä. Sehän on suorassa suhteessa niiden sanojen löytymiseen, joko käytän aikana tai sen jälkeen... veikkaan jälkimmäistä suurimmissa määrin.

On se jännä miten päihteet saa ihmisestä ulos sen potentiaalin. Tai sitten sen potentiaalin mittaajat on itse kännissä. Tiedä näistä.

Hyviä lyyroja veätte pojat silti!

Terv. kuppimeisteri

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Isäni elää ja toivottavasti vielä pitkään. Meillä on aina ollut ihan hyvät välit. Toisaalta hän jätti perheensä yli 20 vuotta sitten. Tähän lisäksi muut kokemukset joita olen saanut tahdostani riippumatta puoleltaan kokea jo silloin 20 vuottan sitten, lienevät tehneet hieman tehtäväänsä.
Selvä. Tästä huolimatta hieno runo/haiku/taimikävittuolikaan. Tuosta jokseenkin huokui isän kuolema, mutta ehkä myös isän jättäminen. Ehkä haen liikaa sitten syvällisyyttä.

Loistavaa.
Mielestäni se on helvetin hienoa, että kaikki Jonne Aaronit eivät kirjoita tälle palstalle. Ei sillä, pillu hänelläkin on.

Olisi vallan mielenkiintoista pohtia sellaista kysymystä kuin että mitäköhän sanottavaa Vesa Keskisellä mahdollisesti olisi tähän ketjuun?
My dear in lonileness
I watch myself
I see Jesus
without Maria
Together we can
fullfill the crib in Bethlehem
I love you

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Eikös se nyt ole jonkinlainen universaali fakta, että kaikki kunnon tai "kunnon" runoilijat tykkää miestä väkevämmästä. Sehän on suorassa suhteessa niiden sanojen löytymiseen, joko käytän aikana tai sen jälkeen... veikkaan jälkimmäistä suurimmissa määrin.
Tämä on muuten jännä homma, koska näin musiikinharrastajana ainakin minulla näin on. Krapulassa tulee mieleen aina parhaat riffit ja lyriikoittenpätkät.

Mikähän tähän on syynä? Mieshormonin palaaminen aiheuttaa panetuksen ynnä muut, mutta ei kai tämä siihen liity?

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Ohos! Täällä on laitettu syvälliseksi. Hienoja lyriikoita, kieltämättä. Täälläkin silloin tällöin alkaa runosuoni sykkimään etenkin iloliemen avustuksella, mutta tuotokset ovat järjestään muutamaa kymmentä kertaluokkaa kevyempää tavaraa. Niin kevyttä, että joku selväpäisempi kaveri jättäisi niitä tämän kauniin melankolian sekaan postittamatta. Olenko selväpäinen? En, joten:

Käwi mielehen jälleen humalan siemmen,
kun secoitin itselle alcoholiliemmen.
Sijs nectareille näille cohotan malian
ja coneheeni asennan calian.

Tiettäwäks tehköön yxi seicca,
jonca vahvistaa monikin weicca.
On joucosta juomain wertaansa wajllas
pitcä, cylmä ja huurdeinen mallas.

Kutka osista ne kocktailin laati
kuin hywä humala kaswaxensa waati?
Cossu, wissy, apelsiinmehu
votka, vermuhti ja citruunanrehu.

Wai onco parembi litcu wäkewä
tulocsena jannu cahtena näkewä.
Wiscisanko colmella jäällä,
aamusda wiheljäinen cohmelo päällä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikähän tähän on syynä? Mieshormonin palaaminen aiheuttaa panetuksen ynnä muut, mutta ei kai tämä siihen liity?
Totta kai liittyy. Taiteen tarkoituksena on tehdä vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen, muuta funktiota ei ole. Tai ainakin jotkut väittää näin. Voi olla. En panisi (köhhköhh) pahakseni.

Krapula on kyllä siitä jännä jannu, että se voi olla tosi kauhea kokemus, mutta siihen voi liittyä myös todella luovia fiiliksiä ja määrättyä flow'ta. Tuntuu olevan vähän liiankin perillä kosmoksen liikkeistä.

Ok, kohta meikäläinen yhdistetään liian läheisesti allekirjoitukseni sisältöön...

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Totta kai liittyy. Taiteen tarkoituksena on tehdä vaikutus vastakkaiseen sukupuoleen, muuta funktiota ei ole. Tai ainakin jotkut väittää näin. Voi olla. En panisi (köhhköhh) pahakseni.
Ah, perkele. Olen koko ajan yrittänyt uskotella itselleni tekeväni taiteitani ainoastaan itselleni, mutta kai se majavan metsästys on lopulta se syy.

Krapula on kyllä siitä jännä jannu, että se voi olla tosi kauhea kokemus, mutta siihen voi liittyä myös todella luovia fiiliksiä ja määrättyä flow'ta. Tuntuu olevan vähän liiankin perillä kosmoksen liikkeistä.

Ok, kohta meikäläinen yhdistetään liian läheisesti allekirjoitukseni sisältöön...
Tämä on oikeasti totta! Tuntuu, että minullakin on vain kahdenlaisia krapuloita. Niitä, kun en nouse sängystä, ja niitä kun teen koko viikon hommat. Kuulostaa aika maanisdepressiiviseltä, vaikka käsittääkseni depressiivisyys on ainoa jonka olen saanut.

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Kalsarikänneistä kertovaa ketjua on surullista lukea
siksi väännän tätä verbaalista pukea
koska en oikeastaan jaksaisi enää panttina tyhjälle himassa dokata
tällä tavalla ei vaimolle orkkua kokata
vaimo ei mua kuitenkaan syytä
lieko tyytyväinen, saanut koripalloilijan kyytä?
heillä on usein kookas ja toimiva
minä vain Jallusta panoniksejä poimiva
Jallukin voisi olla hyvä sanoma
mutta aikakauslehden muodossa tulee tuo synttärilahjaksi äidiltäni anoma
sitä lehteä lukemalla ei mennä kuuhun
äiti haluaisi vaihtaa tilauksen lehteen muuhun
mutta minä poika pidän pintani
en halua lukea Kotitakkaa, tiedän hintani

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy