Kalsarikänniketju

  • 5 229 069
  • 66 666
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Veikeää on meno U.S.ssakin (kupongit sekaisin, sanoisi muuan ex-porkkanatakki jonka nimi ei nyt millään muistu mieleen) kun kerran senaattori-Johnit McCain ja Kerry ovat lyöneet hynttyyt yhteen ja päätyneet yksissä tuumin viskelemään kapulaa Obaman kieseihin.

"Didn't se this one coming", sanoisi saksalainen...
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Savon eli kieron maakunnan lippulaivan eli armadan komeimman ja isoimman aluksen irvikuva eli minä poistuu eli poistun kuin poitsu eli poju ikään kohti tulenkatkuista eli palavaa kabinettia eli siis menen röökille. Soitellaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jawohl, olen sisässä. Muutamalla oluella oli tarkoitus tasotella krapulaa, mutta eihän tällainen krapulaattori sitä siihen osaa jättää. Yleensä kun tulee juotua aamuun asti, niin sitten lauantai jää väliin, mutta ei näköjään tänään. Jotain perkeleen suklaa-pähkinälikööriäkin tässä litkin.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Baarissa oltiin, ja ongelmia tuli The Paven kanssa mm...

Vittu mitä paskaa, joku kätyri kävi kurkkuun Prahassa, heitin jätkän maihin, ja itse lensin ulos.

Fair deal?
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Baarissa oltiin, ja ongelmia tuli The Paven kanssa mm...

Vittu mitä paskaa, joku kätyri kävi kurkkuun Prahassa, heitin jätkän maihin, ja itse lensin ulos.

Fair deal?
Sinua yhtään tuntematta, mutta onko sattumaa, että juuri sinulle tuntuu (tämän palstan kirjoituksiesi mukaan) tulevan ongelmia toisten joukkueiden fanien kanssa? Minä en ole laisinkaan mukava tai kiva mies, mutta ikinä ei ole tullut fyysistä vääntöä jääkiekon takia, vaikka vieraspeleissäkin on jonkin verran tullut oltua. Ja joka ainoa kerta humalassa.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Sinua yhtään tuntematta, mutta onko sattumaa, että juuri sinulle tuntuu (tämän palstan kirjoituksiesi mukaan) tulevan ongelmia toisten joukkueiden fanien kanssa? Minä en ole laisinkaan mukava tai kiva mies, mutta ikinä ei ole tullut fyysistä vääntöä jääkiekon takia, vaikka vieraspeleissäkin on jonkin verran tullut oltua. Ja joka ainoa kerta humalassa.

Itse en provosoi, päinvastoin olen aina auttamassa väärin kohdeltuja ihmisiä. Joka on kuulemma minun heikkous. Mutta Stadissa sattuu ja tapahtuu sanoi joku (viisas) frendini. Wrong time, wrong place?
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Noniin, vielä on känni päällä ja hyvä niin. Olut nro 10 on korkattu.

Ajattelin ottaa itteeni niskasta kiinni huomenna ja kohdata demonini, elikkä ottaa yhteyttä faijaani. Yli 15 vuotta ollaan oltu välirikossa, eli saa nähdä mitä tapahtuu.

Toisaalta haluisin mennä faijan eteen ja sanoa: "Lyö mua, nyt pystyn pistään takasin"

Menipäs liian tunteelliseksi. On siis aika korkata olut numero 11.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vittu mitä paskaa, joku kätyri kävi kurkkuun Prahassa, heitin jätkän maihin, ja itse lensin ulos.

Kymmeniä kertoja Prahassa törpötelleenä sanoisin, että kuulostaa todella oudolta. Oman vaatimattoman kokemukseni mukaan ovitoiminta on 100 % asiallista, eikä ongelmia tule asiakkaidenkaan kanssa. Porukka on hyvällä fiiliksellä ja keskittyy mukittamiseen omassa seurueessa, vieraille huutelun sijaan.

Anyways, täällä böndellä aletaan rakennella pientä sunnuntaipöhnää N-Y-T - NYT!

Piis & lööv brous.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toisaalta haluisin mennä faijan eteen ja sanoa: "Lyö mua, nyt pystyn pistään takasin"

Anna mennä, kohtaa demonisi. Meillä kotona viimeisen kerran tuli "selkään" silloin, kun homma päättyi siihen, että minä löin faijaa koivuhalolla pataan ja pikkuveli laittoi nyrkillä perään. Oltiin siinä viidentoista vanhoja. Se oli taitekohta. Yksinään ei olisi pärjätty, mutta kimpassa pärjättiin.

Jos vaikka pari sunnuntaiolutta, ettei tule turhaan tähän ketjuun kirjoitettua.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Haa!

Naikkonen viety aamulla bussipysäkille, jotta pääsee töihin, sunnuntait on rahakkaita päiviä. Itse ostin siinä sitten reippahasti olutta ja nyt on mitä mukavinta maistella olutta hyvässä seurassa, eli yksin. Hieman penkkiurheilua ja yleistä löhöilyä. Oikein mukava tunnelma.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Porissa ne kuulemma päivystävät Ratsulan kulmalla, mutta miksei pysäkkikin ihan hyvä paikka ole.

Kalsareissa reikä, onneksi ei pullon pohjassa. Kova jano.

Aijai kun naurattaa, heh.

Tuli käytyä kaverilla katsomassa uusin UFC ja nyt on sitten taas otettu olutta. Mikäs tässä, kai kohta puoliin tunnelma hiipunee, katsotaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen kalsarikännissä tänään!!

Kymysyksiä?

En mä osaa mitään skriivata. Kysykää jotain, jos hjuvittaa! Huomatkaa, ryssät tuo taivutus!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onhan se hienoa, että Joensuussa pelataan karsintoja year in - year out. On tehty näin jo vuosikymmenet. Perinteitä pitää kunnioittaa. Ei ole mikään HMV-seura ei.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pari tuntia hönötelty niin kehtaa tulla mukaan. Joukko lienee harvalukuinen osaksi siksi, että jotkut ovat kokeneet hyvin pimeän valaistumisen, ja eivät alkoholiin koske.

Mitähän fhtua tuo nyt taas tarkoittaa? Saako Nokian ja Microsoftin liitto suomalaiset ryhtymään joukoin muslimeiksi vai miten sää oot tän niinku aatellu?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitähän fhtua tuo nyt taas tarkoittaa? Saako Nokian ja Microsoftin liitto suomalaiset ryhtymään joukoin muslimeiksi vai miten sää oot tän niinku aatellu?

Ilmeisesti tuon muslimiksi ryhtymisen aiheutti vuoden vaihtuminen. Tuo lienee se ihmisiä eniten pysäyttävä tekijä joka vuosi. Aloitetaan uusi elämä, kunnes huomataan uuden vaihtuneen siihen vanhaan.

Kerran tein uudenvuodenlupauksen. Lupasin etten juo viinaa helmikuussa. En juonut, mutta jäi viimeiseksi selväksi helmikuuksi.

Tuo Nokia/Microsoft uutinen tuli hyvänä päivänä. Lanko sai tänään korjattua jo kohta vuoden rikki olleen iphoneni. Ei joudu harkitsemaan Nokiaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Tuo Nokia/Microsoft uutinen tuli hyvänä päivänä. Lanko sai tänään korjattua jo kohta vuoden rikki olleen iphoneni. Ei joudu harkitsemaan Nokiaa.

Säähän taidat olla oikein kunnon fundamentalisti (nyt en tarkoita muslimeja)...

"Iphone ollu kohta vuoden rikki, toivottavasti joku sen kohta korjaa ettei tarvii kääntyä Nokialaiseksi..."

Onneksi on rummut, joilla voi soittaa kotiin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä kanssa kalsoitellaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös