Mäyris haettu Siwasta ja eka pullo korkattu. Lieveilmiö kehiin ja kärkikamppailua radion kautta seuraamaan siis.
Onkos täällä muita kalsariveljiä paikalla?
Jos vielä pelin jälkeen muistaisi syödä tällekin päivälle niin olisi melko hyvä homma.
Taas huijaan. Baariin lähdössä, mutta vielä hetken kalsarit tukevasti jalassa...
Tiputit siis hanskat ja yrität luikkia vaihtoaitioon.Ja Johanna Kurkelalla on ärsyttävä ässävika, mutta jatkakaa, minä en ole kännissä.
Nyt leikit liian vakavilla asioilla. Anna tulla, seuraavaksi voin vittuilla.
Chill out! :)
Ainoastaan yhdesti kakkoseen. Paljaaltaan. Sekin vain risteily Turusta Tukholmaan ja silloisen avosiippani kanssa, joka oli vieläpä naispuoleinen.Ei ole varmaan pelkoa, että Käyttäjänimetön joutuisi hanskaamaan. On se semmoinen sälli, että jää perusrunkkarit kakkoseksi samalla kun hän laittaa tyynesti paikoista sisään. Jopa kakkoseen.
Se ämmä sai siitä jonkun vitun tulehduksen.
Tämä nainen oppi tuon asian juuri tuon illan jälkeen + viikko.Minä olen vain KUULLUT* omakohtaista kokemusta hyvin varustetulta naiselta että pepun jälkeen ei pidä tarjoilla takaisin vaginaan, koska se saa pöpöt jylläämään ja kuurin myötä joutuu mies olemaan pelkästään suullisen suorituksen tai pahimmassa tapauksessa pelkän thinsulatenn varassa
Sinua yhtään tuntematta, mutta onko sattumaa, että juuri sinulle tuntuu (tämän palstan kirjoituksiesi mukaan) tulevan ongelmia toisten joukkueiden fanien kanssa? Minä en ole laisinkaan mukava tai kiva mies, mutta ikinä ei ole tullut fyysistä vääntöä jääkiekon takia, vaikka vieraspeleissäkin on jonkin verran tullut oltua. Ja joka ainoa kerta humalassa.Baarissa oltiin, ja ongelmia tuli The Paven kanssa mm...
Vittu mitä paskaa, joku kätyri kävi kurkkuun Prahassa, heitin jätkän maihin, ja itse lensin ulos.
Fair deal?
Sinua yhtään tuntematta, mutta onko sattumaa, että juuri sinulle tuntuu (tämän palstan kirjoituksiesi mukaan) tulevan ongelmia toisten joukkueiden fanien kanssa? Minä en ole laisinkaan mukava tai kiva mies, mutta ikinä ei ole tullut fyysistä vääntöä jääkiekon takia, vaikka vieraspeleissäkin on jonkin verran tullut oltua. Ja joka ainoa kerta humalassa.