Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 302
  • 66 778

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Vislasin kukkopilliin äsken ja näytti 0,6 eli olen oikeutettu kirjoittamaan tänne. Nyt vaan pitäisi jotenkin päästä hyödyntämään tämä momentum, emäntä silmä kovana vahtaa flow'n etenemistä. Hmm. Tässä tarvitaan agenttitaitoja.

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Jallukolaa juon. Resepti on hiukan erilainen kuin tässä videossa, nimittäin olisi tarkoitus säästää oluet illan pelin aikaiseksi Hartsportiksi.

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Mäyris haettu Siwasta ja eka pullo korkattu. Lieveilmiö kehiin ja kärkikamppailua radion kautta seuraamaan siis.

Onkos täällä muita kalsariveljiä paikalla?

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Mäyris haettu Siwasta ja eka pullo korkattu. Lieveilmiö kehiin ja kärkikamppailua radion kautta seuraamaan siis.

Onkos täällä muita kalsariveljiä paikalla?

Täällä ollaan. Emäntä haki itsekin juomaa, joten ei tarvitse edes olla agentti enää tissutellakseen. Urholta ostettu Kuopion matsi. Jos vielä pelin jälkeen muistaisi syödä tällekin päivälle niin olisi melko hyvä homma.

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Jos vielä pelin jälkeen muistaisi syödä tällekin päivälle niin olisi melko hyvä homma.

Heh, sama. Tosin olen vasta ollut hereillä muutaman hassun tunnin.

Hmm, Sinkku kommentaattorina? Mitäköhän tästäkin tulee. Tossa parin kilsan päässä ois ollu toi "Talviklassikkokin", lievästi harmittaa etten lähtenyt paikalle.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Terve.

Kävin tuossa äskettäin Johanna Kurkelan keikalla. Paikkana oli Muhoksen 400 vuotta vanha kirkko. Tai siis, eihän siellä juuri muita ollut kuin minä ja Johanna, että sikäli oli ihan mukavaa. Tai siis en ainakaan nähnyt koko keikan aikana muita kuin Johannan.

Nyt juon punaviiniä, kun vein keikalla mukanani olleen neidon kämpillensä, kun sillä oli jotakin muuta sovittua - sehän kyllä passasi minulle, sillä rakastuin tänään Johannaan.

Tämänkin se Johanna siellä tänään lauloi: KLIK

Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Taas huijaan. Baariin lähdössä, mutta vielä hetken kalsarit tukevasti jalassa...
Soundtrackia nousuhumalaan. Mess - Anathematized
Mess
E. Outo linkki, kalsaroinnin piikkiin...
Kurkelan "Juurrun tähän ikävään" muuten käsittämättömän hieno kappale, asiasta toiseen! youtubesta ei enää löydy, mutta spotifyssa on:
Johanna Kurkela - Juurrun Tähän Ikävään

Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja Johanna Kurkelalla on ärsyttävä ässävika, mutta jatkakaa, minä en ole kännissä.
Tiputit siis hanskat ja yrität luikkia vaihtoaitioon.

Vaan ei onnaa!

Jumalauta, vaikka Johannalla olisi koko aakkosten vikaimisto suusoluissansa, niin sillä ei olisi väliä. Varmaan baaritiskillä pidät ensinnä kyselyt: "sano äshä... sano ryshä äshä... sano porin ässä... sano kummeli ja kainalopieru... se kummeli on myös merimerkki... hihii. tiipiiäs..."

Nyt leikit liian vakavilla asioilla. Anna tulla, seuraavaksi voin vittuilla.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ole varmaan pelkoa, että Käyttäjänimetön joutuisi hanskaamaan. On se semmoinen sälli, että jää perusrunkkarit kakkoseksi samalla kun hän laittaa tyynesti paikoista sisään. Jopa kakkoseen.
Ainoastaan yhdesti kakkoseen. Paljaaltaan. Sekin vain risteily Turusta Tukholmaan ja silloisen avosiippani kanssa, joka oli vieläpä naispuoleinen.

Kuten aina on ollut.

Se ämmä sai siitä jonkun vitun tulehduksen. Sitten piti hanskata, koska.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Se ämmä sai siitä jonkun vitun tulehduksen.

Ai :(

Minä olen vain KUULLUT* omakohtaista kokemusta hyvin varustetulta naiselta että pepun jälkeen ei pidä tarjoilla takaisin vaginaan, koska se saa pöpöt jylläämään ja kuurin myötä joutuu mies olemaan pelkästään suullisen suorituksen tai pahimmassa tapauksessa pelkän thinsulatenn varassa.

*terkkuja sinne britteihin. Tule ehjänä takas.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä olen vain KUULLUT* omakohtaista kokemusta hyvin varustetulta naiselta että pepun jälkeen ei pidä tarjoilla takaisin vaginaan, koska se saa pöpöt jylläämään ja kuurin myötä joutuu mies olemaan pelkästään suullisen suorituksen tai pahimmassa tapauksessa pelkän thinsulatenn varassa
Tämä nainen oppi tuon asian juuri tuon illan jälkeen + viikko.

Voin kohta kertoa sen reissun, jos jaksan.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Onko se Hosni kotona?" kyseli aikanaan Veikon (RIP) laatima Soittelijapoika jo liki 30 vuotta sitten. Nyt alkaa olla jo meleko jännätkin paikat, vastaako Hosni kohta enää puhelimeen..

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Veikeää on meno U.S.ssakin (kupongit sekaisin, sanoisi muuan ex-porkkanatakki jonka nimi ei nyt millään muistu mieleen) kun kerran senaattori-Johnit McCain ja Kerry ovat lyöneet hynttyyt yhteen ja päätyneet yksissä tuumin viskelemään kapulaa Obaman kieseihin.

"Didn't se this one coming", sanoisi saksalainen...

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Savon eli kieron maakunnan lippulaivan eli armadan komeimman ja isoimman aluksen irvikuva eli minä poistuu eli poistun kuin poitsu eli poju ikään kohti tulenkatkuista eli palavaa kabinettia eli siis menen röökille. Soitellaan.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jawohl, olen sisässä. Muutamalla oluella oli tarkoitus tasotella krapulaa, mutta eihän tällainen krapulaattori sitä siihen osaa jättää. Yleensä kun tulee juotua aamuun asti, niin sitten lauantai jää väliin, mutta ei näköjään tänään. Jotain perkeleen suklaa-pähkinälikööriäkin tässä litkin.

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Baarissa oltiin, ja ongelmia tuli The Paven kanssa mm...

Vittu mitä paskaa, joku kätyri kävi kurkkuun Prahassa, heitin jätkän maihin, ja itse lensin ulos.

Fair deal?

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Baarissa oltiin, ja ongelmia tuli The Paven kanssa mm...

Vittu mitä paskaa, joku kätyri kävi kurkkuun Prahassa, heitin jätkän maihin, ja itse lensin ulos.

Fair deal?
Sinua yhtään tuntematta, mutta onko sattumaa, että juuri sinulle tuntuu (tämän palstan kirjoituksiesi mukaan) tulevan ongelmia toisten joukkueiden fanien kanssa? Minä en ole laisinkaan mukava tai kiva mies, mutta ikinä ei ole tullut fyysistä vääntöä jääkiekon takia, vaikka vieraspeleissäkin on jonkin verran tullut oltua. Ja joka ainoa kerta humalassa.

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Sinua yhtään tuntematta, mutta onko sattumaa, että juuri sinulle tuntuu (tämän palstan kirjoituksiesi mukaan) tulevan ongelmia toisten joukkueiden fanien kanssa? Minä en ole laisinkaan mukava tai kiva mies, mutta ikinä ei ole tullut fyysistä vääntöä jääkiekon takia, vaikka vieraspeleissäkin on jonkin verran tullut oltua. Ja joka ainoa kerta humalassa.

Itse en provosoi, päinvastoin olen aina auttamassa väärin kohdeltuja ihmisiä. Joka on kuulemma minun heikkous. Mutta Stadissa sattuu ja tapahtuu sanoi joku (viisas) frendini. Wrong time, wrong place?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy