Kalsarikänniketju

  • 5 233 611
  • 66 669
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Toisikin.

Tässä, kun kolmeenkymppiin on enää pelottavasti muutama vuosi, olen myös huomannut voimistuvaa karvankasvua naamassani. Olenko siis kolmen vuoden päästä apina? Tukkakin jo lähtenyt. Isi ei enää tykkää minusta.
Kyllä, kuulemma tuo karvankasvu ei lopu ikinä! Tosin itse olen odottanut innolla edes sen alkamista. Hiukset kyllä roikkuvat kivasti olalla, mutta naamakarvoja olisi kiva saada vitusti enemmän. Tällä hetkellä kun parta näyttää lähinnä 16-vuotiaan tytön alapäältä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hetken piti esittää selväpäistä kun rouvasihminen kotiutui työkykyänsä ylläpitävästä tilaisuudesta. Pakotin sen kuuntelemaan kotimaista progea niin johan alkoi kuorsaus kuulua sohvalta. Taas menhään.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Pakotin sen kuuntelemaan kotimaista progea niin johan alkoi kuorsaus kuulua sohvalta.
Jumalauta, vähemmästäkin.

"Kuunnelkaa ennemmin progea. Ostin juuri Dave Neverheardin uuden levyn "Tilulilu in C-Minor". Siinä soittaa myös Marko Taitava sekä Pertti Pirunnopee. Tuo levy kyllä vaatii n. 45 kuuntelukertaa ennenkuin se aukeaa, mutta se palkitsee."

V-man "Matki haluamaasi JA:n kirjoittajaa"- ketjussa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hiukset kyllä roikkuvat kivasti olalla, mutta..

Musta se on niin kivaa, kun mun fleda heilahtaa taakse ja samalla ne puuhelmet sillee kilkahtaa yhteen, niin tulee sellainen ponjovi-tunne, että mä olisin niiq tosi kova ja ihq jäby!


kuuntelemaan kotimaista progea niin johan alkoi kuorsaus kuulua sohvalta. Taas menhään.

Jos väsynyt normi-ihminen ( juonut salaa 4 ja puol pulloon punkkua ja tulee himaan esitäämään selvää..) nukahda tuusulan moottoritien kohdalla, niin ajattelisin lähinnä pitkäkestoista psykoterapiaa lähestymiskeinoksi. Tai ulosottomiestä.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Omasta mielestäsi hyvin, vastustajien mielestä sinun sopisi pelata tuubassa useamminkin.. Minä taasen olen huomannut että kepeissä nousuhöyryissä vastustajiksi soveltuu korkeintaan yhtä humaltava ystävä, tai sitten ns. tietokone. Muuten palaa vati ja ohjain sekä ohjaaja lentävät pitkin seiniä.

Älä sano! Ekan matsin ainakin voitin, tosin vasta jatkoajalla. Kävi vastustaja pelin jälkeen aika kuumana kun hän suorastaan lahjoitti voittomaalin minulle. Lienee yhtä päissään kuin minäkin. Koitetaas toinen!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jos väsynyt normi-ihminen ( juonut salaa 4 ja puol pulloon punkkua ja tulee himaan esitäämään selvää..) nukahda tuusulan moottoritien kohdalla, niin ajattelisin lähinnä pitkäkestoista psykoterapiaa lähestymiskeinoksi. Tai ulosottomiestä.

Tuusulan moottoritiehen asti ei menty (Anssille vapaailta) koska Teemalta tuli Rocksuomi. Kingston Wallin kohdalla hän nukahti. Mikä kaikissa muissa olosuhteissa on hävytöntä, mutta juuri nyt minulle eduksi.

Selvän esittäminen tässä oli ikäänkuin miun rooli, amatööri mikä amatööri...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aiemmin join tuota Pisimmän Kääpiön olut-ketjussa suosittelemaa inkivääriolutta, nyt menee kinuskia tsingtaoa. Olen toki juonut suomalaista lageriakin tänään, joten olen kuten yleensä.

Löysin tuossa Therapy?:n - Troublegum-levyn, jonka hävöksissä oloa valittelin viikko sitte Evilille kkkssa. Eli nyt kaikki helvetin hyvin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kingston Wallin kohdalla hän nukahti. Mikä kaikissa muissa olosuhteissa on hävytöntä, mutta juuri nyt minulle eduksi.

Lienee KW III ja täytyy myöntää, että siinä sienien ja polakan vallankumouksessa olen itsekkin ajoittain nukahtanut "kesken"...
Aina ei vaan voi ymmärtää!

Selvän esittäminen tässä oli ikäänkuin miun rooli, amatööri mikä amatööri...

Naiseen ei voi ikinä luottaa.

Löysin tuossa Therapy?:n - Troublegum-levyn, jonka hävöksissä oloa valittelin viikko sitte Evilille kkkssa. Eli nyt kaikki helvetin hyvin.

Pienellä onelinerilla sitä saakin sitten aikaan kateellisia ihmisä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pienellä onelinerilla sitä saakin sitten aikaan kateellisia ihmisä.

Valitettavan harvoin Evil enää keskuudessamme vierailee. Mies on nyt niin kauhean keskiluokkaistunut, mutta siltikin niin vittumaisen mukava.

Therapy?:a kuulostelen vieläkin. Yleensä ei mikään levy ole hukassa, siinä sudessa kovin kauaa, mutta tämä oli ja pitkään. Löysin sen digiboksin alta. Kannatti kerrankin siivota.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Valitettavan harvoin Evil enää keskuudessamme vierailee. Mies on nyt niin kauhean keskiluokkaistunut, mutta siltikin niin vittumaisen mukava.

Ei ole mitään porvarillisempaa kuin palkkatyöhön päässyt humanisti. Tämä on minun kokemukseni kun olen ympärilleni katsellut.

EDIT: Jotta voimme säilyttää tiettyä toimeliaisuuden ja toivon ilmapiiriä, "Isänmaan Toivot" julkaistaan DVD:nä. Vihdoinkin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Valitettavan harvoin Evil enää keskuudessamme vierailee. Mies on nyt niin kauhean keskiluokkaistunut, mutta siltikin niin vittumaisen mukava.
Sen siitä saa, kun demarit saavat vallan!
Onko Evil muuten kokonaan lopettanut kalsaroinnin? Hänen juttujaan on jokseenkin ikävä. Varsinkin kun viime aikoina on tullut luettua tuota letkautusketjua, siellä Evil on vaan kovimmillaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei ole mitään porvarillisempaa kuin palkkatyöhön päässyt humanisti.

Kylläpä, mutta paholainen on kanssamme, ollos huoleti.


Jotta voimme säilyttää tiettyä toimeliaisuuden ja toivon ilmapiiriä, "Isänmaan Toivot" julkaistaan DVD:nä. Vihdoinkin.

Minusta "huonosti käyttäytyvät miehet" ajoi saman asian - syy olla hereillä teeveen äärellä- Top Gun sitä ei ole, vaikka onkin kaikkien homojen äiti.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kylläpä, mutta paholainen on kanssamme, ollos huoleti.

Paholainen pukeutuu Pradaan. Tai no tässä tapauksessa ja meidän oloissamme ehkä Dressmaniin, mutta silti.

Minusta "huonosti käyttäytyvät miehet" ajoi saman asian - syy olla hereillä teeveen äärellä- Top Gun sitä ei ole, vaikka onkin kaikkien homojen äiti.

Homoilla lienee äiti, mutta luojan kiitos ei jälkeläisiä. Darwin oli oikeassa. Top Gun taas on lentokoneinsinöörin Top Gear, tosin vuodelta -86.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös