Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 087
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jos väsynyt normi-ihminen ( juonut salaa 4 ja puol pulloon punkkua ja tulee himaan esitäämään selvää..) nukahda tuusulan moottoritien kohdalla, niin ajattelisin lähinnä pitkäkestoista psykoterapiaa lähestymiskeinoksi. Tai ulosottomiestä.

Tuusulan moottoritiehen asti ei menty (Anssille vapaailta) koska Teemalta tuli Rocksuomi. Kingston Wallin kohdalla hän nukahti. Mikä kaikissa muissa olosuhteissa on hävytöntä, mutta juuri nyt minulle eduksi.

Selvän esittäminen tässä oli ikäänkuin miun rooli, amatööri mikä amatööri...

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aiemmin join tuota Pisimmän Kääpiön olut-ketjussa suosittelemaa inkivääriolutta, nyt menee kinuskia tsingtaoa. Olen toki juonut suomalaista lageriakin tänään, joten olen kuten yleensä.

Löysin tuossa Therapy?:n - Troublegum-levyn, jonka hävöksissä oloa valittelin viikko sitte Evilille kkkssa. Eli nyt kaikki helvetin hyvin.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kingston Wallin kohdalla hän nukahti. Mikä kaikissa muissa olosuhteissa on hävytöntä, mutta juuri nyt minulle eduksi.

Lienee KW III ja täytyy myöntää, että siinä sienien ja polakan vallankumouksessa olen itsekkin ajoittain nukahtanut "kesken"...
Aina ei vaan voi ymmärtää!

Selvän esittäminen tässä oli ikäänkuin miun rooli, amatööri mikä amatööri...

Naiseen ei voi ikinä luottaa.

Löysin tuossa Therapy?:n - Troublegum-levyn, jonka hävöksissä oloa valittelin viikko sitte Evilille kkkssa. Eli nyt kaikki helvetin hyvin.

Pienellä onelinerilla sitä saakin sitten aikaan kateellisia ihmisä.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pienellä onelinerilla sitä saakin sitten aikaan kateellisia ihmisä.

Valitettavan harvoin Evil enää keskuudessamme vierailee. Mies on nyt niin kauhean keskiluokkaistunut, mutta siltikin niin vittumaisen mukava.

Therapy?:a kuulostelen vieläkin. Yleensä ei mikään levy ole hukassa, siinä sudessa kovin kauaa, mutta tämä oli ja pitkään. Löysin sen digiboksin alta. Kannatti kerrankin siivota.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Valitettavan harvoin Evil enää keskuudessamme vierailee. Mies on nyt niin kauhean keskiluokkaistunut, mutta siltikin niin vittumaisen mukava.

Ei ole mitään porvarillisempaa kuin palkkatyöhön päässyt humanisti. Tämä on minun kokemukseni kun olen ympärilleni katsellut.

EDIT: Jotta voimme säilyttää tiettyä toimeliaisuuden ja toivon ilmapiiriä, "Isänmaan Toivot" julkaistaan DVD:nä. Vihdoinkin.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Sen siitä saa, kun demarit saavat vallan!
Onko Evil muuten kokonaan lopettanut kalsaroinnin? Hänen juttujaan on jokseenkin ikävä. Varsinkin kun viime aikoina on tullut luettua tuota letkautusketjua, siellä Evil on vaan kovimmillaan.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei ole mitään porvarillisempaa kuin palkkatyöhön päässyt humanisti.

Kylläpä, mutta paholainen on kanssamme, ollos huoleti.

Jotta voimme säilyttää tiettyä toimeliaisuuden ja toivon ilmapiiriä, "Isänmaan Toivot" julkaistaan DVD:nä. Vihdoinkin.

Minusta "huonosti käyttäytyvät miehet" ajoi saman asian - syy olla hereillä teeveen äärellä- Top Gun sitä ei ole, vaikka onkin kaikkien homojen äiti.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kylläpä, mutta paholainen on kanssamme, ollos huoleti.

Paholainen pukeutuu Pradaan. Tai no tässä tapauksessa ja meidän oloissamme ehkä Dressmaniin, mutta silti.

Minusta "huonosti käyttäytyvät miehet" ajoi saman asian - syy olla hereillä teeveen äärellä- Top Gun sitä ei ole, vaikka onkin kaikkien homojen äiti.

Homoilla lienee äiti, mutta luojan kiitos ei jälkeläisiä. Darwin oli oikeassa. Top Gun taas on lentokoneinsinöörin Top Gear, tosin vuodelta -86.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä ainakin suksin. Nimittäin. Nu***maan.

Tommi "mutsi hei" Läntinen asteli joskus viime vuosituhannella Apulannan keikkabussiin. Oli siellä ryyppäämässä noin 10 minuuttia, kunnes totesi: "Nyt Tommi lähtee nussimaan". Ja Tommi meni. Tarina ei kerro kuka oli kohteena. Peili vai vessapaperi. Vaimo ei kuulemma ollut tuolla reissulla mukana.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Man kalsareihin. Makes evil kind of sense. Paha pukeutuu man kalsareihin. Ilmankos Dressman on päässyt levittäytymään kuin Kokoomuksen&Kepun epäpyhäallianssi pitkin ja poikin Suomea.
Teistä en tiedä, mutta itse pukeudun lähinnä niihin kalsareihin mitkä on vaan joku sattunut ostamaan. Tällä hetkellä on siskon(!) ostamat fingerporit jalassa.

Mutta kai se on tärkeintä että olut on hyvää.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tällä hetkellä on siskon(!) ostamat fingerporit jalassa.

Istun boksereissa jotka äiti osti viime vuosituhannella. Tällaista kangasta ei ole tullut vastaan. Toki aika on tehnyt tehtävänsä. Luulin pitkään, että isoisäksi alle nelikymppisenä suoriutuneella kaverillani olisi ollut rikkinäisemmät, mutta tuokin häikästyi näistä, joissa nyt istun. Reikää enemmän, kuin kalsaria.

Pohjoisirlantilaista musiikkia: Therapy? - Unbeliever.

Ihmettelin miksi lokit huutaa.Onko jo kevät. Olikin nenäni tukossa ja vinkui. Kaikkea sitä.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Toki aika on tehnyt tehtävänsä. Luulin pitkään, että isoisäksi alle nelikymppisenä suoriutuneella kaverillani olisi ollut rikkinäisemmät, mutta tuokin häikästyi näistä, joissa nyt istun. Reikää enemmän, kuin kalsaria.
Kato perkele, en olekaan ainoa joka ei osaa ostaa kalsareita. Sisko ja äiti ovat ne, jotka yleensä hoitavat meikäläisen alusvaateosaston kuntoon. Ja ei, he eivät ole niitä, jotka meikäläisen yleensä näkevät boksereissa. Tulee vaan tuliaisina jotain kivoja boksereita.

Nyt soi Metuja - Liian monta kertaa. Valppaimmat voivat bongata sieltä myös erään tunnetun pissakakkabändin laulajan.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kato perkele, en olekaan ainoa joka ei osaa ostaa kalsareita. Sisko ja äiti ovat ne, jotka yleensä hoitavat meikäläisen alusvaateosaston kuntoon. Ja ei, he eivät ole niitä, jotka meikäläisen yleensä näkevät boksereissa. Tulee vaan tuliaisina jotain kivoja boksereita.

Nyt soi Metuja - Liian monta kertaa. Valppaimmat voivat bongata sieltä myös erään tunnetun pissakakkabändin laulajan.

Minä taas esittelen näitä reikäisimpiä kalsareitani jopa isovanhemmilleni. Jokaisen meistä pitää olla ylpeä jostakin. Isonvanhemmillani ne ovat joko rikkinäiset kalsarit tai pari muusikko-serkkuani. Uskon, että tykkäävät myös minusta.

Nuo Metujan Klamydia aikaiset levytykset ovat kyllä kovia.

Soitan Kazoo-pilliä.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Isonvanhemmillani ne ovat joko rikkinäiset kalsarit tai pari muusikko-serkkuani. Uskon, että tykkäävät myös minusta.

Nuo Metujan Klamydia aikaiset levytykset ovat kyllä kovia.
Niin noh... Kaikilla täytyy olla joku ylpeydenaihe. Minulla kun noita isovanhempia ei enää ole (levätkööt), niin jostain on kuitenkin kehuskeltava suvulle. Olkoon se sitten vaikka rikkinäisistä boksereista pilkottava kulli.

Metun haastattelu muuten. Nykyajalta siis.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy