Mitä vittua, miten niin aikansa elänyt? Pitääkö mun painattaa kaikki käyntikortit uusiksi?
Onko sulla käyntikortissa nimen kohdalla Blue J - General Manager?
Mitä vittua, miten niin aikansa elänyt? Pitääkö mun painattaa kaikki käyntikortit uusiksi?
Onko sulla käyntikortissa nimen kohdalla Blue J - General Manager?
Tämä se on. Peskää nyt jumalauta lapset illalla ne hampaat, ettei isin kulli haise huomenna pahalle.Aamulla, kun heräsin oli viikseni tahmaiset. Pyysin isääni seuraavana päivänä tähtäämään hieman alemmaksi.
...Silti kalsaroin, semper fi.
Eikun siinä on Freddie Freeloader - General Manager. No ei sit mitään...
Tähän ketjuun sopisi paremmin Semper avarus eget.
Suomennatko fiksumpaan muotoon sillä google translator tarjoili: "Saituri on koskaan tarvitse". Iltaa muuten muillekkin jalon mallasjuoman harrastajille ja Bacchucsen palvojille. Ottakaamme höpinälientä ja iloitelkaamme pitkin ja poikin nettiä riehakkaasti remuten.
"Ahneelle ei mikään riitä". Sopii ketjun aiheeseen.
Tuossa olisi kaupungin paras juottola n. 200 metrin päässä, pari muutakin hyvää mestaa 500m sisällä. Puhelin pirisee jatkuvasti kun Sillä on tuparit ja Tällä on synttärit jne. lisätään tähän vielä loistava ranskalaistyyppinen nousuhumala niin kaikki ainekset loistavaan iltaan on kasassa. Mutta meikäläinen on mies ja juo olutta pelkät kalsongit jalassa!
Ehkä tuo onkin vähän lähempänä.Tähän ketjuun sopisi paremmin Semper avarus eget.
Vaikkei vakavaa pitänyt ollakaan, niin avaa nyt vähän, mihin tällä viittaat?
Aamulla, kun heräsin oli viikseni tahmaiset. Pyysin isääni seuraavana päivänä tähtäämään hieman alemmaksi.
Oi, kyllä saat sympatiat ja empatiat niskaan, sillä onhan se vaikeaa maailmassa, jossa amis-viikset aiheuttaa suunnatonta kutinaa. Mutta ollos olosi helpompi, kun pelkkä serlalla pyyhkäisy tuo helpotuksen vaivoihiisi... vielä.
Kehuttavaa omistautumista aatteelle, Sieg Kalsong, lisää siis humalamettä koneistoon ja bittibileet pystyyn.
Tämän viestin innoittamana korkkautui pullo tuliaisiksi saatua King Robert-merkkistä viskiä. Eihän tämä Laphroaigia voita mutta kyllä tätä nyt känniinsä ottaa. Ottamisesta puheenollen, taidanpa tässä kokeilla miten se änärin pelaaminen xbox livessä onnistuu tuubassa. Ei muutaku viskilasi ääriään myöten täyteen ja sohvalle!
Kyllä, kuulemma tuo karvankasvu ei lopu ikinä! Tosin itse olen odottanut innolla edes sen alkamista. Hiukset kyllä roikkuvat kivasti olalla, mutta naamakarvoja olisi kiva saada vitusti enemmän. Tällä hetkellä kun parta näyttää lähinnä 16-vuotiaan tytön alapäältä.Toisikin.
Tässä, kun kolmeenkymppiin on enää pelottavasti muutama vuosi, olen myös huomannut voimistuvaa karvankasvua naamassani. Olenko siis kolmen vuoden päästä apina? Tukkakin jo lähtenyt. Isi ei enää tykkää minusta.
Jumalauta, vähemmästäkin.Pakotin sen kuuntelemaan kotimaista progea niin johan alkoi kuorsaus kuulua sohvalta.
Menetin itse sen ainoan lapsena.
Hiukset kyllä roikkuvat kivasti olalla, mutta..
kuuntelemaan kotimaista progea niin johan alkoi kuorsaus kuulua sohvalta. Taas menhään.
Olen pahoillani, äijjä!Musta se on niin kivaa, kun mun fleda heilahtaa taakse ja samalla ne puuhelmet sillee kilkahtaa yhteen, niin tulee sellainen ponjovi-tunne, että mä olisin niiq tosi kova ja ihq jäby!
Omasta mielestäsi hyvin, vastustajien mielestä sinun sopisi pelata tuubassa useamminkin.. Minä taasen olen huomannut että kepeissä nousuhöyryissä vastustajiksi soveltuu korkeintaan yhtä humaltava ystävä, tai sitten ns. tietokone. Muuten palaa vati ja ohjain sekä ohjaaja lentävät pitkin seiniä.
Olen pahoillani, äijjä!