Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 248
  • 66 679
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Aamulla, kun heräsin oli viikseni tahmaiset. Pyysin isääni seuraavana päivänä tähtäämään hieman alemmaksi.
Tämä se on. Peskää nyt jumalauta lapset illalla ne hampaat, ettei isin kulli haise huomenna pahalle.

Tämä oli huonoa ja tarpeetonta huumoria, jota kadun jo nyt.

Silti kalsaroin, semper fi.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tähän ketjuun sopisi paremmin Semper avarus eget.

Suomennatko fiksumpaan muotoon sillä google translator tarjoili: "Saituri on koskaan tarvitse". Iltaa muuten muillekkin jalon mallasjuoman harrastajille ja Bacchucsen palvojille. Ottakaamme höpinälientä ja iloitelkaamme pitkin ja poikin nettiä riehakkaasti remuten.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Suomennatko fiksumpaan muotoon sillä google translator tarjoili: "Saituri on koskaan tarvitse". Iltaa muuten muillekkin jalon mallasjuoman harrastajille ja Bacchucsen palvojille. Ottakaamme höpinälientä ja iloitelkaamme pitkin ja poikin nettiä riehakkaasti remuten.

"Ahneelle ei mikään riitä". Sopii ketjun aiheeseen.

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Tuossa olisi kaupungin paras juottola n. 200 metrin päässä, pari muutakin hyvää mestaa 500m sisällä. Puhelin pirisee jatkuvasti kun Sillä on tuparit ja Tällä on synttärit jne. lisätään tähän vielä loistava ranskalaistyyppinen nousuhumala niin kaikki ainekset loistavaan iltaan on kasassa. Mutta meikäläinen on mies ja juo olutta pelkät kalsongit jalassa!

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuossa olisi kaupungin paras juottola n. 200 metrin päässä, pari muutakin hyvää mestaa 500m sisällä. Puhelin pirisee jatkuvasti kun Sillä on tuparit ja Tällä on synttärit jne. lisätään tähän vielä loistava ranskalaistyyppinen nousuhumala niin kaikki ainekset loistavaan iltaan on kasassa. Mutta meikäläinen on mies ja juo olutta pelkät kalsongit jalassa!

Kehuttavaa omistautumista aatteelle, Sieg Kalsong, lisää siis humalamettä koneistoon ja bittibileet pystyyn.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vaikkei vakavaa pitänyt ollakaan, niin avaa nyt vähän, mihin tällä viittaat?

Menetin itse sen ainoan lapsena.

Aamulla, kun heräsin oli viikseni tahmaiset. Pyysin isääni seuraavana päivänä tähtäämään hieman alemmaksi.

Oi, kyllä saat sympatiat ja empatiat niskaan, sillä onhan se vaikeaa maailmassa, jossa amis-viikset aiheuttaa suunnatonta kutinaa. Mutta ollos olosi helpompi, kun pelkkä serlalla pyyhkäisy tuo helpotuksen vaivoihiisi... vielä.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rakkaus suureen elämään. Matkaan kohti tähtiä, apunani musiikki ja sielunkaikkeus. Kertokaa minulle, miksi kaikki on valmista, vaikka ei ole vielä edes tehty mitään?

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oi, kyllä saat sympatiat ja empatiat niskaan, sillä onhan se vaikeaa maailmassa, jossa amis-viikset aiheuttaa suunnatonta kutinaa. Mutta ollos olosi helpompi, kun pelkkä serlalla pyyhkäisy tuo helpotuksen vaivoihiisi... vielä.

Toisikin.

Tässä, kun kolmeenkymppiin on enää pelottavasti muutama vuosi, olen myös huomannut voimistuvaa karvankasvua naamassani. Olenko siis kolmen vuoden päästä apina? Tukkakin jo lähtenyt. Isi ei enää tykkää minusta.

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Kehuttavaa omistautumista aatteelle, Sieg Kalsong, lisää siis humalamettä koneistoon ja bittibileet pystyyn.

Tämän viestin innoittamana korkkautui pullo tuliaisiksi saatua King Robert-merkkistä viskiä. Eihän tämä Laphroaigia voita mutta kyllä tätä nyt känniinsä ottaa. Ottamisesta puheenollen, taidanpa tässä kokeilla miten se änärin pelaaminen xbox livessä onnistuu tuubassa. Ei muutaku viskilasi ääriään myöten täyteen ja sohvalle!

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei jaksais tänään, mut otan kuitenkin, mut vasta huomenna kunnolla!

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämän viestin innoittamana korkkautui pullo tuliaisiksi saatua King Robert-merkkistä viskiä. Eihän tämä Laphroaigia voita mutta kyllä tätä nyt känniinsä ottaa. Ottamisesta puheenollen, taidanpa tässä kokeilla miten se änärin pelaaminen xbox livessä onnistuu tuubassa. Ei muutaku viskilasi ääriään myöten täyteen ja sohvalle!

Omasta mielestäsi hyvin, vastustajien mielestä sinun sopisi pelata tuubassa useamminkin.. Minä taasen olen huomannut että kepeissä nousuhöyryissä vastustajiksi soveltuu korkeintaan yhtä humaltuva ystävä, tai sitten ns. tietokone. Muuten palaa vati ja ohjain sekä ohjaaja lentävät pitkin seiniä.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Toisikin.

Tässä, kun kolmeenkymppiin on enää pelottavasti muutama vuosi, olen myös huomannut voimistuvaa karvankasvua naamassani. Olenko siis kolmen vuoden päästä apina? Tukkakin jo lähtenyt. Isi ei enää tykkää minusta.
Kyllä, kuulemma tuo karvankasvu ei lopu ikinä! Tosin itse olen odottanut innolla edes sen alkamista. Hiukset kyllä roikkuvat kivasti olalla, mutta naamakarvoja olisi kiva saada vitusti enemmän. Tällä hetkellä kun parta näyttää lähinnä 16-vuotiaan tytön alapäältä.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hetken piti esittää selväpäistä kun rouvasihminen kotiutui työkykyänsä ylläpitävästä tilaisuudesta. Pakotin sen kuuntelemaan kotimaista progea niin johan alkoi kuorsaus kuulua sohvalta. Taas menhään.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Pakotin sen kuuntelemaan kotimaista progea niin johan alkoi kuorsaus kuulua sohvalta.
Jumalauta, vähemmästäkin.

"Kuunnelkaa ennemmin progea. Ostin juuri Dave Neverheardin uuden levyn "Tilulilu in C-Minor". Siinä soittaa myös Marko Taitava sekä Pertti Pirunnopee. Tuo levy kyllä vaatii n. 45 kuuntelukertaa ennenkuin se aukeaa, mutta se palkitsee."

V-man "Matki haluamaasi JA:n kirjoittajaa"- ketjussa.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hiukset kyllä roikkuvat kivasti olalla, mutta..

Musta se on niin kivaa, kun mun fleda heilahtaa taakse ja samalla ne puuhelmet sillee kilkahtaa yhteen, niin tulee sellainen ponjovi-tunne, että mä olisin niiq tosi kova ja ihq jäby!

kuuntelemaan kotimaista progea niin johan alkoi kuorsaus kuulua sohvalta. Taas menhään.

Jos väsynyt normi-ihminen ( juonut salaa 4 ja puol pulloon punkkua ja tulee himaan esitäämään selvää..) nukahda tuusulan moottoritien kohdalla, niin ajattelisin lähinnä pitkäkestoista psykoterapiaa lähestymiskeinoksi. Tai ulosottomiestä.

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Omasta mielestäsi hyvin, vastustajien mielestä sinun sopisi pelata tuubassa useamminkin.. Minä taasen olen huomannut että kepeissä nousuhöyryissä vastustajiksi soveltuu korkeintaan yhtä humaltava ystävä, tai sitten ns. tietokone. Muuten palaa vati ja ohjain sekä ohjaaja lentävät pitkin seiniä.

Älä sano! Ekan matsin ainakin voitin, tosin vasta jatkoajalla. Kävi vastustaja pelin jälkeen aika kuumana kun hän suorastaan lahjoitti voittomaalin minulle. Lienee yhtä päissään kuin minäkin. Koitetaas toinen!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy