Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Kyllä vain kuseksi vedot, monivedossa oli jypille 4 ja 5.
Aina ei voi voittaa. Eiku...
Kyllä vain kuseksi vedot, monivedossa oli jypille 4 ja 5.
Aina ei voi voittaa. Eiku...
Hienoa menoa jälleen kerran otteluseurannassa. Vanhemmat juhlimassa niin lapset hyppivät pöydälle? Onko muuten kkk:n mitään ikärajaa? Saako täällä olla tyhmä kännissä? Otteluseurannassa saa olla idiootti selvinpäinkin. Otan lisää olutta.
Jätkä hönkii niskaan jo tämän ketjun pistesijoista taisteltaessa...http://www.youtube.com/watch?v=N6uEMOeDZsA
Olisihan tuo lista vähän erilaisempi, jos ei olisi nimimerkki moderaattori alkanut puuttua peliin. Vähän tuntuu niinkuin nimimerkki moderaattori olisi sama, kuin Jyri "ratkaisen pelin tarvittaessa" Rönn...
Olisihan tuo lista vähän erilaisempi, jos ei olisi nimimerkki moderaattori alkanut puuttua peliin.
Lista olisi "erilainen". Saatana.
Mulla on katsos vahva taktiikka. Ensin hyökätään mukataiteellisella kirjoituksella tänne, sitten suollan mukajärkevää jargonia kiekkopuolelle, niin eivät nuo modet viitsi enää enempää ihmetellä ja loppuilta meneekin täällä tärkeistä aiheista jutustellessa. Freddie, here comes Blue J.
Saatana sä oot löytäny mun pelikirjan, taisi vissiin unohtua kassi huoltsikalle kun kävin tankkaamassa.
Unohdit käyttää sanoja vittu, perkele ja helvetti tässä painotuksessa, joten ei ole tarpeeksi katu-uskottavuutta nyt kehissä. Lisäksi argumentistasi puuttui täysin boldaus, alleviivaukset ja asiaan kuuluvat uhkailut, missä kerrot isäsi tulevan kohta kotiovelleni puhuttelemaan vakavasti minua... Nih!
Isäukko jos tulee ovellesi puhuttelemaan niin sitten on sullakin tosi kyseessä ja lähtö käsillä. Nimittäin kannoin hänet hautaan viime keväänä.
Isäukko jos tulee..
IVittu minä en perkele kiroilemaan ala, nimittäin.
Tämä on se kohta, kun häpeän muistamattomuuttani oikein kunnolla. Ei ollut tarkoitus, anteeksi...
Saas nähdä, milloin sama juttu on meikäläisellä käsillä. Voi olla kuukauden päästä, tai sitten vasta jonkun vuoden päästä. Jos tuo äijä nimittäin on yhtään meikäläiseen tullut, niin sitä ei saa hengiltä tuo jo mainittu pirukaan.
Ei tarvi..
Raskas se matka on, sen tiedän.
Mutta pitäisi olla senverran tilannetajua, että missä mukahauskuuttelee, kuitenkin. Ja millä asialla.
Aikuisena(kin) se luopuminen on vaikeaa, mutta siltikin luonnon kiertokulkua vain. Lapsena sen ymmärtäminen on hieman vaikeampaa.
Tämä on se kohta, kun häpeän muistamattomuuttani oikein kunnolla.
Se on nimenomaan sitä luonnon kiertokulkua, ja olen siihen olen jo asennoitunut. Peräti jatkan jo nykyään faijan työtä.. General Manager -läppähän on jo aikansa elänyt...paitsi että olen kohtapuoliin firman tj. :) Ja siis huolimatta siitä, onko äijä elossa vai ei.