Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 187
  • 66 778

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hienoa menoa jälleen kerran otteluseurannassa. Vanhemmat juhlimassa niin lapset hyppivät pöydälle? Onko muuten kkk:n mitään ikärajaa? Saako täällä olla tyhmä kännissä? Otteluseurannassa saa olla idiootti selvinpäinkin. Otan lisää olutta.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hienoa menoa jälleen kerran otteluseurannassa. Vanhemmat juhlimassa niin lapset hyppivät pöydälle? Onko muuten kkk:n mitään ikärajaa? Saako täällä olla tyhmä kännissä? Otteluseurannassa saa olla idiootti selvinpäinkin. Otan lisää olutta.

-"Meidän iskä on vahvempi kuin teidän iskä!"
-"Meidän äiti tekee teidän äitin ruuat!"
-"Meidän iskä tekee teidän äidin lapset!"

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Tiedän etten varsinaisesti ota kalsarikännejä koska illalla kutsuu Servon Martti mutta juuri tällä hetkellä kalsarit jalassa ja mallaskosken lonkero kädessä joten laskin että olen oikeutettu lähettämään ensimmäisen viestini tähän ketjuun. Ei muuta kuin kosteaa iltaa itse kullekkin säädylle!

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitään ei pitänyt tänään ottaa, mutta jotenkin päädyin retkelläni Kampin Alkoon ja tempaisin mukaan kiehtovan näköisen pullollisen, jonka etiketissä komeili tylyn näköinen punasilmäinen susi. Tekeleen nimi oli yllättäen "Susi", mutta kyseisen pastilliliköörin maku ei ole sentään silkkaa sutta tai sekundaa.

Puolet tinttasinkin jo Matkahuollon bussin takapenkillä James Sallisin noir- teosta lukiessani. Oli kompakti reissu. Vaan pitihän sen jälkeen vähän oluttakin hommata reissulle, jotta ei ihan jano pääse yllättämään. Aurinko päätti oman retkensä jo kauan sitten, mutta kärsimättömät oppipojat tuhansine lyhtyineen syttyivät jälleen kaupunkiin. Kaupungin valot eivät silti tänään houkuta, on parempaakin tekemistä.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olisihan tuo lista vähän erilaisempi, jos ei olisi nimimerkki moderaattori alkanut puuttua peliin. Vähän tuntuu niinkuin nimimerkki moderaattori olisi sama, kuin Jyri "ratkaisen pelin tarvittaessa" Rönn...

Jaa että niinkuin kotituomarit asialla... not.

Enkö minä ole jo kielipoliisiketjussa tjsp tehnyt selväksi, että suomen kielessä ei ole sanaa "erilaisempi". Lista olisi "erilainen". Saatana.

Edit: Ja kohta sekin varmaan ilmoittautuu.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olisihan tuo lista vähän erilaisempi, jos ei olisi nimimerkki moderaattori alkanut puuttua peliin.

Mulla on katsos vahva taktiikka. Ensin hyökätään mukataiteellisella kirjoituksella tänne, sitten suollan mukajärkevää jargonia kiekkopuolelle, niin eivät nuo modet viitsi enää enempää ihmetellä ja loppuilta meneekin täällä tärkeistä aiheista jutustellessa. Freddie, here comes Blue J.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lista olisi "erilainen". Saatana.

Unohdit käyttää sanoja vittu, perkele ja helvetti tässä painotuksessa, joten ei ole tarpeeksi katu-uskottavuutta nyt kehissä. Lisäksi argumentistasi puuttui täysin boldaus, alleviivaukset ja asiaan kuuluvat uhkailut, missä kerrot isäsi tulevan kohta kotiovelleni puhuttelemaan vakavasti minua... Nih!

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mulla on katsos vahva taktiikka. Ensin hyökätään mukataiteellisella kirjoituksella tänne, sitten suollan mukajärkevää jargonia kiekkopuolelle, niin eivät nuo modet viitsi enää enempää ihmetellä ja loppuilta meneekin täällä tärkeistä aiheista jutustellessa. Freddie, here comes Blue J.

Saatana sä oot löytäny mun pelikirjan, taisi vissiin unohtua kassi huoltsikalle kun kävin tankkaamassa. Tuo mukataiteellinen on kyllä ihan virkistävä variaatio itse (tällä ilmaisullahan saa pelsebuupin vihat niskoilleen tuhanneksittaviideksisadaksitta vuosiksetta, sanoi Juha Jokinen ennenvanhaan) käyttämäni mukatieteelliseen sijaan.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Unohdit käyttää sanoja vittu, perkele ja helvetti tässä painotuksessa, joten ei ole tarpeeksi katu-uskottavuutta nyt kehissä. Lisäksi argumentistasi puuttui täysin boldaus, alleviivaukset ja asiaan kuuluvat uhkailut, missä kerrot isäsi tulevan kohta kotiovelleni puhuttelemaan vakavasti minua... Nih!

Isäukko jos tulee ovellesi puhuttelemaan niin sitten on sullakin tosi kyseessä ja lähtö käsillä. Nimittäin kannoin hänet hautaan viime keväänä.

Vittu minä en perkele kiroilemaan ala, nimittäin.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Isäukko jos tulee ovellesi puhuttelemaan niin sitten on sullakin tosi kyseessä ja lähtö käsillä. Nimittäin kannoin hänet hautaan viime keväänä.

Saas nähdä, milloin sama juttu on meikäläisellä käsillä. Voi olla kuukauden päästä, tai sitten vasta jonkun vuoden päästä. Jos tuo äijä nimittäin on yhtään meikäläiseen tullut, niin sitä ei saa hengiltä tuo jo mainittu pirukaan.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tämä on se kohta, kun häpeän muistamattomuuttani oikein kunnolla. Ei ollut tarkoitus, anteeksi...

Ei tarvi muistaa kaikkien nimimerkkien kaikkia asioita eikä pyydellä anteeksi. Ei ollut tarkoitus ruveta itsekään (taas tuo sana...) nillittämään tällä asialla, siitä on yli päästy ja elämä on jatkunut sen jälkeenkin.

Ennemminkin oli tarkoitus taas kerran, kuten tässä ketjussa tapana on, pelata niillä korteilla joita kädessä on ja repiä sarkasmi sieltä mistä sen vain irti saa.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Saas nähdä, milloin sama juttu on meikäläisellä käsillä. Voi olla kuukauden päästä, tai sitten vasta jonkun vuoden päästä. Jos tuo äijä nimittäin on yhtään meikäläiseen tullut, niin sitä ei saa hengiltä tuo jo mainittu pirukaan.

Voimia sulle matkalle, vaikka rehellisesti sanoen en ole ikinä oikein ymmärtänyt, mitä se toivottaminen loppujen lopuksi auttaa. Kai se joitakin auttaa. Minulle se oli pelkkää puhetta, kyynikko kun luonteeltani olen tavannut olla.

Raskas se matka on, sen tiedän.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mutta pitäisi olla senverran tilannetajua, että missä mukahauskuuttelee, kuitenkin. Ja millä asialla.

Ääh. Ei tästä tarvitse tehdä näin vakavaa. Isä eli kuitenkin yli 80-vuotiaaksi ja meillä oli yllin kyllin aikaa valmistautua tähän.

Aikuisena(kin) se luopuminen on vaikeaa, mutta siltikin luonnon kiertokulkua vain. Lapsena sen ymmärtäminen on hieman vaikeampaa.

Vaikkei vakavaa pitänyt ollakaan, niin avaa nyt vähän, mihin tällä viittaat?

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Se on nimenomaan sitä luonnon kiertokulkua, ja olen siihen olen jo asennoitunut. Peräti jatkan jo nykyään faijan työtä.. General Manager -läppähän on jo aikansa elänyt...paitsi että olen kohtapuoliin firman tj. :) Ja siis huolimatta siitä, onko äijä elossa vai ei.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Messissä mukana. Duunissa töissä. Bussilla dösalle. Keskiketterän voimin eikä aikomuksia suunnata sivistyksen pariin.

Devildriverilla lähdetään liikkeelle, The axe shall fall on jotenkin sympaattinen lopetuksineen kaikkineen.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Se on nimenomaan sitä luonnon kiertokulkua, ja olen siihen olen jo asennoitunut. Peräti jatkan jo nykyään faijan työtä.. General Manager -läppähän on jo aikansa elänyt...paitsi että olen kohtapuoliin firman tj. :) Ja siis huolimatta siitä, onko äijä elossa vai ei.

Mitä vittua, miten niin aikansa elänyt? Pitääkö mun painattaa kaikki käyntikortit uusiksi?

Kuunnellaas vähän musiikkiakin välillä: vanha hyvä Weather Report - Birdland

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy