Kalsarikänniketju

  • 5 219 160
  • 66 665

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Pöh. Ei sitten linkitetä biisejä, kun kerran palstaklasu itkee ja märsää räkä ylähuulta pitkin valuen.
No kyllähän sinäkin suht vanhanlinjan palstaveljenä ja mainiona sanaseppona tiedostat takuuvarmasti, että tästä ketjusta on tullut lähinnä youtubelevyraati.

Olen ihminen, joka ei tykkää perinteiden pilaamisesta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
oHO, ollaanpa sitä päissään kun kahdesti linkitin saman biiisn.

Noh, samalta albumilta minun mielestäni paras kappale Onesta huolimatta

And Justice For All - live

Huomatkaa Larsin jopa progressiiviseen heviin viittaavat rummut.

Olenpa minä kännissä, voi voi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No kyllähän sinäkin suht vanhanlinjan palstaveljenä ja mainiona sanaseppona tiedostat takuuvarmasti, että tästä ketjusta on tullut lähinnä youtubelevyraati.

Olen ihminen, joka ei tykkää perinteiden pilaamisesta.

MOT viimeisimmässä viestissäni.

Haluan vain jakaa ihanuutta veljien ja jopa siskojen kesken, sydän.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Viimeinkin vaimo meni nukkumaan! Tähän asti tissuttelin olutta, mutta nyt kaadoin lasiin Meukovin VSOPpia. On muuten loistava kalsarijuoma..

Olin syyskuun tipattomalla, jotan tänään saan palkita itteni!
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Ja levyraatihuutelijoille voisi kaiketi sanoa, että jos ei seura ole pitkään aikaan kelvannut niin miksi pitäisi nytkään? Saaatanan mielialaelitistit.

No vaikka en täälä ole ollut asianomaisena hetkeen, niin tuntuu että jos täälä ei olisi noita musavisa-kirjottelijoita niin tää ketju katoaisi bittiavaruuteen, sen veran vähän oikeita alushousujuopottelijoita täältä löytyy.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ja levyraatihuutelijoille voisi kaiketi sanoa, että jos ei seura ole pitkään aikaan kelvannut niin miksi pitäisi nytkään? Saaatanan mielialaelitistit.
No mun mielestä tää homma vaan menee niin, että tällä ketjulla on hienot perinteet ja monia vielä hienompia kirjoittajia, jokaisen viestinsä lähettäneen mukaanlukien.

Mutta on se nyt perkele jos ei niitä levyraatitube-linkkejä voi muualle laittaa, käsittääkseni täällä on ihan omiakin ketjuja niille.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Jengi on niin kännissä että tyytyy vain lukemaan. No paikalla ollaan minä ja karhupesue.
Kai mäkin vaan tyydyn lukemiseen, luettavaa ei vaan ole paljon..

En muuten tyydy

Olen yleensä nauttinut suuresti sitä kun minulla on ollut mahdollisuus oikeisiin kalsarikänneihin, eli ei kiirettä mihinkään, ei kiristäviä farkkuja jne. Normaalisti tämä tapahtuu ehkä kerran kuussa. Silloin olen mielelläni jakanut ajatuksiani samanhenkisten ihmisten kanssa, aiheesta riippumatta.

Nyt kuitenkin en saa enää samaa yhteenkuuluvaisuudentunnetta kuin joskus pari vuotta sitten, osittain oma vika kun menin rakastumaan jne.

Epäilen, että kalsarikännäys on kuoleva taiteenlaji, toivottavasti olen väärässä!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No vaikka en täälä ole ollut asianomaisena hetkeen, niin tuntuu että jos täälä ei olisi noita musavisa-kirjottelijoita niin tää ketju katoaisi bittiavaruuteen, sen veran vähän oikeita alushousujuopottelijoita täältä löytyy.

A) On perjantai
B) tami
C) Aatami ja Beetami
osa 4: "Emmää yleensä kirjoittele tällaisiin ketjuihin, mutta onhan se vitun tylsää kun kukaan ei kirjoita näihin ketjuihin."
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
A) On perjantai
B) tami
C) Aatami ja Beetami
osa 4: "Emmää yleensä kirjoittele tällaisiin ketjuihin, mutta onhan se vitun tylsää kun kukaan ei kirjoita näihin ketjuihin."

Perjantaina yleensä junnut menee baariin (ja meistä vanhemmista ne jotka ei halua krapulaa maanantaiksi)

Tami ei kai valmentanut tänään, korjaa jos olin väärässä

c) ei tietoa, ehkä eeva?

osa 4, mä kirjotan näihin ketjuihin silloinkuin kuulun ketjuihin, eli en selvinpäin kirjota kalsarikänniketjuun
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Liian harvoinhan sitä tulee harrastettua, tänäänkään ei ihan löysin rantein voi ottaa ku pitää klo 11 huomenna olla ajokunnossa mutta onneks sinne on aikaa..

Taisin ottaa eilen hieman löysin rantein. Heräsin kuitenkin kämpiltäni, enkä katuojasta, joten tilanne tuntuu olevan hallinnassa. Mutta luultavasti en kyllä tule olemaan ajokunnossa nousevan vuorokauden aikana. Löysin kaapista pari oluttölkkiä, niillä taiteilen hetken aikaa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Aamiaiseksi keskikaljaa, lounaaksi Kallaveen muikkuja ja loimulohta, päivälliseksi keskiolutta. Välipalaksi nelosolutta ja lonkeroa. Sellainen on työmiehen lauantai. Iltapäivällä urheiluviihdettä, Ilves vie ja Jokerit vikisevät, Man United raiskaa Sunderlandin, s'il vous plaît?

Pistänpäs vaikka vanhempien ja ärtyneempien palstajanareiden kiusaksi musiikkia, hieman erilaista tälläkertaa: Billy Holiday - Ain't Nobody's Business If I Do
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Riipaisukännit eilisen päälle. Olisi joku pelikin Raksilassa vaan ei oikein kiinnostaisi. Viimeksi oli niin hyvää peliä, että perseraiskaus sieltä kuitenkin on tulossa, joten vitut sinne.

Nyt on niin hyvä tunne, ettei tähän muita ihmisiä kaipaa seuraksi.

Ei biisejäkö. Jaissoo. Tässäpä siis yksi minuutin mittainen tykitys, jossa on Freddienkin suosimaa sarkasmia: Vittu perkele saatana

Tai ironiaa. Parodiaa. Mistä noista termeistä tietää. Keltainen on sininen jos minä niin päätän! Minun maailmassani kaikki on totta ja niin kuin päätän. Teidän laita on samoin, muistakaa se, älkääkö uskoko ketään muuta. Edes tätä mitä juuri sanoin.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Moro Käyttis, tervetuloa kinkeripiiriin, kuinkas menee? Minäkään en hallille tänään aio mennä, vaikka kyllä kiinnostaisikin. Viideltä tulee Canalilta Unitedin peli ja sitä meinasin väijyä ja mahtollisesti jonnekin voisi sen jälkeen siirtyä Urho TV:ltä tulevaa peliä katsomaan. Maanantaina olen menossa Amerikan ihmeitä ihmettelemään, ristuksen kalliit oli liput mutta rahalla pääsee ja hevosella saa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Moro Käyttis, tervetuloa kinkeripiiriin, kuinkas menee?
Meneehän se jos luistoa on ja ei ole muurattu umpeen, vaikkapa katolilaisuuden vuoksi. On se kyllä ihme perkelettä, että minäkin joskus seurustelin 26 vuoden iässä minua vuotta vanhemman puolalaisen katolilaisen naisen kanssa, joka oli neitsyt muutenkin kuin horoskoopiltansa eli siis horologiassa. Kolmisen kuukautta sitä yritin vaan ei sortunut sen vakaumuksen muuri, ei! Vaan kostona siitä olenkin häntä sanonut siitä lähtien muuripilluksi.

Menemisistä sen verran, että piti menemäni tennistä pelaamaan vaan kaverini siirsi sitä tunnilla, joten vasta kolmen vartin päästä sinne. Vittuunnuin tähän odottamiseen, että päätin tenniksestä huolimatta juoda pari lasia punaviiniä ennen pelaamistamme. Saatana, kyllä minä sen voitan kuusmuna pienessä sievässäkin!

LISÄYS: Vähän sentään pääsin sormella koettamaan...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös