Kalsarikänniketju

  • 5 217 011
  • 66 665

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tässähän voisi ottaa pikkuisen keskiolutta lenkin ja ruokailun päälle, kiekkokierroksen ja saunomisen lomassa. Semmoset kivat pikku nousukännit, tuumasta toimeen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tässähän voisi ottaa pikkuisen keskiolutta lenkin ja ruokailun päälle, kiekkokierroksen ja saunomisen lomassa. Semmoset kivat pikku nousukännit, tuumasta toimeen.

Sama kaiku on askelten, tosin käänteisessä järjestyksessä. Eli ensin kiekkourheilua, ruokailuksi lenkkiä ja saunan vuoro tulee sitten erätauolla. Urheilun jälkeen saa kyllä vähällä vaivalla rakennettua oikein miellyttävän olotilan.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Mitäs Reetu harrastit, punnuksiako nostelit? Hyvän punttitreenin jälkeen kun tempaisee muutaman tuopin niin kyllä menee jalkoihin ja päähän. Kyllä näin kovan lenkin jälkeenkin tietysti maistuu hyvälle ja tuntuu luissa ja ytimissä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mitäs Reetu harrastit, punnuksiako nostelit? Hyvän punttitreenin jälkeen kun tempaisee muutaman tuopin niin kyllä menee jalkoihin ja päähän. Kyllä näin kovan lenkin jälkeenkin tietysti maistuu hyvälle ja tuntuu luissa ja ytimissä.

No kiekkourheilua, niinhän minä tuossa yllä yritin kirjoittaa. Punttisalilla minun ei tarvitse käydä, koska näytän jo luonnostaan kreikkalaiselta jumalalta.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No kiekkourheilua, niinhän minä tuossa yllä yritin kirjoittaa. Punttisalilla minun ei tarvitse käydä, koska näytän jo luonnostaan kreikkalaiselta jumalalta.

No niinhän siellä seisoo, kun malttaa ajatuksella lukea.

Vähän häiritsee tuossa Radio Suomen kiekkokierroksessa, kun lähetys siirtyy Hämeenlinnan, kun siellä joku kovaääninen Kalpakannattaja huutaa Kalpa-Kalpa-Kalpa-Kalpa-Kalpa-Kalpa kaiken aikaa. No, luultavasti vituttaisi vähän enemmän jos istuisin hallilla ko. sankarin vieressä.

Edit. Jaa-a, voisi varmaan aloittaa saunomisen ja lopettaa kiekkokierroksen seuraamisen, kun peli Hakametsässä repsahti. Jyppi kun alkaisi maalinteon niin vedotkin saattaisi osua...
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vähän häiritsee tuossa Radio Suomen kiekkokierroksessa, kun lähetys siirtyy Hämeenlinnan, kun siellä joku kovaääninen Kalpakannattaja huutaa Kalpa-Kalpa-Kalpa-Kalpa-Kalpa-Kalpa kaiken aikaa. No, luultavasti vituttaisi vähän enemmän jos istuisin hallilla ko. sankarin vieressä.

Susi-Jussihan se siellä kailottaa. Taas kerran.

Ehkä tässä pari olutta voisi ottaa.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tämähän oli jo miltei tyylikästä - tein pikaisen lähibaarivisiitin ja siellä joku viehättävä tyttö suorastaan tyrkytti itseään ja pyysi kämpilleen laulamaan sing staria tms. Hämmästyin jo että nyt on piru merrassa, jos pillua on tarjolla heti kun vain marssii hikiseen lähiöbaariin. No, saatana, asui samassa talossa, seurusteli ja halusi tosiaan vain laulaa sitä perkeleen pelleilyä. No, minä pöllin häneltä sitten viinaa kun en pillua saanut ja emäntä sammahti kesken laulun. Tulkoot huomenna valittamaan jos kehtaa tai muistaa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kai tässä voisi vähän keskaria sipaista! En ehdi oikein pelejä seuraamaan kun pitää mennä muuttohommiin pikapuoliin. No, pikku hönö päälle niin saa pahvilaatikot kyytiä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Sehän räväyttää jo torstai-iltana.

Voisi joutua ehkä Lutakkoon menemään tuossa reilun kuukauden päästä, kun siellä on Rytmihäiriö, Mokoma ja Stamina.
Nämä hommathan ei tunnetusti kysele aikaa eikä paikkaa.

Voipi olla että tuo Sakara-systeemikin tulee käytyä silloin katsomassa. Tosin Mokoma aiheuttaa sen luokan ahdistusta, että se on vähän siinä ja siinä kykeneekö.

Mutta nyt täytyy kipaista pikasesti savukkeelle ja sitten siirtyä TV:n eteen katselemaan narrien pieksemistä. Hyvät illan jatkot tänne!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Vittu ja vedotkin menee päin helvettiä. Pitkävedot siis. Muuttotouhukin näkyy venyvän keskiyölle. Saatana, juon lisää olutta sitten ja kostan kaikille!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jokohan sitä joisi vitutukseen. Tänään jurrit ja aamulla töihin. Taksi ajaa, minä en. Helsinki ime Jortikan Benistä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jokohan sitä joisi vitutukseen. Tänään jurrit ja aamulla töihin. Taksi ajaa, minä en. Helsinki ime Jortikan Benistä.

Enää ei harmita. Sarjassa toisena Vänttisen jälkeen ja huomenna töiden loputtua pääsee Tampereelle siskoa, ja no miestäänkiin näkemään.

Vien huomenna siskoni tulevalle vauvalle Ramones-potkupuvun. Jospa sisko tykkäisi vaikka emme ihan samaa musiikkia kuuntelekkaan.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Turpaan tuli Ilvekselle, saakelin saakeli. Synkkää on. Muuttohommat eivät toteutuneet joten tässä on tullut kaljoiteltua jo aika lailla. Saakelin saakeli.
 

JussiPussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, ManU, Seppo Räty
Taas mennään...

Huomenta Veljet!

On aika AAMUKÄNNIN! Töistä on päästy kotiin ja jääkaapissa odottavat oluet(Fostersit) alkavat huveta janoiseen suuhun..

Itselleni tämä on tietysti tuttua, mutta voisin kertoa "harrastuksestani" hieman syvemmin. Voisin myydä carinaII:ni, siis Minun Toyotani! Matti Virmanen oli vuosieen mittaan, se joka upotti TOIVON! Ja Hjallis upotti puolestaan USKON! Tämän jälkeen ei jäänyt kuin RAKKAUS! RAKKAUS JOKEREIHIN!! Siis JOKERIT! Ehkä en olisi ajautunut tähän ilman Mattia ja Hjalmaria... Olen siis töissä öisin lehdenjakajana ja palaudun kämpille n. aamukuudelta. Aiemmin oli mukava ottaa olut töiden jälkeen, totta kai. (Sitäkin aiemmin olin "niin" urheilijaa, etten juonut olutta kuin humaltumiseen.) Mutta nykyään jo odottaa vapaapäivää, että voi viimeisen työyön jälkeen (heti) vetästä aamukännit... Jossain vaiheessa join kaapissa olevat oluet aina, oli töitä tulevana yönä tai ei... Ja nykyään hommaan oluet kaappiin edellisenä päivänä, jotta ne ehtivät olemaan pakkasessa pari tuntia ja sen jälkeen siirrän ne odottamaan aamua jääkaappiin! Sopivan kylmää aamuisin... Ja juoma maistuu, koska niitä on! Juodaan kaikki! Tämän jälkeen herään joskus iltapäivällä tai illalla, tietenkin rapuloissa... Ja sitten uudestaan illalla, niinkuin muutkin ihmiset! Upeeta ja Mahtavaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös