Taas mennään...
Huomenta Veljet!
On aika AAMUKÄNNIN! Töistä on päästy kotiin ja jääkaapissa odottavat oluet(Fostersit) alkavat huveta janoiseen suuhun..
Itselleni tämä on tietysti tuttua, mutta voisin kertoa "harrastuksestani" hieman syvemmin. Voisin myydä carinaII:ni, siis Minun Toyotani! Matti Virmanen oli vuosieen mittaan, se joka upotti TOIVON! Ja Hjallis upotti puolestaan USKON! Tämän jälkeen ei jäänyt kuin RAKKAUS! RAKKAUS JOKEREIHIN!! Siis JOKERIT! Ehkä en olisi ajautunut tähän ilman Mattia ja Hjalmaria... Olen siis töissä öisin lehdenjakajana ja palaudun kämpille n. aamukuudelta. Aiemmin oli mukava ottaa olut töiden jälkeen, totta kai. (Sitäkin aiemmin olin "niin" urheilijaa, etten juonut olutta kuin humaltumiseen.) Mutta nykyään jo odottaa vapaapäivää, että voi viimeisen työyön jälkeen (heti) vetästä aamukännit... Jossain vaiheessa join kaapissa olevat oluet aina, oli töitä tulevana yönä tai ei... Ja nykyään hommaan oluet kaappiin edellisenä päivänä, jotta ne ehtivät olemaan pakkasessa pari tuntia ja sen jälkeen siirrän ne odottamaan aamua jääkaappiin! Sopivan kylmää aamuisin... Ja juoma maistuu, koska niitä on! Juodaan kaikki! Tämän jälkeen herään joskus iltapäivällä tai illalla, tietenkin rapuloissa... Ja sitten uudestaan illalla, niinkuin muutkin ihmiset! Upeeta ja Mahtavaa!