Kalsarikänniketju

  • 5 285 237
  • 66 731

45shelley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan sama, kunhan tapellaan!
Ei ole kalsarikännin voittanutta!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä, hei hei hei!!!! Halipatsuopat palstatoverit ja siskot... Adjöö, näkemiin näenmmee josusk. ehkä
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä. Syyttäkää Bonea ja muita, hyvät oli tarjoilut.

Bone on liian helppo maali. Siis iso maali. Luulisi siihen nyt osuvan edes.

Mitäs siellä tarjottiin sitten?

Sitä en kyllä usko, että syöttö tulis lapaan. Saati että olis maalipaikassa?

Tarjos baarissa sen oman osuutensa? Ei taida juuri muuta olla tarjolla sen oman pään luutimisen kanssa?
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Mä en osaa edes sitä. Miten se meni jotain että Jag heter Min name is Peter.

Tänään askentelin Laukontorilla ohi kansanedustaja Harri Jaskarin, hän käytti sä-passiivia ja hermoni nyrjähti siinä sitten saman tien. Kuinka joku voi äänestää sellaista joka ei osaa edes puhua oikein, ma vaan kysyn.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänään askentelin Laukontorilla ohi kansanedustaja Harri Jaskarin, hän käytti sä-passiivia ja hermoni nyrjähti siinä sitten saman tien. Kuinka joku voi äänestää sellaista joka ei osaa edes puhua oikein, ma vaan kysyn.

No olen kyllä samaa mieltä. Mutta ehkä sut vaan jossain sitten hakataan kun alat selittää ettet juuri kestä sitä passiivia.

Eihän sua hakata, vaan jos sunlaisia on, niin sitten hakataan jaskareita sun muita viipottajia. Ei tietenkään ketään hakata. Keskustelupalstalla kun ollaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No olen kyllä samaa mieltä. Mutta ehkä sut vaan jossain sitten hakataan kun alat selittää ettet juuri kestä sitä passiivia.

Eihän sua hakata, vaan jos sunlaisia on, niin sitten hakataan jaskareita sun muita viipottajia. Ei tietenkään ketään hakata. Keskustelupalstalla kun ollaan.

No eihän mua hakata kun en missään pimeällä tahi hämärän aikaan liiku, saati sitten varsinkaan sä-passiiviä käytä. Siis, oikeastaan kun en edes missään liiku ihmisten ilmoilla, laisinkaan, jos ei ole pakko. Olen raukka, lälläri.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ikävästi lipsunut tuonne väärille sivuille. Siis muille kuin ensimmäiselle, KKK. Muutama olut maistettu ja ehkä pari voisi vielä siemailla.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No jos nyt sitten pikkuisen tässä särpisi keskaria kiekkokierroksen kunniaksi. Eilen ja tänäänkin tuli käytyä aamulla lenkillä ennen töihin menoa joten ei tässä nyt ihan pelkästään renttuilun puolelle kuitenkaan olla sorruttu. Perjantaina olisi työpaikan virkistysilta (ryyppäjäiset), virkistysilta (ryyppäjäiset). Ja polttareitakin pukkaa tuonne marraskuun puolelle, sopii toivoa että sisäelimet kestävät nämä loppuvuoden juhlimiset...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös