ScottStevens
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Peliitat, NasKi
18min edellisestä viestistä, joka oli mun kirjottama! Onko täälä ketään?
18min edellisestä viestistä, joka oli mun kirjottama! Onko täälä ketään?
No mun mielestä tää homma vaan menee niin, että tällä ketjulla on hienot perinteet ja monia vielä hienompia kirjoittajia, jokaisen viestinsä lähettäneen mukaanlukien.Ja levyraatihuutelijoille voisi kaiketi sanoa, että jos ei seura ole pitkään aikaan kelvannut niin miksi pitäisi nytkään? Saaatanan mielialaelitistit.
Kai mäkin vaan tyydyn lukemiseen, luettavaa ei vaan ole paljon..Jengi on niin kännissä että tyytyy vain lukemaan. No paikalla ollaan minä ja karhupesue.
No vaikka en täälä ole ollut asianomaisena hetkeen, niin tuntuu että jos täälä ei olisi noita musavisa-kirjottelijoita niin tää ketju katoaisi bittiavaruuteen, sen veran vähän oikeita alushousujuopottelijoita täältä löytyy.
Epäilen, että kalsarikännäys on kuoleva taiteenlaji, toivottavasti olen väärässä!
A) On perjantai
B) tami
C) Aatami ja Beetami
osa 4: "Emmää yleensä kirjoittele tällaisiin ketjuihin, mutta onhan se vitun tylsää kun kukaan ei kirjoita näihin ketjuihin."
Huomatkaa Larsin jopa progressiiviseen heviin viittaavat rummut.
Liian harvoinhan sitä tulee harrastettua, tänäänkään ei ihan löysin rantein voi ottaa ku pitää klo 11 huomenna olla ajokunnossa mutta onneks sinne on aikaa..
Meneehän se jos luistoa on ja ei ole muurattu umpeen, vaikkapa katolilaisuuden vuoksi. On se kyllä ihme perkelettä, että minäkin joskus seurustelin 26 vuoden iässä minua vuotta vanhemman puolalaisen katolilaisen naisen kanssa, joka oli neitsyt muutenkin kuin horoskoopiltansa eli siis horologiassa. Kolmisen kuukautta sitä yritin vaan ei sortunut sen vakaumuksen muuri, ei! Vaan kostona siitä olenkin häntä sanonut siitä lähtien muuripilluksi.Moro Käyttis, tervetuloa kinkeripiiriin, kuinkas menee?
Vähän sentään pääsin sormella koettamaan...
Mitäpä Jansson meinaa Ameriikassa?
Tappara on siellä sarjataulukon korkeimmalla oksalla juuri nyt, mutta sitä suloisempaahan se on seurata kun se sieltä alas rysähtää, eikös niin? No, en minä pahaa halua Tapparalle, saa se pärjätä kunhan vain Ilves pärjäisi paremmin.