Kalsarikänniketju

  • 5 246 680
  • 66 704

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kellään sattuis oleen Kapasen Petran puhelinnumeroa?

Siis sen enempää, mutta pieni pussailu ja käsi kädessä kävely vois olla ihan terapeuttista nyt.

Ettet vain olis liian vanha Petralle? Naamasta päätellen tämän aisaa kannattelevan miehen vaimon tortillan guacamole-pitoisuuksia en tahtoisi tutkia. Tosin hänkään ei minusta välittäisi, koska olen jo monta vuotta liian iäkäs. Nyt pitäisi äkkiä löytää Samille nainen ja käsi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pitkästä aikaa KK-ketjussa - parin alustavan terävän ja korkatun viinipullon kanssa.
Siispä - hyvää iltaa KK-porukka!

Tässä heti kantaa ottavaa musisointia Leedsin pojilta: Brothers In Arms
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Onko selviytymisopasta miten jaksaa koko illan roikkua täällä eikä ala tehdä mieli mennä katselemaan niitä Petran ikäisiä naisia =)
Tietty hirvee määrä viinaa auttaa siihen että makaa sohvalla eikä ne jalat liiku enää.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
juuei. Ollaan muuten aikalailla samanikäisiä, joten eipä taida olla mahdollisuuksia. Mulla siis.

Onko siis toiveita ettei Petralla ole enää hampaita repimässä paikkoja?

En muuten suosittele koskaan ehdottamaan uudelleenjärjestelyä työhuoneeseen, jos työpaikalla on naisia. Sieltähän lähtee kaikki kaatopaikalle. Koita sitten siinä tehdä työtä, kun vanhatpiiat ja leskirouvat sisustavat huonetta. Hieman, kun olet vittuuntunut ja mainitset etteivät työt tule tehdyksi, kun koko ajan siirtelevät tavaroita, vaativat poraamaan (seinää siis) ja tuovat omasta mielestään kivoja tavaroita huoneeseen niin vastaus on; "No sinun takiasihan me tätä tehdään". Minä, kun en kovinkaan paljon olisi valmis tekemään vuoksensa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jatkiksessa metsäpalon lailla roihuavan "vitun homo"- keskustelun innoittamana ajattelin postata katkelman Queen- yhtyeestä suuruutensa hetkillä (lue= kun Freddy vielä eli). Linkki vie Wembleylle:

http://www.youtube.com/watch?v=MfYcKNqQoJo

Itse tykkään enemmän part 3/5 Mutta onhan toikin loistava, koko setti on niin loistava, että siihen oli varmaan mukava Queenin jälkeen mennä, mikä orkka sitten ikinä saikaan sen nakin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onko siis toiveita ettei Petralla ole enää hampaita repimässä paikkoja?

petran paikat ( pienellä kirjoitettuna) on aika harmiton lisä siihen kiimaan, jonka hän maailmalle päästää, päästyään siitä hemmosta, joka ei osu sitten millään, vaikka edessä olis ihan tyhjä verkko.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Olikos tyypeillä meininkinä ottaa soppaa koko viikonloppu? Meitsi ottaa ihan iisisti, tänään vain pienimuotoisesti ja huomenna ei ollenkaan. Viikon päästä sitten vähän railakkaammin!

Miljoonasade - Köyhät.

Edit. Oho, näyttäis kuitenkin olevan kyseessä joku tuntemattomampi orkka, nimeltään Mljoonasae.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meinasi mennä pieneltä pojalta aamupala väärään kurkkuun, kun radiossa kerrottiin Freddy Mercuryn kuolleen.

Aiemmin kuuntelin Therapy?:a. Laitetaan nyt bändiltä hitti, mutta silti hyvä rallatus: Therapy? - Screamager
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
petran paikat ( pienellä kirjoitettuna) on aika harmiton lisä siihen kiimaan, jonka hän maailmalle päästää, päästyään siitä hemmosta, joka ei osu sitten millään, vaikka edessä olis ihan tyhjä verkko.

Ilmeisesti Petra pitää miehistä jotka eivät millään saa osumaan edes tyhjään maaliin. Ei onnistunut Sami eikä Samin mukaan uusinkaan.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mutta minä en vieläkään voi käsittää mitä se 21-vuotias on nähnyt Petrassa. Katsoin Googlen kuvahaun tulokset kyseisestä naisesta. Olisin antanut Samin elää ihan rauhassa siippansa kanssa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta minä en vieläkään voi käsittää mitä se 21-vuotias on nähnyt Petrassa. Katsoin Googlen kuvahaun tulokset kyseisestä naisesta. Olisin antanut Samin elää ihan rauhassa siippansa kanssa.

Samaa ihmettelin hieman kiertäen edellisellä sivulla. Petralla lienee pöksyissään vihainen majava.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Vituttaa että sellainen pienehkö firma kuin Sony Music Entertainment on poistanut Youtubesta traagisesti kuolleen muusikkomme Aki Sirkesalon ja yhä elossa olevan Lisa Nilssonin esittämän upean biisin Mysteriet. Vituttaa niin että veri ei kierrä. Sen olisin juuri nyt halunnut soittaa teille rakkaat kuuntelijat. Joudumme siis tyytymään halpakopioon: Aki Sirkesalo & Capri - Mysteriet. Capri nyt ei pääse lähellekään Lisa Nilssonia mutta kappale on hieno ja In Memoriam Aki.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Mutta minä en vieläkään voi käsittää mitä se 21-vuotias on nähnyt Petrassa. Katsoin Googlen kuvahaun tulokset kyseisestä naisesta. Olisin antanut Samin elää ihan rauhassa siippansa kanssa.

Kyllä Petraa tuuppaisi. Jumalauta mikä kissa tuo oli mm-95:n aikana, voisi vaikka vanhojen muistojen (kuvien) vuoksi antaa jos kiltisti pyytäisi.

Kahdeksas koffi upposi juuri. Voisi käydä pienellä kävelyllä tuossa kadulla, josko vaikka tulisi tuttuja tai jotain vastaan. Vitut mä ketään tunne, mutta aina voi yrittää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös