Mutta tietääkö Petra kuinka vanha olet?
juuei. Ollaan muuten aikalailla samanikäisiä, joten eipä taida olla mahdollisuuksia. Mulla siis.
Senpä kunniaksi soitan ja linkitän laulun Goodbye forever!
Mutta tietääkö Petra kuinka vanha olet?
Miksei muuten töllöstä tuu mitään katottavaa?
juuei. Ollaan muuten aikalailla samanikäisiä, joten eipä taida olla mahdollisuuksia. Mulla siis.
Jatkiksessa metsäpalon lailla roihuavan "vitun homo"- keskustelun innoittamana ajattelin postata katkelman Queen- yhtyeestä suuruutensa hetkillä (lue= kun Freddy vielä eli). Linkki vie Wembleylle:
http://www.youtube.com/watch?v=MfYcKNqQoJo
Onko siis toiveita ettei Petralla ole enää hampaita repimässä paikkoja?
petran paikat ( pienellä kirjoitettuna) on aika harmiton lisä siihen kiimaan, jonka hän maailmalle päästää, päästyään siitä hemmosta, joka ei osu sitten millään, vaikka edessä olis ihan tyhjä verkko.
Mutta minä en vieläkään voi käsittää mitä se 21-vuotias on nähnyt Petrassa. Katsoin Googlen kuvahaun tulokset kyseisestä naisesta. Olisin antanut Samin elää ihan rauhassa siippansa kanssa.
Mutta minä en vieläkään voi käsittää mitä se 21-vuotias on nähnyt Petrassa. Katsoin Googlen kuvahaun tulokset kyseisestä naisesta. Olisin antanut Samin elää ihan rauhassa siippansa kanssa.
Kyllä Petraa tuuppaisi.
En tiedä mikä se on, joten en tiedä olenko kokenut. Olen kuitenkin kokenut panimoteollisuuden lakon, joten nokitan sillä.Edelliseen viestiini viitaten, pahinta mitä mies voi kokea on kystoskopia.
Troublegum on kova kokonaan ja Infernal Lovesta puolet. Muita en oikein tunne.Pitkästä aikaa soi Therapy? ja mielikin jopa lepää.
Huono maku? Hyvä maku? Väärä maku?Miksei muuten töllöstä tuu mitään katottavaa?
Sehän on KalPan työntekijöitä. Ainahan pomon muijan vetäminen houkuttaa, siinä tulee sellainen vallan tunne. "Sä määräät duunissa, mutta mä määrään teidän aviovuoteessa."Mutta minä en vieläkään voi käsittää mitä se 21-vuotias on nähnyt Petrassa. Katsoin Googlen kuvahaun tulokset kyseisestä naisesta. Olisin antanut Samin elää ihan rauhassa siippansa kanssa.
Googlen kuvahaun perusteella ei kyllä tuuppaisi! Joku roti se on Rahikaisellakin!
Mutta minä en vieläkään voi käsittää...
Samaa ihmettelin...
Niin, mä en pojjaat edes tiedä, että mistä aloittaa, mutta mä lupaan sen, että se selviää teille vielä. Siinävaiheessa, kun on omia skidejä, naamiaiset pidetty 10-vuotta sitten ja elämä muutenkin mutkikasta, niin tämä ns petrakin alkaa näyttämään ... jätetään sanomatta. Viimeistään, sillä toivottavasti tulette järkiinne aikaisemmin.
Niin, mä en pojjaat edes tiedä, että mistä aloittaa, mutta mä lupaan sen, että se selviää teille vielä. Siinävaiheessa, kun on omia skidejä, naamiaiset pidetty 10-vuotta sitten ja elämä muutenkin mutkikasta, niin tämä ns petrakin alkaa näyttämään ... jätetään sanomatta. Viimeistään, sillä toivottavasti tulette järkiinne aikaisemmin.
Petran paras ominaisuus taitaa olla se, että osituksessa napsahtaa mukava mälli pätäkkää tilille. Siinä vaiheessa voin harkita sitä tuuppaustoimintoakin.
Minä olen samanikäinen kuin Sami. Junnuna pelasin Samia vastaankin, ja jätkä voitti meidät käytännössä yksinään joskus C-junnuaikaan. Siitä hyvästä voisin minäkin panna Petraa. Missä voi ilmoittautua? Onko Niiralan ilmoitustaululla lista?Juu, jos totta puhutaan niin eihän siinä mitään vikaa. Itse kun on suurin piirtein samaa ikäluokkaa. Realiteetit iskee aika kovaa, varsinkin kun itse käy tuolla kuikuilemassa peilin edessä =)