Kalsarikänniketju

  • 5 247 608
  • 66 705

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Edelliseen viestiini viitaten, pahinta mitä mies voi kokea on kystoskopia.
En tiedä mikä se on, joten en tiedä olenko kokenut. Olen kuitenkin kokenut panimoteollisuuden lakon, joten nokitan sillä.

Pitkästä aikaa soi Therapy? ja mielikin jopa lepää.
Troublegum on kova kokonaan ja Infernal Lovesta puolet. Muita en oikein tunne.

Miksei muuten töllöstä tuu mitään katottavaa?
Huono maku? Hyvä maku? Väärä maku?

Mutta minä en vieläkään voi käsittää mitä se 21-vuotias on nähnyt Petrassa. Katsoin Googlen kuvahaun tulokset kyseisestä naisesta. Olisin antanut Samin elää ihan rauhassa siippansa kanssa.
Sehän on KalPan työntekijöitä. Ainahan pomon muijan vetäminen houkuttaa, siinä tulee sellainen vallan tunne. "Sä määräät duunissa, mutta mä määrään teidän aviovuoteessa."

(Tai jotain, mistäminätietäisin...)
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mutta minä en vieläkään voi käsittää...

Samaa ihmettelin...

Niin, mä en pojjaat edes tiedä, että mistä aloittaa, mutta mä lupaan sen, että se selviää teille vielä. Siinävaiheessa, kun on omia skidejä, naamiaiset pidetty 10-vuotta sitten ja elämä muutenkin mutkikasta, niin tämä ns petrakin alkaa näyttämään ... jätetään sanomatta. Viimeistään, sillä toivottavasti tulette järkiinne aikaisemmin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, mä en pojjaat edes tiedä, että mistä aloittaa, mutta mä lupaan sen, että se selviää teille vielä. Siinävaiheessa, kun on omia skidejä, naamiaiset pidetty 10-vuotta sitten ja elämä muutenkin mutkikasta, niin tämä ns petrakin alkaa näyttämään ... jätetään sanomatta. Viimeistään, sillä toivottavasti tulette järkiinne aikaisemmin.


No olihan Sami jo ikäisenäni ollut aviossa niin monta vuotta, että itseäni oikein pelottaisi. Tokihan Petrallekin antaisin, jos kauniisti pyytäisi ja paikkaa kuopiolaisen kiekkoseuran johdossa lupaisi. Tai no, ei tuon tarvitsisi mitään luvata, jos pari olutta tarjoaisi.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Petran paras ominaisuus taitaa olla se, että osituksessa napsahtaa mukava mälli pätäkkää tilille. Siinä vaiheessa voin harkita sitä tuuppaustoimintoakin.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Niin, mä en pojjaat edes tiedä, että mistä aloittaa, mutta mä lupaan sen, että se selviää teille vielä. Siinävaiheessa, kun on omia skidejä, naamiaiset pidetty 10-vuotta sitten ja elämä muutenkin mutkikasta, niin tämä ns petrakin alkaa näyttämään ... jätetään sanomatta. Viimeistään, sillä toivottavasti tulette järkiinne aikaisemmin.

Juu, jos totta puhutaan niin eihän siinä mitään vikaa. Itse kun on suurin piirtein samaa ikäluokkaa. Realiteetit iskee aika kovaa, varsinkin kun itse käy tuolla kuikuilemassa peilin edessä =)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juu, jos totta puhutaan niin eihän siinä mitään vikaa. Itse kun on suurin piirtein samaa ikäluokkaa. Realiteetit iskee aika kovaa, varsinkin kun itse käy tuolla kuikuilemassa peilin edessä =)
Minä olen samanikäinen kuin Sami. Junnuna pelasin Samia vastaankin, ja jätkä voitti meidät käytännössä yksinään joskus C-junnuaikaan. Siitä hyvästä voisin minäkin panna Petraa. Missä voi ilmoittautua? Onko Niiralan ilmoitustaululla lista?
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Minä olen samanikäinen kuin Sami. Junnuna pelasin Samia vastaankin, ja jätkä voitti meidät käytännössä yksinään joskus C-junnuaikaan. Siitä hyvästä voisin minäkin panna Petraa. Missä voi ilmoittautua? Onko Niiralan ilmoitustaululla lista?

Jos Samissa olisi pelimiehen vikaa, niin sehän laittaisi tällaisen listan Niiralan seinäään.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kannattaa lopettaa harkinta. Sami teki avioehdon pari päivää sitten. Sami on rotua tummaa ja minä syön metukassa hummaa.

Yksinään ei kukaan voi tehdä avioehtoa ja jos Petra oli niin daiju että toissapäivänä teki sen sopparin niin morjes ja hyvästit tuuppausharkinnoille!
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Mutta jätetään Petra nyt rauhaan...
Mä oon ollut ihan pihalla näiden kiekkokuvioiden kanssa kesän ajan, missä nyt oikeen mennään? Eikös se oo jokakesäinen aihe haukkua narrit maanrakoon. Ennustaa että IFK floppaa ja ässät ja saipa on viimeisenä?
Sen mä tiedän missä mä menen.. .vielä.

ps. viides olvi sitten heinäkuun...
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Ei kukaa Kuopion hemmo ois lähössä paariin juopottelemaan? :)

Äh... täähän olikin kalsarikännijetu
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Pakko tähän kertoa lyhyt tarina.
Mä oon hengaillut yhden naisen kanssa vaikka kumpikin olemme omassa elämässämme suhteissa.
Kävipä sitten niin että tuon nainen lemppasi miehensä... Minä en ole lemppaamassa omaani. Miehille se pitäs näköjään olla herkempi paikka jos omilal tahoillaan suhteessa olevat mies ja nainen ovat kavereita.
Mä voitin tässä tilanteessa, on oma suhde ja nään tuota naispuolista kaveriakin nyt enemmän.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Kyllä toi oma sauna vaan on helmi. Saanu rakennettua sen vasta pari viikkoa sitten uuteen taloon niin kyllä Mythos maistuu lauteilla. Ja Linkin Park raikaa!
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Pidä vain miehesi.

Ajatuskatko tuli kyllä, en nyt ajatellut sitä korjata ja mitä mä tässä sitä tässä korjaamaankaan. Muutenkin hankalaa tän läppärin kanssa kirjottaminen prkl.

ps. joku kumminkin korjaa että kahestaanko läppärin kanssa kirjoittelette. Minä siis liikutan sormiani tämän läppärin näppäimistän pääll ja painan oikean kirjaimen kohdalla nappia (en nappulaa)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös