Riipaisempas kännin päälle tänään...
Vieläkös täällä on porukkaa mukana, vai?
Olen tässä viikon aikana huomannut, että kun jääkaapissani on olutta, niin sitä pitää illalla ryhtyä juomaan. Näinpä olen tänäänkin tehnyt. Ehkäpä onneksi, se olut loppuu ihan kohta. Tilalle en ajatellut ostaa ihan heti.
Joskus tosin ajatukset ja teot eivät kohtaa.
Alkon myyjä sanoi tänään, että "kyllähän tällä saa." Mitäköhän se tuolla tarkoitti? Näytinköhän jotenkin lapselta vai olikohan tuo jotain orastavaa flirttiä vai oliko hän joku ylikohtelias, kun hymyilikin kun laitoin pullot kassiini.
Hajotti tänään sen verran, että otanpa muutamat hajotusdrinkit!
Sounds like flirt to me! Tai sitten oli vain muuten vaan mukava myyjä, niitäkin ihme kyllä on olemassa.
---
EDIT: Mitenkä tuo mahdollinen lapselta näyttäminen muuten tohon liittyy, en oikein ymmärrä?
Hetkinen. Kello on kymmenen ja olen juonut aamutuimaan jo neljä bisseä. Tästä ei voi seurata mitään muuta kuin hyvää.
Parempi käsi kipsattiin kuudeksi viikoksi. Eihän tässä saatana muuta pysty tekemään kuin olutta juomaan. Sitä siis.
Montakos on tämän hetken saldo? Vietätkö taiteilijaelämää vai opiskelijaelämää?
Kait tässä voi nimenhuutoon ilmoittautua, kun on strategiaprosessin vääntämisen ohella jokusen Karhun kaatanut. Ei muuten tahdo visiot korreloida kosketuspintaan...
Parempi käsi kipsattiin kuudeksi viikoksi. Eihän tässä saatana muuta pysty tekemään kuin olutta juomaan. Sitä siis.
Luulenpa, että Uleåborkiri on päässyt ihan Ilta-Sanomien lööppiin asti kansalaisaktiivisuudellaan... Ehkäpä se on kuiteski joku ihan muu ihiminen. Kuhan kuvittelen omiani.