Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 689
  • 66 778

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja lisää tietoa: Aikoinaan, kun Andy McCoy ja Sami Yaffa erosivat Pelle Miljoonan bändistä
Aika paska tikin tekivät Pellelle. Levy ykkösenä, kiertue alkamassa just ja jätkät häipyy. No, Stefu vetää kyllä vitun hyvin Matkalla Tuntemattomaan -levyllä, vaikka parhaan soolonsa säästikin sinkun b-puolelle.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oliko muuten 9/11 ja ameriikan hätänumerolla 911 mitään yhteyttä keskenään?
Oli, toki. Rättipäät pistivät vittuillessaan tornit paskaksi juuri silloin. Minä ainakin näen tuossa huumoria, GWB ilmeisesti ei nähnyt.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Oli, toki. Rättipäät pistivät vittuillessaan tornit paskaksi juuri silloin. Minä ainakin näen tuossa huumoria, GWB ilmeisesti ei nähnyt.

GWB ei nämmä tajua islamilaisten pientä sarkastista vitsailua...

No joo, mutta täytyy vissiin siirtää itsensä makuuasentoon.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika paska tikin tekivät Pellelle. Levy ykkösenä, kiertue alkamassa just ja jätkät häipyy. No, Stefu vetää kyllä vitun hyvin Matkalla Tuntemattomaan -levyllä, vaikka parhaan soolonsa säästikin sinkun b-puolelle.

Toki paskasti tekivät, mutta ilman tuota toimintaa luultavasti olisi suomalainen rock-musiikkii saanut jonkun verran vähemmän. Sheriffi McCoy-kirja menee suurimmalle osalle pelkkänä huuhaana, mut on tuossa paljon oikeasti tapahtunutta asiaakin.

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lisää viinaa ja tättärää, taas kerran.

Iltaa vaan arvon kansalle. Huomenna vasta klo 13 on tärkeitä toimia, joten mennäänhän vielä hetki, eikös vaan.

Tärkeät toimet ovat muuten tällä kertaa urheilua: aloitan ko. lajin sarjaurani II-divisioonassa huomenna klo 13. Aika jännittävää. Ajattelin kyllä olla humalassa tuolloin, joten ei hätää.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä menen huomenna ostamaan kitaran, jota en itse maksa. Sen voi tehdä pikku tihneessäkin.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Oon vähän pelimies, mutta ei siitä sen enempää. Ei tuota kohta kiinnosta kuitenkaan..

Samat kossukolat maistuu. Dickinsonia tällä hetkellä kuuntelen. Hyvää musaa ja sitä rataa. Mites teillä?

Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
vittujooooo.......
kai se on keskeytettävä ja mentävä nukkumaan - hyvää yötä ja hauskaa jatkoa...

ace

Jäsen
Melkeistä kalsarikännit joo, pari kävin paikallisessa vetämässä mut toivon ettei modet poista tästä ketjusta.

Perkele että voi viatoman (nuoren?) miehen mieli ailahdella. Mut näillä mennään.

Linkkiä en jaksa copypastettaa, mut tuubista voi löytää monta viteoo minkä haluisin kaikille jakaa... Ja kauneille neidoille jotain muutakin...

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itsehän eksyin vanhojen sarjojen pariin. Ja tällä hetkellä pyörii ei niin vanha sarja, nimittäin "Ruusun aika". Sorruin tuossa kesällä tämän ostamaan, kun ex tykkäsi. Tulihan tuota junnuna katsottua itsekkin telkkarista, mutta näin vanhempana ihan nostalginen kokemus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy