Kalsarikänniketju

  • 5 241 496
  • 66 676
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No, onhan sullakin kai sellainen ruumiinosa joka laajenee reilusti sopivasta ärsykkeestä.

Siis pupilli.
Haaah! Jos olisin Heimo Vesa, niin tässä ruudussa lukisi että *tirsk*

Ja ainahan noiden kimpussa on tullut oltua, kun on ollut tilaisuus.

Sitä on muuten meikäläisen äiti sanonutkin. Jo 4-vuotiaana olisin halunnut erään paikallisen ravintolan alakertaan, kun siellä oli strippareita. Itekin muistan sen todella selkeästi; olin ihan helvetin hulluna tisseihin! En tiedä että millä tavalla niitä ajattelin, mutta aina kun esim. tv:ssä näki tissit, niin se oli niin helvetin ihanaa. Tuskin ajattelin että panisin noita kaikkia berberiin ja laukeaisin heidän kasvoilleen huutaen Hallelujaa, mutta joku niissä viehätti todella paljon.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
En tiedä että millä tavalla niitä ajattelin, mutta aina kun esim. tv:ssä näki tissit, niin se oli niin helvetin ihanaa. Tuskin ajattelin että panisin noita kaikkia berberiin ja laukeaisin heidän kasvoilleen huutaen Hallelujaa, mutta joku niissä viehätti todella paljon.

Samaa muistelen itsekkin. Tuolloin kultaisena lapsuuden aikoina, kun vanhemmat katsoivat mm. Kauniit & Rohkeat ja siellä oli uhkeita ja kauniita naisia, niin meitsi oli niihin aivan hulluna. Panomies jo syntyestään asti? Heh.. Mutta tisseissä aina viehättää joku. Koolla ei tosiaan niin väliä, mutta kunhan ne naisesta edustuvat tarpeeksi hyvin.

Kerrankin mielenkiintoinen aihe täällä! Tissit rokkaa. Viimeisiä hörppyjä kurko lonkerosta ja sitten Salmaria hetken.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Täällä kun noiden 715513n perään on huudeltu niin itselle toimii kyllä erittäin hyvin tämän orkesterin vokaalit hoitava Kissa

..linkki vie The Agonist orkesterin laulajan kuvaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mutta tisseissä aina viehättää joku. Koolla ei tosiaan niin väliä, mutta kunhan ne naisesta edustuvat tarpeeksi hyvin.

Kai tämä on sitten synnynnäistä. Äitin tisseiltä on heti päästävä uusille.

Täällä kun noiden 715513n perään on huudeltu niin itselle toimii kyllä erittäin hyvin tämän orkesterin vokaalit hoitava Kissa
Oi jeesus! Muutenkin mukavahkon näköinen otus. Kaunis äänikin, harmi vaan että joutuu laulamaan tuollaisessa ns. death/power-bändissä. Tosin joku naisvetoinen metalli on yleensä vieläkin pahempaa.

Ts. ihan ok-musaa, oon vaan vähän allerginen näille nykyajan bändeille jotka soittavat ns. Death metallia. Ja myös Metalcorelle.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Kai tämä on sitten synnynnäistä. Äitin tisseiltä on heti päästävä uusille.


Oi jeesus! Muutenkin mukavahkon näköinen otus. Kaunis äänikin, harmi vaan että joutuu laulamaan tuollaisessa ns. death/power-bändissä. Tosin joku naisvetoinen metalli on yleensä vieläkin pahempaa.

Ts. ihan ok-musaa, oon vaan vähän allerginen näille nykyajan bändeille jotka soittavat ns. Death metallia. Ja myös Metalcorelle.

Hienoa kuulla et joku muukin on kuullut edes genren metalcore :) Minkäläinen Death Metal uppoaa?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Sama homma. Onneksi sitä nykyään osaa kattella enemmän että minkä tissien kanssa haluaa pelailla.

Niinpä. Tuo on kyllä aikanaan tullut opittua, eikä juurikaan sorru näihin teini-iän ihmeisiin. Nyt on sitä ns. pelisilmää. Etenkin kun on kokenut avoliiton ja muut hässäkät. Tuntumaa tähän hommaan on roimasti.

Musana pauhaa Turo's Hevi Gee. Tähän hätään ei ole linkkiä antaa, mutta Youtubesta ainakin löytää.

PS. Kannattaa vetää salmaria ja 2-3 pinttiä lonkeroa sekaisin. Nousee aika hyvin päähän. Etenkin muutaman päivän tauon jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Nyt on sitä ns. pelisilmää. Etenkin kun on kokenut avoliiton ja muut hässäkät. Tuntumaa tähän hommaan on roimasti.
Mä taas en ole kokenu avoliittoa tai muitakaan helvettejä, mutta silti sitä on oppinu.

Musana pauhaa Turo's Hevi Gee. Tähän hätään ei ole linkkiä antaa, mutta Youtubesta ainakin löytää.

Hyvä valinta. Kaverini on toiminu 90-luvulla THG:n ja Freukkareitten roudarina, ja sano että sieltä hänen alkoholismi lähti.[/QUOTE]
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No eipä tuota tarvi välttämättä koetakkaan ettei oppisi mitään. Avoliitosta vaan saa aika hyvän kuvan siitä, et millanen eukko on kun ollaan lähes 24/7 yhdessä. Mutta oppia nyt saa muutenkin kyllä!

Ton se opettaa kyllä. Mutta jotenkin mua viehättäis eräänlainen sitoomus, mutta turha kai niistä on puhua kun ei sitä oikeaa naista ole mailla tai halmeilla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hyvin on mennyt, sillä viimeistä viedään. Laajalti on hylsyjä ympäriinsä, sillä jos kuselle aikoo niin niitä pirun tyhjiä joutuu potkimaan jo pois jaloista. Noh, vielä kun ehti niin piti ottaa huolella.

Tällaista löördaagia tällä kertaa, sillä seuraavaan on pitkä matka ja aika.

Loppukevennykseksi hieman Devon Tonsend Bandia. Kappaleen nimi on Vampira, jota eräs suomalaissukuinen naisnäyttelijäkin on esittänyt.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ton se opettaa kyllä. Mutta jotenkin mua viehättäis eräänlainen sitoomus, mutta turha kai niistä on puhua kun ei sitä oikeaa naista ole mailla tai halmeilla.

No mulla oli ja siitä jauhoin vaikka mitä tuolla naisasiat-ketjussa. Muija kun tuntui stressaavan kaikesta ja välillä oli ihanin ihminen missään. En nyt sano, että avoliitto oli virhe, kaikki oli hyvin silloin, niin se tuntui luontevalta. Mutta vituiksihan se meni.

Tällä hetkellä mielelläni tutustun naisiin ja voisin olla halukas seurustelemaan, jos sopiva ehdokas osuisi kohdalle, mutta näin ei ole käynyt. Niinpä olen aatellut, että otetaan nyt ilo irti tästä sinkkuudesta säädetään ja juodaan sen minkä jaksaa ja katsoo sitten, kun oikea tulee kohdalle. Olen kyllä valmis vakiintumaan, jos asiat loksahtaa kohdalleen, mutta pieni käsijarru on varalla näiden liian hätäisten varalta.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tällä hetkellä mielelläni tutustun naisiin ja voisin olla halukas seurustelemaan, jos sopiva ehdokas osuisi kohdalle, mutta näin ei ole käynyt. Niinpä olen aatellut, että otetaan nyt ilo irti tästä sinkkuudesta säädetään ja juodaan sen minkä jaksaa ja katsoo sitten, kun oikea tulee kohdalle. Olen kyllä valmis vakiintumaan, jos asiat loksahtaa kohdalleen, mutta pieni käsijarru on varalla näiden liian hätäisten varalta.
Seurustelut ja avoliitot eivät estä juomisia. Sen sijaan sinkkuna ottaisin kaiken (=pilluun liittyvän) irti "hätäisistäkin". Tositarkoitus se on pelkkä pillun jahtaaminenkin!

"Se Oikea" on pelkkä myytti, johon ei kannata tuhlata sekuntia tai ajatusta elämässä. "Sen Oikean" käytännön vastine ja suomennos on hyvä kemia kahden aikuisen ja parisuhteeseen valmiin ihmisen välillä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No mulla oli ja siitä jauhoin vaikka mitä tuolla naisasiat-ketjussa. Muija kun tuntui stressaavan kaikesta ja välillä oli ihanin ihminen missään. En nyt sano, että avoliitto oli virhe, kaikki oli hyvin silloin, niin se tuntui luontevalta. Mutta vituiksihan se meni.
Jep, sitä tuli luettuakin sieltä. Mutta ilmeisesti aika harvalla nuorella se meneekään ensimmäisellä kerralla ihan putkeen. Kuinka vanha muuten ootkaan?

Tällä hetkellä mielelläni tutustun naisiin ja voisin olla halukas seurustelemaan, jos sopiva ehdokas osuisi kohdalle, mutta näin ei ole käynyt. Niinpä olen aatellut, että otetaan nyt ilo irti tästä sinkkuudesta säädetään ja juodaan sen minkä jaksaa ja katsoo sitten, kun oikea tulee kohdalle. Olen kyllä valmis vakiintumaan, jos asiat loksahtaa kohdalleen, mutta pieni käsijarru on varalla näiden liian hätäisten varalta.
Sama homma. Mutta näytänkin varmaan "tavisnaisten" mielestä sen verran möröltä, että turha sieltä suunnasta on vastakaikua odotella. Mutta eipä sellaset sinänsä kiinnostakaan. Lähinnä se, että löytäisi sen oman jostain.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Seurustelut ja avoliitot eivät estä juomisia. Sen sijaan sinkkuna ottaisin kaiken (=pilluun liittyvän) irti "hätäisistäkin". Tositarkoitus se on pelkkä pillun jahtaaminenkin!

Sinähän sen hyvin tiivistit. Ex-avopuoliso oli 95% suhteen ajasta juomista vastaan. Ne vähät mitä hänen aikanaan join, oli sellaista että join "piilosaa". Olisi kyllä tuolloin pitänyt hälytyskellot soida, mutta virheistä oppii. Pillun perässä juoksen sen minkä jaksan. Ilo irti vähän joka suunnalta

"Se Oikea" on pelkkä myytti, johon ei kannata tuhlata sekuntia tai ajatusta elämässä. "Sen Oikean" käytännön vastine ja suomennos on hyvä kemia kahden aikuisen ja parisuhteeseen valmiin ihmisen välillä.

Näinhän tuo on, mutta mistä sen kemian sitten tuntee? Kai siinä on sitten joku polte oltava. Ei mikään pieni vaan paljon suurempi. Mitähän tuo on. Aika näyttänee, jos on näyttäkseen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
"Se Oikea" on pelkkä myytti, johon ei kannata tuhlata sekuntia tai ajatusta elämässä.
Tuosta uskaltaisin olla kyllä eri mieltä. Joskus vaan hommat kolahtaa niin, että tuntuu että tuo on se oikea. Itellä on tuntunu kaksikin kertaa siltä, mutta taas parhaalla kaverillani on kuulemma tuntunu ainoastaan kerran yläasteaikana, ja siitä lähtien ovat olleetkin yhdessä. Siis about 10v.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tuosta uskaltaisin olla kyllä eri mieltä. Joskus vaan hommat kolahtaa niin, että tuntuu että tuo on se oikea.

Myönnettäköön, että tuo exä tuntui juuri tältä. Että se on tässä ja nyt. Sunniteltiin tulevaisuutta ja koko ajan meni hyvin. Joskus oli isojakin mutkia matkassa, mutta silti homma tuntui oikealta. Mutta eukko oli sitten avoliiton aikana toista mieltä.

Kyllähän se jokin voi kolahtaa kunnolla, mutta hyvin, hyvin harvoin tämmöisiä kohdalle osuu..
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Myönnettäköön, että tuo exä tuntui juuri tältä. Että se on tässä ja nyt. Sunniteltiin tulevaisuutta ja koko ajan meni hyvin. Joskus oli isojakin mutkia matkassa, mutta silti homma tuntui oikealta. Mutta eukko oli sitten avoliiton aikana toista mieltä.
Niin noh, tästä taas päästään siihen naisen sielunelämään. Ja sinne jos pitää sukeltaa, niin tarvii vitusti muutakin kun snorkkelin ja happilaitteet. Tuskin kukaan ymmärtää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös