Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 316 119
  • 66 778

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No hitto. Nuo Loirin tulkinnat taas on mulle semmosia, että monet "ihan ookoo" tai jämä-biisitkin on noussu jopa suosikeiks. Varsinkin tää Hetken tie on kevyt. Alkuperäsenä niin teinityttöjen ihana latailtava biisi, mutta Loirina loistava hidas tunnelmointi.

Vaivauduin kuuntelemaan ja kyllä kuuntelen samalla intensiteetilla kuin sinäkin. Kompetenssia kun mietin tuli mieleen Siffa. Puukko omaan keuhkoo mieluummin.

Onhan se aivan helvetin hyvä biisi.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tuosta uskaltaisin olla kyllä eri mieltä. Joskus vaan hommat kolahtaa niin, että tuntuu että tuo on se oikea. Itellä on tuntunu kaksikin kertaa siltä, mutta taas parhaalla kaverillani on kuulemma tuntunu ainoastaan kerran yläasteaikana, ja siitä lähtien ovat olleetkin yhdessä. Siis about 10v.
Ole toki. Itse olen yli 10 vuotta kestäneessä parisuhteessa edelleen. Tämä on se oikea. Sen voi kertoa siitä, että tahtoo vieläkin saman ihmisen äärelle. Alussa ei ollut mitään kolahtamista tai muuta, pelkän perseen perässä olin... mutta niin siinä sitten kävi.

"Se oikea" on pelkkä myytti. Se ei heti natsaa, eikä kukaan välty ajatuksilta ja tunteilta, etteikö tämä sittenkin olisi "se väärä".

Kenraali Panchoa ja Sandelsia!

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Okei. Mutta kai tuokin on aika henkilökohtaista. Minä kun en ole vuosiin seurustellu taikka ettinytkään ihmispilluja, niin en muista edes miltä se tuntuu. Kerroin vaan miten se kaverilla meni, kun ajattelin kertoa sen täydellisen esimerkin.
Katsellaan sitten seuraavan kymmenen jälkeen, miten esimerkillesi kävi. Toki puhut vain kaverin puolesta.

Sadut ja myytit erikseen. Elävässä elämässä ei kukaan muu kuin lehti-ilmoitukset "hae sitä oikeaa tositarkoituksella". Oikeassa elämässä ne oikeat ovat ensin jotain muuta. Tästä on useita esimerkkejä omasta elämästä kertoa, joista osa on taittamassa neljälle kymmenelle kolmansistaan. Rehellinen pitää olla itselleen ja sille kumppanilleen, ettei tämä mitään vitun kaunista tarinaa ole heti kättelyssä.

Avioerotilastot on täynnä "niitä oikeita".

Kohta joutuu Lagavulinia juomaan, joka on varattu vieraille. Santtu otti ja katosi jääkaapista, joten nyt on paskat viinat enää käsillä.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Rehellinen pitää olla itselleen ja sille kumppanilleen, ettei tämä mitään vitun kaunista tarinaa ole heti kättelyssä.

Avioerotilastot on täynnä "niitä oikeita".
Heh, tätä olenkin justiinsa sanonut. Minä ainakin olen sen verran oudon näköinen "tavallisen" naisen mukaan, etten edes haaveile sellaisesta.

Kohta joutuu Lagavulinia juomaan, joka on varattu vieraille. Santtu otti ja katosi jääkaapista, joten nyt on paskat viinat enää käsillä.
Juo,juo. Kaiken voi juoda.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei saatana mitä tänne pusketaankaan "musiikin" osalta. Tässä kun joutuu vieraille tarjottavaa kuraa juomaan (omiin hedonistisiin hetkiin viinakaapissa ei juuri nyt kännissä kosketa) ja vielä klikkailemaan noita tarjottuja kappaleita? Ei, kyllä se oksennus tulisi ilman kehottamistakin, tässä tilassa.

Siirryn pois, ettei sieluni piere verta kuullessaan enää yhtään vitun huonoa "musiikki"-esitystä.

passenger

Jäsen
Ei saatana mitä tänne pusketaankaan "musiikin" osalta. Tässä kun joutuu vieraille tarjottavaa kuraa juomaan (omiin hedonistisiin hetkiin viinakaapissa ei juuri nyt kännissä kosketa) ja vielä klikkailemaan noita tarjottuja kappaleita? Ei, kyllä se oksennus tulisi ilman kehottamistakin, tässä tilassa.

Siirryn pois, ettei sieluni piere verta kuullessaan enää yhtään vitun huonoa "musiikki"-esitystä.

Scout Niblett - Wet Road Kuka sitä ikinä määritteleekään hyväksi musiikiksi.

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Meno kuin Pelicans:n matsissa, siispä olen hiljaa ja poistun

Passengerin linkitystä en erityisesti kommentoi, sillä siinä oli oikeasti jotain tarttuvaa kauneutta...

Viimeksi muokattu:

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Oon aivan helv*tin kännissä. Mutta minkäs tekee.. Paras olo hetkeen. Tunnin sisään voisi sammua. Tai kahden, saa nähä.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ylös! Taistelija mallia KOFF numero 15:sta valmiina komennukselle kurkusta alas ilman paluulippua. Muita mukana? Mukavastihan tämä maanantainen vapaapäivä on mennyt kaljaa tissutellen ja netissä surffaillen. Huomenna sitten paluu sorvin ääreen opiskelun ja duunin säestämänä.

Np. Lavis Masse Majava : http://www.youtube.com/watch?v=TfCCqSvCRAc

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
On on, pakko tässä on vähän pehmentää laskua viikonlopun jälkeen. Aamulla oli oikein kunnon maantaijysäri kun kävin töissä pönöttämässä yhden palaverin. Kotiin tultua muutama siideri ja tunnin unet, niin jo vain heräsin uutena miehenä uuteen päivään.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Minäkin taidan liittyä joukkoon. Viikonloppu tuli oltua vietettyä laatuaikaa muksujen kanssa, nyt ajattelin viettää laatuaikaa itseni, alkoholin, pokerin ja musiikin parissa. Mihinkään en takuulla lähe, en saatana edes vaatteita pue!

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mihis tyypit kaikkosi? Kohtahan tässä on lyötävä sauna tuleen, ei auta.

Miksi vitussa muuten CDON.COMin lähetys kestää jo neljättä päivää? "Ennen klo 15 seuraavan päivän postiin"... Ei toimi ei.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Mihis tyypit kaikkosi? Kohtahan tässä on lyötävä sauna tuleen, ei auta.

Miksi vitussa muuten CDON.COMin lähetys kestää jo neljättä päivää? "Ennen klo 15 seuraavan päivän postiin"... Ei toimi ei.

Täällä ollaan, ihmetellen samaa. Taidetaan kahestaan olla. Eikös tuo ole discshopin lupaus? Cdonista on mulla ainakin aiemmin kestänyt useamman päivän, tosin en sieltä ole mitään hetkeen tilannut.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Dodii, laatikko kaljaa kohta naamarissa ja keskenhän se jäi ja viinavarastossa ei ole mitään, tosin ei ole mitään viinavarastoakaan, jotkin kutsuvat sitä myös viinakaapiksi. Kaupaan mars mars, jos sitä ostais vaikka lonkkua yms.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Saattapihan tuo ola Discshopinkin. Pekka Pohjolan Visitation vaan onpi postiin juuuttunut ja sekös vituttaa. Hävettää tunnustaa, että sen sain nyt vasta tilattua CD-vormussa kun aiemmin se on ollut aina loppu. Hintaakin oli kaikki 4,95 €.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy