Kalsarikänniketju

  • 5 241 496
  • 66 676

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Niin noh, tästä taas päästään siihen naisen sielunelämään. Ja sinne jos pitää sukeltaa, niin tarvii vitusti muutakin kun snorkkelin ja happilaitteet. Tuskin kukaan ymmärtää.

Sepä se. Etenkin, kun oltiin exän kanssa hyvin tiiviisti yhdessä ajoittain, kun hän opiskeli. Työharjoittelut veti täällä täysin. Jos minussa joku ahdisti, niin miksi hänen hälytyskellot eivät soineet jo silloin? Ei voi käsittää. Samanlaista eloa kuitenkin virallisesti avoliitossa vietettiin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Työharjoittelut veti täällä täysin. Jos minussa joku ahdisti, niin miksi hänen hälytyskellot eivät soineet jo silloin? Ei voi käsittää. Samanlaista eloa kuitenkin virallisesti avoliitossa vietettiin.
Niin, tähän varmaan voi vastata vaan, että hän on nainen.

Mutta harvemmin se ongelma on miehessä jos jotain ongelmaa on. Suomalaisen miehen vartalo on kuitenkin ihan helvetin kaunis. Tehty palvottavaksi.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Niin, tähän varmaan voi vastata vaan, että hän on nainen.

Mutta harvemmin se ongelma on miehessä jos jotain ongelmaa on. Suomalaisen miehen vartalo on kuitenkin ihan helvetin kaunis. Tehty palvottavaksi.


No sepä justiinsa. Naiset.. Ailahteleva mieli. Joku mies häntä vokotteli loppuaikoina. Siinä kohdin, kun mua ei niin kiinnostanut. Ei tuo tosin enää vituta. Sinkkuna huomannut, että tarjonta on laajaa.

No mä en mun kropasta sano mitään, mutta kai tässä on jotain hyvää oltava. Kun naiselle kelpaa mustaan pukeutuva ja about puoleen selkään letin omaava mies. Osa naisista on ihan polvillaan minun edessä ja osa ei voi sietää. Mystisiä nuo naiset. Etenkin, kun itellä on aika sekava tuo naismaku.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Tykkää molemmista. Loiriakin arvostan erittäin paljon, mutta minulle Loiri ei esitä niitä paremmin.

No hitto. Nuo Loirin tulkinnat taas on mulle semmosia, että monet "ihan ookoo" tai jämä-biisitkin on noussu jopa suosikeiks. Varsinkin tää Hetken tie on kevyt. Alkuperäsenä niin teinityttöjen ihana latailtava biisi, mutta Loirina loistava hidas tunnelmointi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
No mä en mun kropasta sano mitään, mutta kai tässä on jotain hyvää oltava. Kun naiselle kelpaa mustaan pukeutuva ja about puoleen selkään letin omaava mies. Osa naisista on ihan polvillaan minun edessä ja osa ei voi sietää. Mystisiä nuo naiset. Etenkin, kun itellä on aika sekava tuo naismaku.

Haha, tämä taas on kun meikäläisen näppikseltä! Etten vain olis jakomielitautinen? Toivottavasti en. Mutta tuntomerkit teikäläisestä sopii melko hyvin muhunkin.

Mutta aina niitä naisia löytyy. Mitä metallia kuuntelitkaan, niin mene keikoille. Siellä on yleensä naisia!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No hitto. Nuo Loirin tulkinnat taas on mulle semmosia, että monet "ihan ookoo" tai jämä-biisitkin on noussu jopa suosikeiks. Varsinkin tää Hetken tie on kevyt. Alkuperäsenä niin teinityttöjen ihana latailtava biisi, mutta Loirina loistava hidas tunnelmointi.

Vaivauduin kuuntelemaan ja kyllä kuuntelen samalla intensiteetilla kuin sinäkin. Kompetenssia kun mietin tuli mieleen Siffa. Puukko omaan keuhkoo mieluummin.

Onhan se aivan helvetin hyvä biisi.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tuosta uskaltaisin olla kyllä eri mieltä. Joskus vaan hommat kolahtaa niin, että tuntuu että tuo on se oikea. Itellä on tuntunu kaksikin kertaa siltä, mutta taas parhaalla kaverillani on kuulemma tuntunu ainoastaan kerran yläasteaikana, ja siitä lähtien ovat olleetkin yhdessä. Siis about 10v.
Ole toki. Itse olen yli 10 vuotta kestäneessä parisuhteessa edelleen. Tämä on se oikea. Sen voi kertoa siitä, että tahtoo vieläkin saman ihmisen äärelle. Alussa ei ollut mitään kolahtamista tai muuta, pelkän perseen perässä olin... mutta niin siinä sitten kävi.

"Se oikea" on pelkkä myytti. Se ei heti natsaa, eikä kukaan välty ajatuksilta ja tunteilta, etteikö tämä sittenkin olisi "se väärä".

Kenraali Panchoa ja Sandelsia!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Okei. Mutta kai tuokin on aika henkilökohtaista. Minä kun en ole vuosiin seurustellu taikka ettinytkään ihmispilluja, niin en muista edes miltä se tuntuu. Kerroin vaan miten se kaverilla meni, kun ajattelin kertoa sen täydellisen esimerkin.
Katsellaan sitten seuraavan kymmenen jälkeen, miten esimerkillesi kävi. Toki puhut vain kaverin puolesta.

Sadut ja myytit erikseen. Elävässä elämässä ei kukaan muu kuin lehti-ilmoitukset "hae sitä oikeaa tositarkoituksella". Oikeassa elämässä ne oikeat ovat ensin jotain muuta. Tästä on useita esimerkkejä omasta elämästä kertoa, joista osa on taittamassa neljälle kymmenelle kolmansistaan. Rehellinen pitää olla itselleen ja sille kumppanilleen, ettei tämä mitään vitun kaunista tarinaa ole heti kättelyssä.

Avioerotilastot on täynnä "niitä oikeita".

Kohta joutuu Lagavulinia juomaan, joka on varattu vieraille. Santtu otti ja katosi jääkaapista, joten nyt on paskat viinat enää käsillä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Rehellinen pitää olla itselleen ja sille kumppanilleen, ettei tämä mitään vitun kaunista tarinaa ole heti kättelyssä.

Avioerotilastot on täynnä "niitä oikeita".
Heh, tätä olenkin justiinsa sanonut. Minä ainakin olen sen verran oudon näköinen "tavallisen" naisen mukaan, etten edes haaveile sellaisesta.

Kohta joutuu Lagavulinia juomaan, joka on varattu vieraille. Santtu otti ja katosi jääkaapista, joten nyt on paskat viinat enää käsillä.
Juo,juo. Kaiken voi juoda.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei saatana mitä tänne pusketaankaan "musiikin" osalta. Tässä kun joutuu vieraille tarjottavaa kuraa juomaan (omiin hedonistisiin hetkiin viinakaapissa ei juuri nyt kännissä kosketa) ja vielä klikkailemaan noita tarjottuja kappaleita? Ei, kyllä se oksennus tulisi ilman kehottamistakin, tässä tilassa.

Siirryn pois, ettei sieluni piere verta kuullessaan enää yhtään vitun huonoa "musiikki"-esitystä.
 

passenger

Jäsen
Ei saatana mitä tänne pusketaankaan "musiikin" osalta. Tässä kun joutuu vieraille tarjottavaa kuraa juomaan (omiin hedonistisiin hetkiin viinakaapissa ei juuri nyt kännissä kosketa) ja vielä klikkailemaan noita tarjottuja kappaleita? Ei, kyllä se oksennus tulisi ilman kehottamistakin, tässä tilassa.

Siirryn pois, ettei sieluni piere verta kuullessaan enää yhtään vitun huonoa "musiikki"-esitystä.

Scout Niblett - Wet Road Kuka sitä ikinä määritteleekään hyväksi musiikiksi.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Meno kuin Pelicans:n matsissa, siispä olen hiljaa ja poistun

Passengerin linkitystä en erityisesti kommentoi, sillä siinä oli oikeasti jotain tarttuvaa kauneutta...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös