Kalsarikänniketju

  • 5 248 121
  • 66 705

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Viimeset pari tuntia olen katsellut MTV:tä ja jutellut eukon kanssa netin välityksellä. Mihinköhän sitä tässä joutuu. Ns. Harkinta-aika tässä on käynnissä. Tosin lähinnä avokin osalta...
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Paikalla! Mistä pirusta tämä nimenhuuto on näin tuttu? Varmaan futis- tai lätkäreeneistä tai sitten koulusta. En tiijä eikä kiinnosta!

Pieni päkki mennyt kaljaa ja muutama lonkero siinä samalla huomaamatta. Vielä yksi lonkero juomatta ja sen jälkeen uni maittaa hienosti, kun on väsyttänyt jo pari tuntia, mutta kyllähän sitä juomisen eteen pitää taistella? Tä.

Musana menee Jope Ruonansuu - Enkalaitä toisillemme
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Saatana, kun ikkunan alle kerääntyi joukkio jotain muka pihaa siistiviä hortonomeja - rumia eukkoja, jotka kälättävät taukoamatta. Nuku siinä sitten. Ennemmin kävelen kartanoni länsisiipeen ja otan oluen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Noup. Kävin itäpäässä äsken ja törmäsin Mrs Jere#3:een ja tuli melkein pakokauhu, koska tiesin että sitten on pakko mennä suihkuun. Nousin äkkiä kaksi kerosta ylemmäs autotallin tasolle ja etsiydyin jääkaapille. Mulla on vain olutta autotallissa, mutta sekin tuntui hyvältä vaihtoehdolta, jos miettii, että minkalaiseen maailmanpyörään olisinkaan voinut joutua.
Sisäpuhelimessa kuului äsken huutelua, että missä olen ja milloin olen tullut. Kumpaankaan en tiennyt vastausta ja katsoin parhaimmaksi ottaa muistin virkistäjää, Mr Jägermeisteriä. Vastauksen Mrs saa, ehkäpä jo huomenna.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onneksi Mrs Freeloader on ranchillamme syvässä etelässä, joten ei ole pelkoa säädetyistä velvollisuuksista tässä kartanossa. Kunhan istuskelen itsekseni siperiantiikeristä valmistetulla divaanilla ja rapsuttelen kassejani kalsareihin mittatilaustyönä teettämästäni designreiästä. Huovista lukisin jos jaksaisin vaan kun en.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...ja rapsuttelen kassejani kalsareihin mittatilaustyönä teettämästäni designreiästä.

Koitin tuossa soittaa Calvin Kleinille, mutta oli varattua, joten ei ole reikiä, ei. Kakkostakaan en jaksa kaivaa, joten ei ole reiän reikää nyt mityä kaivaa, prkl.

Hyvät harratukset poikii hyviä ideoita. Pelttorit korvilla maailma on kauniinpi paikka. Ja jos Jekkupullo jäätyy sormiin kiinni, niin sitä on kannettava mukana kokoajan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onko sulla Glock taas toisessa kourassa kun Peltorit päässä pitkin mansiota kuljet? Ja pieni vinkki, jos naapurit häiriintyy metelistä niin pistät Glockin vyön alle selkäpuolelle ja käväiset naapurissa iltakahveella. Jo vain loppuupi valitus. Sireenien ulvonta saattaa tosin hetken häiritä, mutta se on ohimenevää.

Calvinin numero oli varattu, koska just olin tilaamassa itselleni kalsareita, joihin on tehty vasemman ja oikean jalan lahkeet erikseen, mittatilaustyönä. Eihän kalsareissa mitään lahkeita ole, mutta tilasin kuitenkin varmuuden vuoksi, kun olivat niin ihanan kalliit.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ääh, mä näytän niin tyhmältä, kun nojaan hulamassa glockiin. Otin haulikon, se on niin paljon monipuolisempi. !

Haulikko, miten ihanan brutaalia ja rahvaanomaista. "Haulikkosurmaaja" kuulostaa niin karskilta ja miehiseltä.

Olen hei tosi pettynyt, jos et tilannut pinkkiä!

No voi äh ja höpö, mitä sä musta oikein kuvittelet? Tottakai tilasin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo joo jo jo Jokerit!

Olutta juon ja pokeria pelaan. Olisin toivonut hieman kovempia hellelukemia tänne Porvooseen, kun kerrankin on vapaapäivä ja puhutaan, että kaikkien aikojen helteet ovat tulossa. Joensuuhunhan ne helteet sitten menivät.

Ei tässä mitään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joensuuhun piti lähtemäni tänään alkuperäisen käsikirjoituksen mukaan. En lähtenyt, koska ajoneuvon kuljettaminen toimestani tänään olisi ollut rangaistava teko eli kelmiyttä. Päätin sitten jäädä jatkamaan kelmistelyä (vai onko se kelmeilyä?)

Tarkenee täälläkin, ei siin mithän.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisi käydä kaupassa, jotta saisin vessapaperia, jotta pääsisin paskalle, jonka jälkeen olisi kivempi keskittyä kaljaan ja nettisurffailuun.

Tai no illalla varmaan pistän 6-päkin reppuun ja käyn kävelemässä tuolla jossakin ulkona, ja ehkä istuskelen jossakin jonkun aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ihme hiiviskelyä taas tässä ketjussa. Lähetääs taas käymään 80-luvulla, muumiot.

Yes - Changes

Ovat herrat Jiit tainneet kokea välikuoleman, sininen ja punainen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Päävartiosta soitettiin. Se on vissiin huomenna painettava ronttonen Chevroleetin konehuoneen puolelle ja sanottava "well well". Paitsi että en minä amerikkalaisvalmisteisella aja. Niin se vaan on, että kellot tehdään Sveitsissä ja autot Saksassa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voisi kyllä melkein kesän lämpimimmän päivän kunniaksi vetäistä seitinohuet kännit, hyvälle maistuu kylmä lonkeroinen kun vähän aikaa kävin huhkimassa polkupyörän seljässä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Päävartiosta soitettiin.

Kolmanne ronkelon kohdalla soi myös täälläpäässä puhelin, kun olin kerennyt karkaamaan terassille ja kyseltiin, että tuleeko herra itse laisinkaan tänään omalle rakennusprojektille. Oli pakko palata pisteeseen A, eli hima ja bissee.

Niin se vaan on, että kellot tehdään Sveitsissä ja autot Saksassa.

Mikäs Schollin inkarnaatio sieltä kuoriutuu oikein?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikäs Schollin inkarnaatio sieltä kuoriutuu oikein?

Kyllähän schollille kelpaa italialainenkin kiesi, kunhan se vaan on Ferrari. Tosin pitää olla halpa huoltaa ja ylläpitää, ei muuten.

Mutta minullepa kelpaa virolainenkin, hyvää tämä Sakun uusi(?) lonkero!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Italiassa tehdään kyllä äffällä alkavia autoja, jotka ovat halpoja huoltaa ja ylläpitää. Jos osaa tehdä huollot ja vikakorjaukset itse. Ja niitähän riittää tässä merkissä.

Maailmassa on kolme asiaa, joiden tarkoitusta ja toimintaperiaatetta ei tiede ole onnistunut selvittämään. Ne ovat paavin pallit, nunnan nännit ja italialainen autosähkötekniikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös