Lonkero vai Jameson? Jameson vai lonkero? Voi möhnä että on vaikeeta päättää.
Ota ensin Jameson ja sitten voit hörppiä lonkeroa ja samalla miettiä oletko tyytyväinen valintaasi ja millä perusteluin. Tänne tietysti täysi referointi ajatuksista kiitos.
Jos tässä oluen voimin pitäisi nestetasapainosta huolta. Kisoja katellessa, naisten pituus vielä tulossa.
FF:n viimeisen reilun vuorokauden aikana kirjoitetut 40 viestiä KK-ketjuun täytyy olla jonkin sortin ennätys.
Jos tässä oluen voimin pitäisi nestetasapainosta huolta. Kisoja katellessa, naisten pituus vielä tulossa.
FF:n viimeisen reilun vuorokauden aikana kirjoitetut 40 viestiä KK-ketjuun täytyy olla jonkin sortin ennätys.
Ammattilaissopparia ja vähän äkkiä, ehdottaisin itse mallia 2+2 (eli 2 koria kaljaa ja 2 pulloa kirkasta/maksuerä).
Perhanan verikuut, kun mainitsit pokerin. Taitaa vaan parempi olla jättää väliin, kun turpaan rapsuu samalla lailla kuin vedonlyönnissäkin.
Miten tämä maksuerä suoritettaisiin? Ei mahdu muuten JA:n Team KKK:n caphittiin. Jompat ja muut vie jo massiiviosan budjetista.
Sitten on nämä kaikenmaailman redmachinet nelosketjussa vinkumassa lisää juoma-aikaa..
Anna mennä, ei se huono onni loputtomasti voi jatkua. Ei vaan voi.
Hetkinen, rahoittaako siis FF tällä hetkellä toimintansa itse? Silloinhan kyseessä on amatööri?! Ammattilaissopparia ja vähän äkkiä, ehdottaisin itse mallia 2+2 (eli 2 koria kaljaa ja 2 pulloa kirkasta/maksuerä).
Terve
Jaahas, sitä on käyty lääkärissä. Ja keskellä kesää.
Tervehdys vaan.
Minäkin voisin vinkua lisää juoma-aikaa, varallisuus kyllä antaisi myöten mutta maksa, muija ja työt ei.
Väliraportti: Jameson toimi paremmin kuin hyvin. Lonkero myös. johtopäätös: lisää Jamesonia. Ja lonkeroa.
Hys. Löydät kohta itsesi tuolta liigapelaajien naiset-ketjusta.