...Mitäkähän mieltä sitä mahtaa joku Alanko olla siitä, että heitin kotitalonsa on nykyisin tuollainen iloinen talo. Sen voisin joskus kysyä. No, Oulussahan se yksi Alanko taitaa viikonloppuna olla.
Vaan eihän mun tarttekaan kysyä. Freddie kertoopi?
Noinhan sitä tervemielinen ajattelee.Voisin kuvitella heidän ajattelevan, että se on vaan talo, ollut olemassa ennen heitä ja varmaan tulee olemaan heidän jälkeensäkin. Ihmiset talossa vaihtuvat ja tulevat ja menevät ja touhuavat kukin omiaan.
Sikälimikäli näitä veljeksiä opin yhtään tuolloin ...
Hyryn Aitta. Päätaloko pitkävetinen?!
Iltain jatkoa.
Tuon taisit linkata silloin, kun olin Gestapon vankina ja jäi näkemäti vaan nytpä katsoin.Ennen kuin aloitat niin katso kuitenkin tämä: Dokulampussa Kalle Päätalo
Boooooring, me tarvitaan nyt otsikoita ja sensaatiota! Be a man?
Sanoo Jii punainen, joka on pötköllänsä ollut pitkin päivää ilman kontribuutiota yhteiseksi hyväksi. Palkat niskassa ja viha nutussa, hä?
Jätkä on hei löytänyt isoveljen "ammattikoululaisen sivistysanakirjan" ja tavaaminenkin onnistuu!! Standing ovulaatio siihen suntaan.
Et ollu sinäkään kelevoton lauvantaina Keiteleen rannalla jatsiteltassa...
...Mie en kyl oo pakettiautoa isompaa koskaan ajanu.
Jos luovut vyölaukustasi, niin voisin uskoa, että olet niinku aikuinen.
Hayabusa kiihtyy parissa sekunnissa, niin ei tarvi miettiä muutakuin, ett "taasko reisille koko jutttu...?"
... 80-luku oli silti hienoa aikaa.
Liehun paikalle kuin paremmankin väen porsas. Freddie tekee kunnioitettavaa työtä tässä ketjussa, lie aihe lähellä sydäntä. Heräsin aamunkoittoon, on olut lähellä suuvärkkiä ja toivon että nuo kestävät aamuun asti.
Huomenta vaan sullekin, Jii sininen. Punainen virkaveljesi taisi just panna levyksi. Sen verran pitää ottaa takaisin aikaisempia puheitani, että taitaa se ryminä olla luvassa tännekin.
Kuulehan Hyryn Antti. Meillä ei ole mitään yhteistä. Miksi minä sinun kirjaasi lukisin. Yleissivistyksenkö vuosi. Kotoseuturakkaudenko takia. Vitut vihellän tuonlaisille. Keskity sinä olemaan lestadiolainen ikivanhojen vitsien kierrättäjä ja pystyynkuollut finlandisti, niin minä keskityn olemaan hulivilinä toisenlaisilla kirjamarkkinoilla.
...
Jo kauan sitten päätin, että uniseikkojen vuoksi en koskaan vittuunnu. Enkä suosittele muillekaan. Kyllä sitä yhden päivän aina kärvistelee. Ja yöllä ei tartte kärvistellä, voi vaikka kuunnella Radio Suomea. Ja juoda viinaa, tosin laskuhulaman puolella tässä jo.Ei tullut Thorin vasara sitten kuitenkaan, ottaa päähän ja vituttaa.