Vähän niinkuin Savo olisi ihan mukava paikka muuten, mutta siellä on ihan liikaa savolaisia.
Kyllä, paitsi jos savolaiset vaihtaa pohjanmaalaisiin.
Vähän niinkuin Savo olisi ihan mukava paikka muuten, mutta siellä on ihan liikaa savolaisia.
Kyllä, paitsi jos savolaiset vaihtaa pohjanmaalaisiin.
Noh noh poijaat,mikäs vika Savolaisissa muka on?
...Aloin tuossa pohtimaan, että en ole koskaan kysynyt, että paljon mulla on luottoraja firman kortilla. Ja sitten totesin itse itselleni, että pohtiminen ei ole mun laji.
Niin, jos tätä kymysystä miettii vähänkin enemmän, niin voisiko tätä kymysystä asetella hieman toisinpäin?
Kohta voisi jotain musaa laittaa tulille.
Niin, jos tätä kymysystä miettii vähänkin enemmän, niin voisiko tätä kymysystä asetella hieman toisinpäin?
Kunnon savolaisuuteenhan kuuluu että ihan minkä tahansa kysymyksen voi pyöritellä ihan niin päin kuin vaan huvittaa, puhumattakaan vastauksesta!
Kumman vuoro vastata tähä kymysyukseen.
Ja freddie hei, alunperinhän toi sun allaekirjoitus meni niin, että kun Masa ei päässyt sisään, niin se sanoi portsarille, että " sä oot vaan vahtimestari, mutta mä oon maailmanmesteri..."
Savolaisista puheenollen: Jaakko Teppo - Rakkaus ja metsärahat
Tiukasti pilikkua nussien Jaakko Teppohan ei ole ennää oikea savolainen ja myöntää sen itsekin. Asuu nykyään Joensuussa, jotakuinnii 500 m:n päässä lapsuudenkodistani.
"Sovitaanko että sinä oot vahtimestari ja minä oon maailmanmestari?" Ja lähteenä wiki.
Katohan. Tiijän Jaskan asuinparakin, kun tuli kerran käytyä. Siitä viissattaa meetteriä, niin ollaan tällä tiellä.Tiukasti pilikkua nussien Jaakko Teppohan ei ole ennää oikea savolainen ja myöntää sen itsekin. Asuu nykyään Joensuussa, jotakuinnii 500 m:n päässä lapsuudenkodistani.
On tuo niin luotettava tuo sun lähdeviitteesi.
Katohan. Tiijän Jaskan asuinparakin, kun tuli kerran käytyä. Siitä viissattaa meetteriä, niin ollaan tällä tiellä.
Katohan, niinpä olen minäkin siinä parakissa yöpynyt. Vuosi oli 2003, että siitä voi päätellä jotakin. Laitesukellusta en ole harrastanut...Katohan. Jaskan asuinparakissa en ole käynyt, sen sijaan Ismon ja Ilkan parakissa sen tien varrella olen joskus yötäkin ollut.
Katohan, niinpä olen minäkin siinä parakissa yöpynyt. Vuosi oli 2003, että siitä voi päätellä jotakin. Laitesukellusta en ole harrastanut...
Eikä maksanu mittää.
En, vaan ihan vain yöpymässä ja aamiaisella. Mistä minä voin tietää baarissa, että jonkun asuinpaikka onkin semmoinen paikka.Hierottavanako kävit?