Kalsarikänniketju

  • 5 246 925
  • 66 704

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kyllähän schollille kelpaa italialainenkin kiesi, kunhan se vaan on Ferrari.

Niin, mutta ei mikä tahansa malli. Joku halpisversio, minkä joku töölöläisperheenisä voi ostaa s-poonuksillaan ei voi olla hyvä.

Italiassa tehdään kyllä äffällä alkavia...

Frappa on aika huonoa, mutta jos ei ole muuta, niin varovainen ehkä.

Miks muuten joku käy siellä röissä, kun voi lomaillakkin. Musta on ihan jees, että sopimuksessa lukee niin, että työnantaja maksaa mulle siitä, etten ole siellä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miks muuten joku käy siellä röissä, kun voi lomaillakkin. Musta on ihan jees, että sopimuksessa lukee niin, että työnantaja maksaa mulle siitä, etten ole siellä.

Mulla on taas sellanen diili, että oikeastaan olen aina töissä/en koskaan lomalla, enkä oikeastaan ole milloinkaan töissä/olen aina lomalla. Suits me fine.
Ei Italiaan kannata omalla ajallaan mennä, ainakaan lomailemaan. Siellä on liian kuuma ja liikaa ulkomaalaisia.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Suits me fine.

Niin, vähän on sellaista, että ei aina tiedä, että mikä lasketaan työajaksi. Minusta on työaikaa, jos käyn työnantajan piikkiin syömässä tai vaikka ajelemassa mikroautoilla kesken päivän. Se on työnantajan velvollisuus huolehtia siitä, että viihdyn.
Aloin tuossa pohtimaan, että en ole koskaan kysynyt, että paljon mulla on luottoraja firman kortilla. Ja sitten totesin itse itselleni, että pohtiminen ei ole mun laji.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siellä on liian kuuma ja liikaa ulkomaalaisia.

Erityisesti italialaisia. Italia olisi ihan kiva paikka ilman niitä italialaisia. Vähän samalla tavalla kuin venäjä olisi kiva paikka ilman venäläisiä, sillä erolla että ei se venäjä ole kiva paikka edes ilman niitä venäläisiä. Mutta joka tapauksessa, Italia olisi mukavampi paikka jos siellä asuisi pelkkiä suomalaisia, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Erityisesti italialaisia. Italia olisi ihan kiva paikka ilman niitä italialaisia. Vähän samalla tavalla kuin venäjä olisi kiva paikka ilman venäläisiä, sillä erolla että ei se venäjä ole kiva paikka edes ilman niitä venäläisiä. Mutta joka tapauksessa, Italia olisi mukavampi paikka jos siellä asuisi pelkkiä suomalaisia, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Vähän niinkuin Savo olisi ihan mukava paikka muuten, mutta siellä on ihan liikaa savolaisia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Aloin tuossa pohtimaan, että en ole koskaan kysynyt, että paljon mulla on luottoraja firman kortilla. Ja sitten totesin itse itselleni, että pohtiminen ei ole mun laji.

Ei se ole sun asias pohtia tuommoisia, kyllä virman talousosasto tulee sulle kertomaan, kun olet sen rajan löytänyt. Vähän kuin sillä kaverilla, joka tuli pää paketissa voitonriemuisena töihin eräänä aamuna kertoen, että nyt hän on viimeinkin saanut selville, kuinka kovaa siitä yhdestä kurvista on mahdollista ajaa suistumatta tieltä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Täällä sitä ollaan taasen. Viina maistuu ja South Park pyörii telkkarista.

Kohta voisi jotain musaa laittaa tulille.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Niin, jos tätä kymysystä miettii vähänkin enemmän, niin voisiko tätä kymysystä asetella hieman toisinpäin?

Voi kyllä. Onhan meissä Savolaisissa se tietty joukko joka ei taas mitään muuta kuin Savoa arvosta. Itse en tuohon joukkoon koe kuuluvani. Ylpeä olen toki Savolaisista juuristani ja toivon jokaisen olevan ylpeä juuristaan oli ne sitten Pohjanmaalla,Helsingissä tai Lapissa. Samaa Suomea ollaan,vähän vaan eri muodossa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Noh noh poijaat,mikäs vika Savolaisissa muka on?

Suattaa olla, suattaa olla olemattahi, perkeleestäkös näitä etukättä tietää...

Minoun kanssa puolsavolaenen, toinen puol on rajan takkaa tuolt Karjalast' että sikäli tiiän aenakin osittaen, jotta mistä puhun.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin, jos tätä kymysystä miettii vähänkin enemmän, niin voisiko tätä kymysystä asetella hieman toisinpäin?

Kunnon savolaisuuteenhan kuuluu että ihan minkä tahansa kysymyksen voi pyöritellä ihan niin päin kuin vaan huvittaa, puhumattakaan vastauksesta!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kunnon savolaisuuteenhan kuuluu että ihan minkä tahansa kysymyksen voi pyöritellä ihan niin päin kuin vaan huvittaa, puhumattakaan vastauksesta!

Kumman vuoro vastata tähä kymysyukseen.

Ja freddie hei, alunperinhän toi sun allaekirjoitus meni niin, että kun Masa ei päässyt sisään, niin se sanoi portsarille, että " sä oot vaan vahtimestari, mutta mä oon maailmanmesteri..."
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kumman vuoro vastata tähä kymysyukseen.

Ja freddie hei, alunperinhän toi sun allaekirjoitus meni niin, että kun Masa ei päässyt sisään, niin se sanoi portsarille, että " sä oot vaan vahtimestari, mutta mä oon maailmanmesteri..."

Lähde? Eikä sen lähteen niin väliä, mutta auta armias jos siihen ei ole oikeanlaista lähdeviitettä. Se on se mikä ratkaisee. Viittaustapa on tieteellisen kirjoittamisen a & o, sisällöllä ei niin väliä ole koskaan ollut.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tiukasti pilikkua nussien Jaakko Teppohan ei ole ennää oikea savolainen ja myöntää sen itsekin. Asuu nykyään Joensuussa, jotakuinnii 500 m:n päässä lapsuudenkodistani.

No, savolaisuushan on mielentila eikä niinkään riippuvainen siitä missä asuu.

Lisää neroutta: Tumma mies
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös