Kalsarikänniketju

• 5 304 322
  • 66 750

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oletko juonut sellaista kossupaukkua, joka tarjoillaan koverretusta HK:n sinisestä? En ole minäkään, mutta jossain sellaista on muistini mukaan tarjolla.

En ole, mutta tahtoisin maistaa pizzaa jossa on kossua. Saattoi se Finlandia vodkaakin olla. Tampereelta saa ainakin ja luultavasti muistakin vähän isommista paikoista, kuin tämä Nykäskylä on.

...Pahoittelen tuubiversion epäalkuperäisyyttä (onko se englanniksi aboriginaali? ei kai se voi olla?)

Sovitaan, että se on.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oletko juonut sellaista kossupaukkua, joka tarjoillaan koverretusta HK:n sinisestä? En ole minäkään, mutta jossain sellaista on muistini mukaan tarjolla...

Olen ollut yhdessä illanvietossa, jossa koverrettiin HK:n lenkkiin kolo kossulle ja käden selkään laitettiin viiva sinappia. Kossu naamaan, lenkin pala suuhun ja sinapin nuolasu, loistava yhdistelmä.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taitaa kohta olla huoltokato palstalla, jos tulkitsin arvoisien herrojenrouvien ilmoituksen oikein. Pitääkö silloin huoltaa itseäänkin?

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vielä kulkeepi tuo HSB:kin pianolla, kun ei kuuntele ympärilleen vaan antaa tulla selkäytimellä.

Tanpereella saapi sitä Finlandia-nimistä Finlandia-pizza Napolissa, joka lienee kaupungin paras pizzapaikka (paikalliset korjaavat jos näkevät siihen aihetta). Haittapuoli on, että tahtoo tuo C2H5OH haihtua siellä uunin kuumuudessa ennen pöytään ehättämistään. Vaan saahan sitä sieltä ihan lasikaupalla.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vielä kulkeepi tuo HSB:kin pianolla, kun ei kuuntele ympärilleen vaan antaa tulla selkäytimellä.

Tanpereella saapi sitä Finlandia-nimistä Finlandia-pizza Napolissa, joka lienee kaupungin paras pizzapaikka (paikalliset korjaavat jos näkevät siihen aihetta). Haittapuoli on, että tahtoo tuo C2H5OH haihtua siellä uunin kuumuudessa ennen pöytään ehettämistään. Vaan saahan sitä sieltä ihan lasikaupalla.

Tiesin mistä tuota saa ja on näin keski-suomalaisenkin mielestä helvetillisen hyvä pizzapaikka. Täällä JKLssä ja varmaan myös Manchesterissakin tuntuu koko korvaavan laadun, siis pizzoissa.

Siskoni miehen kanssa olimme ajatuksissa, että tuo vodka kaadetaan lätylle vasta paistamisen jälkeen. En siis viitsi tilata, koska itse en kirkkaita pelkän maun takia juo.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Siskoni miehen kanssa olimme ajatuksissa, että tuo vodka kaadetaan lätylle vasta paistamisen jälkeen. En siis viitsi tilata, koska itse en kirkkaita pelkän maun takia juo.

Saattaahan se olla niinkin. Joka tapauksessa sitä oli vähän helvetin liian vähän, kun ei sitä maistanut. C2H5OH on kumminkin pöytiin tarjoiltuna tarjolla mitä moninaisimmissa muodoissa ko. paikassa, ei sen tarvitse välttämättä olla tätä kotimaista hampaanpesuvettä. Saapi ihan itse valita.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saattaahan se olla niinkin. Joka tapauksessa sitä oli vähän helvetin liian vähän, kun ei sitä maistanut. C2H5OH on kumminkin pöytiin tarjoiltuna tarjolla mitä moninaisimmissa muodoissa ko. paikassa, ei sen tarvitse välttämättä olla tätä kotimaista hampaanpesuvettä. Saapi ihan itse valita.

Ainoa ongelma tuossa paikassa on se, että itse yleensä pääsen Tampereelle siskoa ja perhettään tuijottelemaan ainoastaan viikonloppuisin. Tuolloin on kyllä perkeleellistä yrittää Napoliin mahtua syömään. Menee siis yleensä vaan hakuhommiksi. Tosin en tiedä josko krapulapizzan aikaan olisikin tilaa.

Keksi Freddie uusi vastakkainasettelu ketjuunsa. Poistin omani asialleen omistautuneemman tieltä.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ainoa ongelma tuossa paikassa on se, että itse yleensä pääsen Tampereelle siskoa ja perhettään tuijottelemaan ainoastaan viikonloppuisin. Tuolloin on kyllä perkeleellistä yrittää Napoliin mahtua syömään. Menee siis yleensä vaan hakuhommiksi. Tosin en tiedä josko krapulapizzan aikaan olisikin tilaa.

Keksi Freddie uusi vastakkainasettelu ketjuunsa. Poistin omani asialleen omistautuneemman tieltä.

Kiitos siitä.

Maailmassa on asioita ja sitten on Asioita. Asiat ja asiat eivät ole samoja, eivätkä asioiden ja Asioiden erot ole samoja kaikille ihmisille. Meidän pitäisi (kuten juuri -FNM- juuri teit) pyrkiä sovittamaan erilaisten ihmisten asiat ja Asiat jotenkuten toisiinsa, jotta voimme elää meille annetussa (tämä ilman uskonnollisia viritteitä) maailmassa.

Eli tästälähin...

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Odottelemme huoltokatkoa?

Varustaudumme viettämään n. 20 minuuttia ilman yhteyttä meihin (joita emme ole koskaan tavanneet). Tarvitsemme siihen n. pullollisen viiniä, vaihtoehtoisesti sixpäckin olutta/siideriä, retkituoleja, termospulloja, makuupusseja, telttapatjoja, kaukoputken, kumiveneen, kolme lentotukialusta sekä kenttäpullon. Kyllä tästä yli päästään, kun ajattelemme lippua ja asiamme oikeutusta.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varustaudumme viettämään n. 20 minuuttia ilman yhteyttä meihin (joita emme ole koskaan tavanneet). Tarvitsemme siihen n. pullollisen viiniä, vaihtoehtoisesti sixpäckin olutta/siideriä, retkituoleja, termospulloja, makuupusseja, telttapatjoja, kaukoputken, kumiveneen, kolme lentotukialusta sekä kenttäpullon. Kyllä tästä yli päästään, kun ajattelemme lippua ja asiamme oikeutusta.

Katko sujui hyvin. Olutta ja youtubesta Napakymppiä.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maailma loppui sittenkin. Mutta eikö sitä oisi voinut tehdä laakista, ilman kiduttamista? Että Napakympillä aletaan puristamaan ihmisrodusta totuus? Geneven sopimukset ei taida painaa näissä Maailmojen Sojissa?

No, jos olisin lopullisesti hajonnut niin olis varmaan tullut mulkoitua Kymppitonnia. Eli parempi näin.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mulla oli tuossa viinikomerossa yksi pullo jossa etiketissä oli polkupyörä. Se pyörä oli seisaallansa. Nyt se (pullo, ei pyörä) on tyhjä.

Mulla on tuossa viinikomerossa yksi pullo jossa etiketissä on polkupyörä. Se pyörä on kaatunu. Pitäiskö senkin (pullon, ei pyörän) olla tyhjä?

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jos kevyt tukkakipu ei haittaa niin anna mennä. Itse suosin kaljua niin ei satu.

Musiikkia:Sting - Desert Rose

Neuvosi on hyödyllinen kuin Sveitsin laivasto, mutta menköön, kun ei hiivaakaan enää ole. Olin meleko lähellä mennä Stingin konserttiin Red Rocksiin tuossa kesäkuun alussa, kun olin siinnä hollilla. En päässyt kun työ söi mahtollisuuten, mutta eipä tuo liene menetys ollut, sen verran tekotaiteellista jaskaa on hyybi suoltanut sitten Policen.

Tässä sen sijaan tuhat volttia aidolla 80-luvun ydinvoimalla tuotettuna:

Don't You Forget About Me - Simple Minds

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Welcome to the real world!

Kannattaa painaa tämä mieleen tänään, tämän lauseen määritelmä muuttuu koko ajan. Kannattaa muistuttaa olleensa paikalla, kun muutos tapahtui.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei tapanani tietenkään ole lentää ilman paria. Vanhalta hapolta eli minulta taitaa vaatia enemmän, kuin kaksi kapteeniksi? Toki riippuu kaksikon olemuksesta?

Hieno biisi: Anssi Tikanmäki - Aamu lakeuksilla.

Ei liian laakeeta ole tällä hetkellä. Seuraavan jälkeen voi olla sopiva.

Ronolokisesti mentiin metsään kuin olla ja voi. luven ja palaan.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Welcome to the real world!

Kannattaa painaa tämä mieleen tänään, tämän lauseen määritelmä muuttuu koko ajan. Kannattaa muistuttaa olleensa paikalla, kun muutos tapahtui.

Eikös suurin muutos tapahdu siinä, kun syntyy? Me toiset muistamme sen. Rumaa oli. Toiset kuulemma muistavat kuolemansa. Siitä en tiedä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy