...Muistaakseni käyny. Eikun olen.
Kannattaa varoa kuinka käy. Seuraava musisointinäyte kertoo aiheesta: YUP -Homo Sapiens.
...Muistaakseni käyny. Eikun olen.
Asioilla on tapana vaikeutua, näemmä. Kaikki se jonka kirjoitin katosi bittiavaruuteen. Lähestymme asiaa insinöörimäisesti, eli teemme koelähetyksen.
Itse en kirjoittanut melkein mitään tähän. Saattaa johtua jurrista. Yksi hienoinipa biisejä tällä planeetalla: Rauli Somerjoki - Arpiset haavat.
Tunnelmaan saattelu ymmärtämättä itse aiheesta suunnilleen mitään on aina mestarillinen suoritus. Näitähän meillä tässä maassa perinteisesti on aina piisannut.
Uuh ja Aah ja väsy.Meillä täällä KSML:ssa (eikun se Laatikainen on kuulemma eläkkeellä. Eläkkeellä?) My Ass.
Meillä täällä KesSuomMlaisessa. (Näettekö nyt, Laatikainen ei vaikuttanut mitenkään.) On kuuma.
Taidamme mennä kumpikin yli ja lujaa. Mutta eihän sitä edes Rytin huutamalla perkeleellä saa rupiaan repiä.Tämän siis voisin kuvitella.
Siskoni kutsuu Kekkoseksi. En tahdo astua Urhon varpaille, koska miehellä lienee helvetillisen luiset jalat.
Eespäin ja asiaan. Maakuntasarjan näprääjät ovat maakuntasarjan näprääjiä. Kuten esm. tämä paikallinen Laatikainen. Onko tuo nyt sitten sekajätettä vaiko laastia, väliäkö tuolla.
Bon Scott -vainaa joi lukeman mukaan samppanjaa kokonaisesta, paistetusta kalkkunasta. Bonissa ol tyyltä.Oletko juonut sellaista kossupaukkua, joka tarjoillaan koverretusta HK:n sinisestä?
Bon Scott -vainaa joi lukeman mukaan samppanjaa kokonaisesta, paistetusta kalkkunasta. Bonissa ol tyyltä.