Kalsarikänniketju

  • 5 239 849
  • 66 676

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ketjuista jaloin on näemmä suuressa vaarassa valua pois etusivulta, siispä kaikkien janoisten sankari saapuu paikalle saunanraikkaana herra Carlsberg seuranaan. Lomalaisen on helppo hymyillä ja vielä helpompi juopotella maanantain ratoksi ilman omantunnon tuskia. Varsinkin kun viikonloppu meni aika lailla kuivin suin. Olikos muita sieppoja liikenteessä? Käsi ylös än-yy-tee-nyty!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ketjuista jaloin on näemmä suuressa vaarassa valua pois etusivulta, siispä kaikkien janoisten sankari saapuu paikalle saunanraikkaana herra Carlsberg seuranaan. Lomalaisen on helppo hymyillä ja vielä helpompi juopotella maanantain ratoksi ilman omantunnon tuskia. Varsinkin kun viikonloppu meni aika lailla kuivin suin. Olikos muita sieppoja liikenteessä? Käsi ylös än-yy-tee-nyty!

No älä nyt ittiäs Kari Grandiksi ylennä. Vai oliko se Gary? Korkeintaan olet köyhän miehen "en ole koskaan juonut maitoa, enkä juo" -mies. Ja sen kyllä huomaa ja niin edespäin ja vieläpä kansan köyhän miehen "en ole koskaan juonut maitoa, enkä juo" -mies.

Työttömän systeemin väliinputoajan (lue vitutusketjusta taistelustani järjestelmän rahahanojen katkeamista vastaan) on vaikea hymyillä, mutta helpompi juopotella kun on vielä muutama euro tilillä. Laskut on maksamatta, mutta tärkein on sijoitettava tässä elämässä eturintamaan: nimittäin kk. Pyhä KK, rakastettuni kk, lämmin mutta huurteinen, ihqpöö kk. Omantunnon tuskia on toki, niitä on koko ajan, mutta vitut minä niille vihellän. Ehkäpä tässä vielä, jos elinpäiviä riittää, niin vitunkin vielä näkee.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Vitustapa puheenollen, puolitoista viikkoa on siitä kun sellaisen kanssa olen päässyt lähempää kanssakäymistä harrastamaan, johtuen erinäisistä syistä joista en tässä ala paasaamaan sen enämpi. No jospa yöttömän yön aikaan se taasen minulle näyttäytyisi ja pääsisin siemenen kylvöön jälleen. Nimittäin tämä kylvömies on vakonsa valinnut ja pysyy sille vaolle uskollisena.

Keskiolutta kohti sisäelimistöä kaatelen, kohtapa alkaa Wlison Palacios-show ja Espanjanmurskajaiset. Tai sitten Portugalin malliin Espanja latoo murheelliset lukemat mediakuutioon.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pakko oli hakea muutamia alkoholiannoksia kaupasta, kun
- sattui olemaan rahaa,
- Espanja pelaa,
- janotti, ja
- teki mieli kirjoittaa tänne. Vot, kirjootin mitä kirjootin!

Nyt pitää lukea muksuille iltasatu. Tapaamisiin viimeistään matsin tauolla.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Nyt pitää lukea muksuille iltasatu.

Ollapa kärpäsenä katossa kun Evil lukee iltasatuja pikku pieruissa! Taitaa olla vahvasti värikynitettyjä tarinoita.

Totta oli parahin Evil edellisessäsi sen verran, että Espanjan peliä ei selvinpäin voi seurata.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pakko oli hakea muutamia alkoholiannoksia kaupasta, kun

- teki mieli kirjoittaa tänne.

Tuossapa muuten jalo syy syventää alkoholismiaan.

Minä taas hain viikonlopusta selvinneillä Olveilla taiteellisuutta ruoanlaittoon sekä motivaatiota tiskaamiseen. Valmistin rakastettavaa kinkkiravintolatyyppistä lohta ja paistettua riisiä. Keittiökin on likopuhdas. Sittemmin olikin aika siirtyä jalan lähi-S-Marketiin ostamaan lisää alkoholijuomaa. Nyt mietoja juomia on ihan riittävästi.

Iltasadusta puheenollen. Onkohan Rakastetun Johtajan tai Turkmenistanin ihanaakin ihanamman Naparmurat Nijazovin parhaita tekeleitä käännetty suomeksi?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Iltasadusta puheenollen. Onkohan Rakastetun Johtajan tai Turkmenistanin ihanaakin ihanamman Naparmurat Nijazovin parhaita tekeleitä käännetty suomeksi?

Ruhnama olisi varmaan kunnon kamaa kakaroille verrattuna joihinkin lällyihin prinsessajuttuihin.

"Ruhnama on käännetty myös suomeksi, mutta sitä ei koskaan julkaistu. Käännöksen tilasi Ensto-yhtiö, joka luopui hankkeesta eettisistä syistä."

Näin kertoo http://hirvasnoro.blogspot.com/2008/03/arto-halonen-ja-ruhnama-pyhn-kirjan.html
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ollapa kärpäsenä katossa kun Evil lukee iltasatuja pikku pieruissa!
Tyttö (3v.) halusi runoja, joten Kirsi Kunnasta sai. Poika (5v.) sai Sormusten Herraa.

Villa on kuuma kuin murrosikäisen päiväuni. Tekee vielä ainakin yhden tänään.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tyttö (3v.) halusi runoja, joten Kirsi Kunnasta sai. Poika (5v.) sai Sormusten Herraa.

Villa on kuuma kuin murrosikäisen päiväuni. Tekee vielä ainakin yhden tänään.

Olenpas muuten ollut Kirsi Kunnaksen kanssa tekemisissä noin niinkuin oikeassa elämässä. Oikein mukava ja sympaattinen rouva. Tokkopa kuitenkaan näkee päiväunia Villasta. Vaan jos kolmannen vielä tekee niin mikä ettei?
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Jaahans, potkupallot on nyt sitten potkittu tältä päivältä. Tänäänhän on kesäpäivänseisaus, se on mielenkiintoista minun näkökulmastani koskapa huomenna lentelen kohti Rovaniemeä jossa taistelen juhannuksen liiallista valoa ja itikoita vastaan. No ei se valon määrä niin haittaa jos viina ja oluttarjoilu pelaa kuten viime vierailuilla ja miksipä ei pelaisi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jaahans, potkupallot on nyt sitten potkittu tältä päivältä. Tänäänhän on kesäpäivänseisaus, se on mielenkiintoista minun näkökulmastani koskapa huomenna lentelen kohti Rovaniemeä jossa taistelen juhannuksen liiallista valoa ja itikoita vastaan. No ei se valon määrä niin haittaa jos viina ja oluttarjoilu pelaa kuten viime vierailuilla ja miksipä ei pelaisi.

Kello 14.28 paistoi aurinko zeniitistä Kravun kääntöpiirille ja siitä alkoi taas yksi alamäki.

Pistäpä nyt korkki kiinni, jotta pääset huomenna koneeseen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kotimaan matkailu lentäen on kyllä vähän homoa. Ihan kuin pinkit pikeepaidat, Elton Johnin diggailu tai golfin pelaaminen.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kotimaan matkailu lentäen on kyllä vähän homoa. Ihan kuin pinkit pikeepaidat, Elton Johnin diggailu tai golfin pelaaminen.

Höpö höpö. Jos kaikista nopeinta ja lisäksi halvinta on mennä lentäen niin mikä siinä on homoa? Siis jos ei halua katsella samaa tienpiennarta, pelto- ja metsämaisemaa ja karavaanareita sitä 600 kilometriä yhdeksättäkymmentäseitsemättä kertaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täysin väärä argumentti. Lentopelkoisten paskapuheet tästä vielä puuttuikin!
En ole Bergkamp enkä Popovitsh. Olen lennellyt paljonkin. Silti olen sitä mieltä, että lyhyet (alle 1000 km:n) matkat pitää tehdä maitse, paitsi jos on vettä välissä. Silloin mennään vettä pitkin, sen pintaa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No mutta minä en ole maisterismies, jolla on koko kesä aikaa kierrellä suomenniemeä. Vittu jos pääsen määränpäähän lentäen 2 tunnissa kaikkinensa, niin miksi tuhlaisin siihen sen sijaan 7 tuntia kun matkan varrella on pelkkää näreikköä ja Oulu?

Kurt Cobainista kertovaa dokkaria öögailen Jimiltä, oluet loppuu ihan just.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Höpö höpö. Jos kaikista nopeinta ja lisäksi halvinta on mennä lentäen niin mikä siinä on homoa? Siis jos ei halua katsella samaa tienpiennarta, pelto- ja metsämaisemaa ja karavaanareita sitä 600 kilometriä yhdeksättäkymmentäseitsemättä kertaa.

En ole Bergkamp enkä Popovitsh. Olen lennellyt paljonkin. Silti olen sitä mieltä, että lyhyet (alle 1000 km:n) matkat pitää tehdä maitse, paitsi jos on vettä välissä. Silloin mennään vettä pitkin, sen pintaa.

Ei se Kissa kuitenkaan lennä, kunhan yrittää selittää, että olisi rahaa siirtyä lentäen. Oikeasti Kissa viettää jussinsa ihan vaan himassa Tapio-pullon ääressä seinää katsellen. Kideradiosta tulee Juice Leskistä aina kun Suomi-iskelmien väliin sellaista sattuu formaattiradio soittamaan.

scholl teki tämän jo kauan sitten.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No mutta minä en ole maisterismies, jolla on koko kesä aikaa kierrellä suomenniemeä.
Tämä maisterismies raataa puusepänverstaalla ja postimiehenä koko kesän. Pakko, kun on paljon lapsia ja 118 tonnia velkaa. Joskus 2030-luvulla voi ehkä pitää lomaa ja kierrellä niemiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös