Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 317 563
  • 66 757

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ollapa kärpäsenä katossa kun Evil lukee iltasatuja pikku pieruissa!
Tyttö (3v.) halusi runoja, joten Kirsi Kunnasta sai. Poika (5v.) sai Sormusten Herraa.

Villa on kuuma kuin murrosikäisen päiväuni. Tekee vielä ainakin yhden tänään.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tyttö (3v.) halusi runoja, joten Kirsi Kunnasta sai. Poika (5v.) sai Sormusten Herraa.

Villa on kuuma kuin murrosikäisen päiväuni. Tekee vielä ainakin yhden tänään.

Olenpas muuten ollut Kirsi Kunnaksen kanssa tekemisissä noin niinkuin oikeassa elämässä. Oikein mukava ja sympaattinen rouva. Tokkopa kuitenkaan näkee päiväunia Villasta. Vaan jos kolmannen vielä tekee niin mikä ettei?

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Jaahans, potkupallot on nyt sitten potkittu tältä päivältä. Tänäänhän on kesäpäivänseisaus, se on mielenkiintoista minun näkökulmastani koskapa huomenna lentelen kohti Rovaniemeä jossa taistelen juhannuksen liiallista valoa ja itikoita vastaan. No ei se valon määrä niin haittaa jos viina ja oluttarjoilu pelaa kuten viime vierailuilla ja miksipä ei pelaisi.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jaahans, potkupallot on nyt sitten potkittu tältä päivältä. Tänäänhän on kesäpäivänseisaus, se on mielenkiintoista minun näkökulmastani koskapa huomenna lentelen kohti Rovaniemeä jossa taistelen juhannuksen liiallista valoa ja itikoita vastaan. No ei se valon määrä niin haittaa jos viina ja oluttarjoilu pelaa kuten viime vierailuilla ja miksipä ei pelaisi.

Kello 14.28 paistoi aurinko zeniitistä Kravun kääntöpiirille ja siitä alkoi taas yksi alamäki.

Pistäpä nyt korkki kiinni, jotta pääset huomenna koneeseen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kotimaan matkailu lentäen on kyllä vähän homoa. Ihan kuin pinkit pikeepaidat, Elton Johnin diggailu tai golfin pelaaminen.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kotimaan matkailu lentäen on kyllä vähän homoa. Ihan kuin pinkit pikeepaidat, Elton Johnin diggailu tai golfin pelaaminen.

Höpö höpö. Jos kaikista nopeinta ja lisäksi halvinta on mennä lentäen niin mikä siinä on homoa? Siis jos ei halua katsella samaa tienpiennarta, pelto- ja metsämaisemaa ja karavaanareita sitä 600 kilometriä yhdeksättäkymmentäseitsemättä kertaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Täysin väärä argumentti. Lentopelkoisten paskapuheet tästä vielä puuttuikin!
En ole Bergkamp enkä Popovitsh. Olen lennellyt paljonkin. Silti olen sitä mieltä, että lyhyet (alle 1000 km:n) matkat pitää tehdä maitse, paitsi jos on vettä välissä. Silloin mennään vettä pitkin, sen pintaa.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No mutta minä en ole maisterismies, jolla on koko kesä aikaa kierrellä suomenniemeä. Vittu jos pääsen määränpäähän lentäen 2 tunnissa kaikkinensa, niin miksi tuhlaisin siihen sen sijaan 7 tuntia kun matkan varrella on pelkkää näreikköä ja Oulu?

Kurt Cobainista kertovaa dokkaria öögailen Jimiltä, oluet loppuu ihan just.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Höpö höpö. Jos kaikista nopeinta ja lisäksi halvinta on mennä lentäen niin mikä siinä on homoa? Siis jos ei halua katsella samaa tienpiennarta, pelto- ja metsämaisemaa ja karavaanareita sitä 600 kilometriä yhdeksättäkymmentäseitsemättä kertaa.

En ole Bergkamp enkä Popovitsh. Olen lennellyt paljonkin. Silti olen sitä mieltä, että lyhyet (alle 1000 km:n) matkat pitää tehdä maitse, paitsi jos on vettä välissä. Silloin mennään vettä pitkin, sen pintaa.

Ei se Kissa kuitenkaan lennä, kunhan yrittää selittää, että olisi rahaa siirtyä lentäen. Oikeasti Kissa viettää jussinsa ihan vaan himassa Tapio-pullon ääressä seinää katsellen. Kideradiosta tulee Juice Leskistä aina kun Suomi-iskelmien väliin sellaista sattuu formaattiradio soittamaan.

scholl teki tämän jo kauan sitten.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
No mutta minä en ole maisterismies, jolla on koko kesä aikaa kierrellä suomenniemeä.
Tämä maisterismies raataa puusepänverstaalla ja postimiehenä koko kesän. Pakko, kun on paljon lapsia ja 118 tonnia velkaa. Joskus 2030-luvulla voi ehkä pitää lomaa ja kierrellä niemiä.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Ei se Kissa kuitenkaan lennä, kunhan yrittää selittää, että olisi rahaa siirtyä lentäen. Oikeasti Kissa viettää jussinsa ihan vaan himassa Tapio-pullon ääressä seinää katsellen. Kideradiosta tulee Juice Leskistä aina kun Suomi-iskelmien väliin sellaista sattuu formaattiradio soittamaan.

scholl teki tämän jo kauan sitten.

Ettei vain sinun juhannuksesi menisi kertomallasi tavalla?

Tämä maisterismies raataa puusepänverstaalla ja postimiehenä koko kesän. Pakko, kun on paljon lapsia ja 118 tonnia velkaa. Joskus 2030-luvulla voi ehkä pitää lomaa ja kierrellä niemiä.

Sulla on kuule aika vähän velkaa. Tai riippuu tietysti velallisten tuloista mutta noin niinkuin pankkiirin näkökulmasta yhtäkkiä kuulosteltuna.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ettei vain sinun juhannuksesi menisi kertomallasi tavalla?

Sulla on kuule aika vähän velkaa. Tai riippuu tietysti velallisten tuloista mutta noin niinkuin pankkiirin näkökulmasta yhtäkkiä kuulosteltuna.

Jahans. Nyt lähdettiin jo pankkiirilinjalle. Varmaankin meidän jo olevien ja tulevien maistereiden silmässä siintää järviä lahtineen, mutta että pankkiiri. Herra paroni, muistatkos kun sanoit eukolleni kun hän oli pieniin päin, että työstä ei ole hyötyä?

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Herra paroni, muistatkos kun sanoit eukolleni kun hän oli pieniin päin, että työstä ei ole hyötyä?

Nyt suotta laitat sanoja suuhuni ja vieläpä menneen aikamuodon puitteissa.

Olut loppuu, mun mentävä on. Voikaa hyvin, te henkipatot.

Viimeksi muokattu:

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Isävainaa oli pankkiiri. Minä olen aina ollut perse auki. Suutarin lapsen kengät.

Lyhyt matematiikka improbatur, kahtesti. Niin vain kaupalliselle alalle ja pankkihommiin. Onneksi sai valita matematiikan ja reaalin välillä, siksipä ylioppilashatun onnellinen omistaja olin aikoinani.

No, pankkihommissa ei laskupäätä tarvitse juurikaan sillä koneet laskevat. Mutta sen verran minäkin osaan laskea että olen kumonnut tänään 17 yksikköä 0,33 litraista olutta. Enempää ei ole, siis unten maille.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lyhyt matematiikka improbatur, kahtesti. Niin vain kaupalliselle alalle ja pankkihommiin. Onneksi sai valita matematiikan ja reaalin välillä, siksipä ylioppilashatun onnellinen omistaja olin aikoinani.

No, pankkihommissa ei laskupäätä tarvitse juurikaan sillä koneet laskevat. Mutta sen verran minäkin osaan laskea että olen kumonnut tänään 17 yksikköä 0,33 litraista olutta. Enempää ei ole, siis unten maille.

Minä taas kirjoitin lyhyestä matematiikasta heti kerralla lubenterin, ja ehkä juuri siksi osaan laskea, että 17 alkoholiyksikön jälkeen ei ymmärrettävää tekstiä pysty tuottamaan sellainen, joka ei ole alkoholisti.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä taas kirjoitin lyhyestä matematiikasta heti kerralla lubenterin, ja ehkä juuri siksi osaan laskea, että 17 alkoholiyksikön jälkeen ei ymmärrettävää tekstiä pysty tuottamaan sellainen, joka ei ole alkoholisti.
Minä taas en kirjoittanut matikkaa, mutta olen nähnyt elämää sen verran, että voin sanoa alkoholismin olevan myytti. Se on yksi oire medikalisaatioon tähtäävästä psykokulttuuristamme, joka pyrkii määrittelemään kaiken keskiarvosta poikkeavan sairaudeksi.

Uskon juoppouteen, mutta alkoholismiin en.

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Mitäs mitäs! Mömmömkisat jatkuvat, keli on kuin linnunmaitoa ja lomaa pukkaa! Eilisten bakkanaalien jälkeen ei kumma kyllä ollut krapulasta tietoakaan vaikka olutta tuli juotua yli standardien. Siispä jatkan nesteytystä ja nautin elämästä. Jos tuossa vähän grillaisi pelin katselun lomassa, illalla onkin sitten lähtö napapiirille. Ai niin perkele siellähän on niitä hyttysiä varmaan ziljoona, voi viulu!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy