Kalsarikänniketju

  • 5 249 217
  • 66 712

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joskus hiljaisuus katoaa kun sitä ihmettelee, mutta nyt vain Kissa Jansson näemmä väijyy täällä kanssani kohti tulevaa koitosta.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Kaljaa ja lonkkua koneeseen. Kyllä tämä tästä. Voisi tuo lentopallomaajoukkue voittaa sitten tuon neljännen erän U-Set-A:ta vastaan.
Otetaanhan olutta...
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Samaa ihmettelen tässä luukuttaessani Metallicaa ja odotellessani ENG-USA peliä alkavaksi. Niin ja tietenkin olutta juodessani!

Ulkona on niin hieno ilma että kaikki ovat kalsoittelun sijasta painuneet puistobissettelemään.

Taidankin lähteä tuulettamaan tulevaa lottovoittoani tupakalla tai kahdella ja ehkä myös olut tai kaksi uppoaa samalla suuhuni.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Näin on todettava. Kun hiljaisuus laskeutuu jonnekin, se poistuu yleensä pitämällä ääntä.

Kävin tuossa lähikaupassa äsken täydentämässä olutvarastoa, ja Etelepuistosta pientä mölinää kantautui tähän mun huudeille. Surkea keli sattui Sauna Open Airiin mutta sattui sinne paskoja bändejäkin (lue esim. Kiss).

Jaahans jokos minä olen miljonääri?
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Mutta mehän ollaan bestiksiä, joten yks cheyenne tilaukseen, kiitos.

Ei natsannut joten joudun maksamaan cheyennesi luotolla.

Mursu Muurinen studiossa, hieno mies. Vielä hienompi mies on se HJK:n toimari vai mikä lie, Saarnioko se on. Mies kuin metrin mitta ja ylisuuret farkut jalassa.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Surkea keli sattui Sauna Open Airiin mutta sattui sinne paskoja bändejäkin (lue esim. Kiss).

Jaahans jokos minä olen miljonääri?

Perkele! Kissiä et hauku tai tulen puremaan sua nilkasta. Loistava keikka oli.

En vielä ole lottoa tarkistanut, joten olen varmaan miljöönääri!
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei natsannut joten joudun maksamaan cheyennesi luotolla.

No, koitahan katsoo, että tuhkakuppi on tyhjä, mutta muuten, voin pistää bisset ja camelit.

Kukaan nähny ketään? Ja jos silmät pitää oikein väkisin auki, niin näkyykö edes omakuva pelistä. JOs ei, niin Kibe londaa. Olutta ja vodkalla mennään, voi pahus ja kyynel.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Sauna takana ja elämä edessä.

Gerraldin mulkku meni sitten pilaamaan hyvän jalkapallo ottelun heti alkuunsa. No tuollaisia ne liverpoolilaiset vain ovat. On muuten ankea suurkaupunki vaikka Arto Nyberg siitä pitääkin tai no ehkäpä juuri siksi. Riley Cote voisi käydä tauolla Englannin kopissa hivenen pehmittämässä lihaa vai olisiko Megan Fox parempi vaihtoehto?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Elämä koittaa synti voittaa.

Mitäs me pyhimykset sitten tehdään? No "vitsit" sikseen...

Eilen katselin MM-matseja selvinpäin ja nuo torvet vituttivat. Tänään olin varustautunut paremmin, mutta vaikka promilleja on veressä niin siliti nuo helvetin torvet vain särähtävät korviin vaikka niitä viime kesänäkin tuli jo kuuneltua. Siellä on varmaankin joku kisaisäntien organisoima työttömien työllistämisprojekti meneillään, jossa köyhiä kadunmiehiä on roudattu kaduilta puhkumaan keuhkonsa käheiksi että saadaan sitä "tunnelmaa" otteluihin.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Otteluseurantaketjuun en löytänyt sanoja kommentoimaan tuota engelsmanniveskarin perseilyä. Tänne voisin sanoa että voihan isäkissan vittu!

Laitanpa mussiikkia:Metallica - Bleeding me, Metallican kovin biisi minulle juuri nyt!
 
Viimeksi muokattu:

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Otteluseurantaketjuun en löytänyt sanoja kommentoimaan tuota engelsmanniveskarin perseilyä.

Greene oli juuri huutamassa bingoa, mutta se osuikin kaverille ensin. Studiossa puolestaan Mursulle voisi antaa jonkun kaljakorin, jotta mahtuisi samaan kuvaan Riihilahden ja Reinin kanssa.

Jerguskin on näemmä siis kunnon porvari.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Tässä kun katselee TV Viideltä Steven Seagalin lähes Chuck Norris -maista äijäilyä ilman että elokuvassa olisi mitään sen kummempaa ideaa niin voi todellakin todeta katsovansa paskaa elokuvaa. Tai no on tässä toki mukana tahatonta komiikkaa, mutta ei nyt kehuta liikaa.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Jaa taas tässä kävi näin, vaimo meni nkkumaan ja minä jäin maistelemaan sahtia tähän koneen ja telkkarin ääreen. Täytyy sanoa, että sahti on siinä mielessä kuin viini että se paranee vanhetessaan. kolme viikkoa sitten häissä se ei noussu yhtähyvin päähän kuin nyt, makukin on muuttunut paremmaksi. Saattaa olla että nyt tulee juotua enemmän humalahakuisesti, eli nopeammin kovempaa ja paremmin
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Missä Evil?
Tässä. Leikin eilen ja tänään puuseppää, en ole ehtinyt juopottelemaan ennen kuin nyt iltamyöhällä. Näkyy olevan paljon kirittävää.

Tervetuloa muuten, kaikkien aikojen lempipakkini KK-ketjussa! Otetaan sille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös