Noosebleed 68686
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, NY Rangers
Jumalauta, huomenta! Lepuutin näköjään pari tuntia naamaa/aivoja näppiksen päällä. Mutta nyt taas pirteänä kuin käki! Onko muita vielä hereillä?
Jumalauta, huomenta! Lepuutin näköjään pari tuntia naamaa/aivoja näppiksen päällä. Mutta nyt taas pirteänä kuin käki! Onko muita vielä hereillä?
Kärsin tällä hetkellä nenäverenvuodosta joka iskee noin kerran 3kuukaudessa. Onko muita potijoita.
Ei, se on homojen ja arsipiispasten hommaa.
Tuttua hommaa Bluesin kannattajana siis. Vai mitä?
Kannattaa mennä poltattamaan suonet, kuulemma auttaa.Kärsin tällä hetkellä nenäverenvuodosta joka iskee noin kerran 3kuukaudessa.
Kannattaa mennä poltattamaan suonet, kuulemma auttaa.
Mutta otetaan vielä oluet! tai ehkä jopa muutamat.
Tuo on kyllä melko miehekästä. Seuraavaksi voisit yrittää veistää kivestä!Mä oon kova jätkä! Sillä olen jo polttanut suoniani. Tuohon ei muuten joka kovakaveri pystykkään. Miettikää miten hardcorea. "Otin arpitatskan", toi ei ole mitään, "poltin verisuoneni umpeen nenässäni" Right on, hc man.
Tuo on kyllä melko miehekästä. Seuraavaksi voisit yrittää veistää kivestä!
Np. Freukkarit - Lintumies
Totta joka sana. Mutta itse taidan tyytyä enemmänkin tuhoamaan sisäelimiä kuin noita ulkona roikkuvia turhakkeiksi muodostuneita vehkeitä. Ainakin tästä sisäelinten kiduttamisesta tulee parempi olo.Kiveksen veisto, niin miehekästä että taiteellista. Joku joka tuon featin tekee niin Knoxvillen Johnny ja Steve-O kumartaisi samointein ja featin tekijällä olisi oma show Mtv kanavalla. Puhumattakaan siitä että tuolla tempulla varmaan saisi elinikäisen freepasssin seduloihin.
Totta joka sana. Mutta itse taidan tyytyä enemmänkin tuhoamaan sisäelimiä kuin noita ulkona roikkuvia turhakkeiksi muodostuneita vehkeitä. Ainakin tästä sisäelinten kiduttamisesta tulee parempi olo.
No mikäs siinä, annetaan mennä! Lauantai ilman alkoholia on lestadiolaista teeskentelyä. Ei uskalla ainakaan montaa tuntia nukkua ettei tule heikko olo.Mutta toisaalta tänään on päivä uusi joten pistetäänkö elämä tänäänkin risaiseksi?
Totta, nukkuminen on lähinnä homoille ja kasvissyöjille suunnattua toimintaa.Nukkuminen on niille jotka ovat terveitten elämäntapojen perään.
Juhannus, voi jessus. Se on muutamana viime vuotena noudattanut samaa kaavaa, ja aina ollut yhtä paha. Torstaina Himoksen festareille, ja perjantaista eteenpäin jollain mökillä. Joku vaan aina juottaa viinaa niin että seuraava viikko menee pilalle. Tyhmiä semmoset ihmiset!Sulla on hauskoja hetkiä luvassa mikäli arvelit pitää pitkänkaavan juhannuksen NB. Been there done that ja niin eespäin.
Mitä muijat, mikä boogie? Mitä äijät, mikä boogie?
Hum tsaga hum tsaga!
Tänään olen juonut lähinnä olutta!