Kalsarikänniketju

  • 5 290 645
  • 66 740

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No nyt minä käsken. No toisen kerran sitten.

Kukaan ei käske täällä, paitsi kapteeni Hulama! Hulaman vaikutuksen alaisena seikkailu on tärkeää toimintaa. Mutta tinttimäisesti annan haddockien pistää kovimmat messut päälle ja itse keskityn suorittavaan toimintaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jumalauta, huomenta! Lepuutin näköjään pari tuntia naamaa/aivoja näppiksen päällä. Mutta nyt taas pirteänä kuin käki! Onko muita vielä hereillä?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jumalauta, huomenta! Lepuutin näköjään pari tuntia naamaa/aivoja näppiksen päällä. Mutta nyt taas pirteänä kuin käki! Onko muita vielä hereillä?

Kärsin tällä hetkellä nenäverenvuodosta joka iskee noin kerran 3kuukaudessa. Onko muita potijoita. Mutta hei höpönassukat ja veikkoset ihmiset juomavaiset, otetaanko olutta?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kannattaa mennä poltattamaan suonet, kuulemma auttaa.

Mutta otetaan vielä oluet! tai ehkä jopa muutamat.

Mä oon kova jätkä! Sillä olen jo polttanut suoniani. Tuohon ei muuten joka kovakaveri pystykkään. Miettikää miten hardcorea. "Otin arpitatskan", toi ei ole mitään, "poltin verisuoneni umpeen nenässäni" Right on, hc man.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Oluet kaikille vampyyrien herkkupaloille ja nenäverenvuotoisille. Itseasiassa kaikille niille jotka painavat perse hiessä duunia, propsit teille.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tuo on kyllä melko miehekästä. Seuraavaksi voisit yrittää veistää kivestä!

Np. Freukkarit - Lintumies

Kiveksen veisto, niin miehekästä että taiteellista. Joku joka tuon featin tekee niin Knoxvillen Johnny ja Steve-O kumartaisi samointein ja featin tekijällä olisi oma show Mtv kanavalla. Puhumattakaan siitä että tuolla tempulla varmaan saisi elinikäisen freepasssin seduloihin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kiveksen veisto, niin miehekästä että taiteellista. Joku joka tuon featin tekee niin Knoxvillen Johnny ja Steve-O kumartaisi samointein ja featin tekijällä olisi oma show Mtv kanavalla. Puhumattakaan siitä että tuolla tempulla varmaan saisi elinikäisen freepasssin seduloihin.
Totta joka sana. Mutta itse taidan tyytyä enemmänkin tuhoamaan sisäelimiä kuin noita ulkona roikkuvia turhakkeiksi muodostuneita vehkeitä. Ainakin tästä sisäelinten kiduttamisesta tulee parempi olo.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Totta joka sana. Mutta itse taidan tyytyä enemmänkin tuhoamaan sisäelimiä kuin noita ulkona roikkuvia turhakkeiksi muodostuneita vehkeitä. Ainakin tästä sisäelinten kiduttamisesta tulee parempi olo.

Ainakin niin pitkään kuin kidutat sisäelimiäsi, kun kidutuksen lopetat niin silloin alkaa tivoli&horrorsiekkinen. Mutta toisaalta tänään on päivä uusi joten pistetäänkö elämä tänäänkin risaiseksi?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Nukkuminen on niille jotka ovat terveitten elämäntapojen perään. Itse arvelin että nautiskelen olutta aamuysiin saakka ja sitten handeliin ja kauppaan hakemaan täydennyksiä. Sillä välillä viihdytän itseäni Hellblazer sarjakuvalla.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mitäpä noista puuhommista kun ei se sun broidi palkkaa kai kuitenkaan maksa? Eli vapaaehtoishommalaisilla saat juurikin sen oloista työväkeä.. Olutta lisää koneeseen kyltymättömään. Perhanan lokit huutavat ikkunan ulkopuolella.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Totta se on tuokin, ja eiköhän se meikäläisen tunne sen verran hyvin, että ei tämä niin pahasti sitä voi yllättääkään. Tosin siellä on yleensä sitten illemmalla otettu vähän kuppia, niin voi olla että sitten tulee noutaja melko nopeasti. Mutta se on sen ajan murhe!

Täällä ei lokit sentään vingu. Pikkulinnut kyllä sitäkin enemmän. Jotain kaasua pitäis noillekin keksiä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jumalien luomia otuksia ovat kaikki linnut. Joten antakaamme niille möykkäämisrauha. Toivotaan että veljesi remonttiprojekti tuottaa tänään sellaista tulosta että iltanne päättyy johonkin muuhun kuin nosebleed meininkeihin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Sinänsä todella paljon mukavampaa kuunnella lintuja nyt, kuin sitten kun sattumoisin herää hikisenä ja tärisevänä ihmishylkiönä maksalaatikko kainalossa 28 asteen helteessä. Nimittäin noin tapahtu toukokuussa.

Mutta eipä meillä broidin kanssa nenähommiks ole useinkaan mennyt. Tosin meikäläistä se joutu teininä (ihan omasta ansiostani) vähän ojentamaan, mutta sillonkin melko hellällä kädellä. Ehkä johtuu vähän ikäerostakin (32/22).
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Sulla on hauskoja hetkiä luvassa mikäli arvelit pitää pitkänkaavan juhannuksen NB. Been there done that ja niin eespäin. Mutta pidä huoli että mökkityömaalla on nesteytys kunniassaan ja bileet äykeät.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Sulla on hauskoja hetkiä luvassa mikäli arvelit pitää pitkänkaavan juhannuksen NB. Been there done that ja niin eespäin.
Juhannus, voi jessus. Se on muutamana viime vuotena noudattanut samaa kaavaa, ja aina ollut yhtä paha. Torstaina Himoksen festareille, ja perjantaista eteenpäin jollain mökillä. Joku vaan aina juottaa viinaa niin että seuraava viikko menee pilalle. Tyhmiä semmoset ihmiset!

Mutta mökillä on aina ollu eväspuoli kunnossa. Se joka sieltä poistuu ilman krapulaa on kuollut.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Mitä muijat, mikä boogie? Mitä äijät, mikä boogie?

Saatanpa asettautua sohvalle litkimään ölppäria ja töllöttämään kuinka torvisoittokunta soittaa samalla kun Etelä-Korea ja Kreikka nyhjäävät ankean nolla-nollan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös