Kalsarikänniketju

  • 5 247 870
  • 66 705

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Se on lopullinen hinta. Voit toki kilpailuttaa, eli odottaa mitä Jeesus tarjoaa, mutta kun nyt olen pikkuisen elintapojasi vakoillut niin veikkaan että alakertaan lähtö tulee. Ja se on sitten sellainen ääretön + yheksän vuotta. Korvauksia saa. Pyytää.

Aromipesä, mutta voinhan minä tulevaisuudessa tehdä jopa ihmetekoja ja kertyttää heavenpointseja ja ainahan mulla on se mahdollisuus katua kuolinvuoteella syntejäni ja saada freepass for the heavenly rides. Eli vielä en sielua myy sinulle paha, mutta pistä vastatarjous ja neuvotellaan asiasta.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Täytyy myöntää, että' olen sen verran huono netin käyttäjä, että kun voisin vaikka katellakuunnella juutupesta jotain hauskaa niin just silloin en keksi mitää mielenkiintosta

Nyt löysin taas vanhoja tuttuja :
Karpofani

Jos on hyviä ideoita ni voisin katella
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minun nähdäkseni normaalissa kaupankäynnissä ovh:n määrittelee myyjä eikä ostaja.
Paino sanalla normaali. Tässä tapauksessa saa yhden tarjouksen. Jos ei siihen tartu, saattaa jäädä pahimmassa tapauksessa "välitilaan" noin miljoonaksi vuodeksi, joka tuntuu vielä paljon pitemmältä ajalta.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Täällä näemmä jokku ihqu-teinit vain tsättäilee ei ois siis kannattanut ees tulla tsiigailee mestoja.

Rakkauden, ymmärryksen ja ennenkaikkea suvaitsevaisuuden hengessä on näemmä SS:kin kuumin puheenaihe. No en vastusta. SS:stä puheenollen (siis siitä paskasta näytteliästä) huomasiko kukaan että kaveria olisi ihan oikeasti tirvaistu kertaakaan oikein kunnolla. Siis pitäähän kunnon toimintasankarin edes kerran ottaa lukua ja sitten nousta kuolleista ratkaisemaan ottelua sitä Eviliä vastaan. Paska leffa siis.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Paino sanalla normaali. Tässä tapauksessa saa yhden tarjouksen. Jos ei siihen tartu, saattaa jäädä pahimmassa tapauksessa "välitilaan" noin miljoonaksi vuodeksi, joka tuntuu vielä paljon pitemmältä ajalta.

Mikähän on ollut sielujen hintakehitys viime aikoina? En löytänyt Kauppalehden sivuilta käyrää, mutta jos kuvitellaan eskalaatioksi vaikka vain 2 % vuodessa ja jos vaan hermo pitää, niin miljoona vuotta holdaamalla tulee vähän helvetin paljon arvonnousua.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
<<DEKSTERGIRL99>> TUNTEEKO ketään valkosella Nissani Corollalla ajavaa 40 vee JORMAA?

<<KAKOLANMÄEN VANKIMIELISAIRAALAN YLILÄÄKÄRI>> no todellakin...
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Vittu että Stevens Scott on sika! Joka ainoassa taklauksessa kyynärpäät korkealla, se siitä avojäänpommikoneesta, pelkkä Dale Hunter koko jätkä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mikähän on ollut sielujen hintakehitys viime aikoina? En löytänyt Kauppalehden sivuilta käyrää, mutta jos kuvitellaan eskalaatioksi vaikka vain 2 % vuodessa ja jos vaan hermo pitää, niin miljoona vuotta holdaamalla tulee vähän helvetin paljon arvonnousua.
Periaatteessa se on ihan sama. Ilmaiseksihan heidät viedään, mutta heillä on sentään hymy kasvoillaan kun luulevat saavansa jotain.

Ja U-borgir: TUNNEN JORMAN. OLEN SAATANA, TUNNEN KAIKKI! JORMALLA ON PUNERTAVAT KARVANOPAT, WUNDERBAUMI JA LAIHAT VIIKSET. JORMAN SIELUSTA EI SAA MITÄÄN, JORMA ON IDIOOTTI.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vittu että Stevens Scott on sika! Joka ainoassa taklauksessa kyynärpäät korkealla, se siitä avojäänpommikoneesta, pelkkä Dale Hunter koko jätkä.
Höpö höpö. Se siun iso-Erkkisi on paljon siampi.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Periaatteessa se on ihan sama. Ilmaiseksihan heidät viedään, mutta heillä on sentään hymy kasvoillaan kun luulevat saavansa jotain.

Ja U-borgir: TUNNEN JORMAN. OLEN SAATANA, TUNNEN KAIKKI! JORMALLA ON PUNERTAVAT KARVANOPAT, WUNDERBAUMI JA LAIHAT VIIKSET. JORMAN SIELUSTA EI SAA MITÄÄN, JORMA ON IDIOOTTI.

MULLAPA ON JORMAN PALLIT TAKAKONTISSA PIILOSSA, HALUATKO SYÖDÄ NE?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sisäpiirin tietoa kaikille sielunsa myymistä suunnitteleville! Nyt kannattaa odottaa, tuotteella on kova kysyntä ja kohta alkaa myyjän markkinat:

"Helvetti on tyhjä! Ja kaikki pirut ovat täällä." - Shakespeare
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"Helvetti on tyhjä! Ja kaikki pirut ovat täällä." - Shakespeare
'Cause hell is boiling over
And heaven is full
We're chained to the world
And we all gotta pull

- Tom Waits

Eikä ollut, älä nyt likaa pyhää Flyers,.. ööh rangers, ööh Maple leafs legendaa. Kuka muuten tietää miksi iso erkki sai aikoinaan monoa phillystä?
En muuten muista. Saiko, vai halusiko pois?
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Vittu että Stevens Scott on sika! Joka ainoassa taklauksessa kyynärpäät korkealla, se siitä avojäänpommikoneesta, pelkkä Dale Hunter koko jätkä.

2/10 oli kyynärpäät korkeella. katsoin uudestaan ja jo nimimerkin vuoksi pitää puolustella. päähän osunut taklaus ei kuitenkaan rapakon takana ole sama asia kuin päähän kohdistettu taklaus. Suomessa nämä vielä ovat samanarvoisia. Toivoisin sääntämuutosta edellisen suuntaan myös SM liigassa ettei pelistä tule kaukalopalloa. Sama homma selänkäännön kanssa...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Rupesin sitten ryyppäämään vasta n. klo 22 ja risat. Olutta toki riittää, mutta huolestuttaa joudunko vetämään monolookia piahkoin? Kai palstaveliseni te valvotte kanssani hamaan aamuun asti, olen vasta nousuhumalassa, parka, raukka, isopää, houkka, sinä nimeä se.

Olinko vika?
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kuka muuten tietää miksi iso erkki sai aikoinaan monoa phillystä?

Isänsä (tai kai äitikin?) oli mulkku ja vaati Isolle-E:lle ties mitä mitä ei Flyersin toimistolla kovin hyvällä katsottu.

Scott Stevens pelasi tosiaan uransa vielä oikealla aikakaudella. Nykyään noista istustaisi kunnon pelikieltoja, joskaan pelle-Campbellin kantti tuskin riittäisi tähdelle niitä jaella.

Nyt alkoi maikkarilla, joku vitun televisa. Vaikka juontajan sukupuoli onkin oikea (onko näissä yölähetyksissä muuten koskaan niitä hinttareita?) ja hamekin on mukavan lyhyt, mutta ei siis tarpeeksi lyhyt ja kun rinnatkin ovat turhan mitättömät niin nähdään ja kanava vaihtuu jahka kerkeän johonkin TV-shopin sumba-mainokseen, jossa on niitä muodokkaita tapauksia paljon ja naiset vaihtuu vähän väliä. Jos on taustamusiikkia niin on taustaohjelmiakin. Perkele.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kai palstaveliseni te valvotte kanssani hamaan aamuun asti, olen vasta nousuhumalassa, parka, raukka, isopää, houkka, sinä nimeä se.

Olinko vika?
Valvon, katson, ympärille tähystän. Näen mitä näen. Pimeää tuolla, valoa täällä. Joka säällä. Nyt pilveä, eilen satoi, huomenna sataa, aika mataa, ei kulje tuhatta sataa. Ilma kuin kaasusekoitus, sekaisin, takaisin, makaisin kyllä jos olisi pyjama yllä.

Ei kai sinussa vikaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jerry Cantrell - Angel Eyes

Kuka näkee yhteyden Lee Van Cleefiin (jota tuskin oikeasti on)? Freddie?

Mulla tuli mieleen tuosta Master Of Puppets.

Valvon, katson, ympärille tähystän. Näen mitä näen. Pimeää tuolla, valoa täällä. Joka säällä. Nyt pilveä, eilen satoi, huomenna sataa, aika mataa, ei kulje tuhatta sataa. Ilma kuin kaasusekoitus, sekaisin, takaisin, makaisin kyllä jos olisi pyjama yllä.

Ei kai sinussa vikaa.

Jätkä runoilee. Elä elä hyvä mies houkuttele minua samaan kimppaan, olenkin jo kyllästynyt pelkkään Reidar Säreistöniemeen. Typpeä, happea, argonia... Hei Jamaikan mies älä puhu ja... paskaa, minua ahdistaa rastas (Turdus pilaris)
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Kaikille teille epätietoisille, Iso-E laittoi Primeaun muijaa silloin kun muu joukkue oli reissussa, juokkue tuli kotikaupunkiin. Primeau sai tietää mitä oli tapahtunut ja latasi nyrkillä Iso-E:tä sillä tavalla että tuli aivotärähdys. Bobby Clarkella oli hyvin vähän vaihtoehtoja, Vaihdanko joukkueen, vai vaihdanko yhden pelaajan? Onneksi Bobby valitsi oikein.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös