Kalsarikänniketju

  • 5 249 217
  • 66 712
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Iltapäivää. Jetlaakista tässä yritetään toipua, sisäinen kello on nimittäin näinä aikoina jotakuinkin kolmen kieppeillä iltapäivällä. Eipä nukuta ei. Kalsaroidaan sitten ajan kuluksi tsekkoslovakialaisen scifin parissa.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Nyt tarvisin hieman palstaveljien apua. Pitäisi tehdä suuuri päätös:
Menenkö alas kellariin hakemaan lisää sahtia vai menenkö ylös makuuhuoneeseen ja käyn nukkumaan?
Toivon pikaista vastausta
SS
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Menenkö alas kellariin hakemaan lisää sahtia
Mene mene. SS-mies on hyvä mies, sahtipäissään parempi.

Sahti muuten on aina kellarissa, isoissa sammioissa, ja aina sitä haetaan tyhjillä mehukattitonkilla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Paljo viive? PS: miten saa tapettua 10 kärpäästä yhdellä iskulla ja hiljennettyä yhden vuvuzelan?

- Lyömällä neekeriä lapiolla naamaan öhö öhö

Ei saa heittää pois
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Sahti tosiaan on kellarissa, kymmenen litran astioissa joista 3 on täysiä ja 1 vajaa. Kun sieltä hakee noin puolentoistalitran kannulla(ei ole mehukatti) niin aika monta kertaa saa käydä hakemassa

Koska yhtään ääntä ei tullut ylösmenemisen puolesta, käyn kellarissa..
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Nyt tarvisin hieman palstaveljien apua. Pitäisi tehdä suuuri päätös:
Menenkö alas kellariin hakemaan lisää sahtia vai menenkö ylös makuuhuoneeseen ja käyn nukkumaan?
Toivon pikaista vastausta
SS

Ota sahtia lisää, väijy SSleffaa tv5 kanavalta, riehkaise kanssamme, minä lähden järjestämään itsellenni häätöä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Äänestä! Voita 50 000 erkkiä!

a) Suezin
b) Panaman
c) Karvion
d) joku muu, mikä?

Vastaan d Tuksun ***** (valvoja: julkaisemme vain asiallisia viestejä)

Juontaja miksi sulla on napa tissien välis? Evil, ootko mun chat-sisko=?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jumalien kuolema chatsaatana on soluttautunut jopa jatkikseenkin. Viive on helvetistä, ja chattien katsominen on sitova sopimus demoneitten kanssa. Lisää olutta että voin myydä sieluni itse pahalle.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Liityn joukkoon, muija on reissussa ja yksin kotona. Jos koiraa ei lasketa ja kun se ei ryyppää, niin kai tää on kalsarikänniketjuun hyväksyttävä tilanne. Virosta tuotuja viinaksia maistellut ja futista katsellut illanmittaa, alkaa hiljalleen olemaan yli seitinohuen iltapäiväkännin tää touhu nyt. Ulkona ja sisällä on kostea meisinki, rai rai!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Mie voin laittaa sulle tilinumeron. Sinun sielusi ovh on suunnilleen 67,40 + alv.

Onko toi ovh hinta lopullinen? Sillä noin halvalla en rupea nimeä signamaan mihinkään paperiin. Ja mikä on diilin pituus, milloin pääsen vapaaksi agentiksi, ja mitä korvauksia saan jos sinä saatana treidaat minut? Onko minulla muuten ntc clause siinä mahdollisessa sopimuksessa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onko toi ovh hinta lopullinen? Sillä noin halvalla en rupea nimeä signamaan mihinkään paperiin. Ja mikä on diilin pituus, milloin pääsen vapaaksi agentiksi, ja mitä korvauksia saan jos sinä saatana treidaat minut? Onko minulla muuten ntc clause siinä mahdollisessa sopimuksessa?
Se on lopullinen hinta. Voit toki kilpailuttaa, eli odottaa mitä Jeesus tarjoaa, mutta kun nyt olen pikkuisen elintapojasi vakoillut niin veikkaan että alakertaan lähtö tulee. Ja se on sitten sellainen ääretön + yheksän vuotta. Korvauksia saa. Pyytää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
KISA SIELU!

lähetä viesti SIELU VÄLI NIMESI numeroon 69 ja saat tietää sielusi hinnan. Esim. SIELU VÄLI ULEÅBORGIR

Viestin hinta googolplex euroa (EI PREPAID LIITTYMISTÄ T: TUUTI)
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mie voin laittaa sulle tilinumeron. Sinun sielusi ovh on suunnilleen 67,40 + alv.

Minun nähdäkseni normaalissa kaupankäynnissä ovh:n määrittelee myyjä eikä ostaja. Tietysti jos ostaa isoja eriä kerralla niin antaahan se ostajalle paremmat mahdollisuudet vaikuttaa hintaan.

Tämän artikkelin kyseessä ollen lienee hyvä syy olettaa ostajan olevan kiinnostunut suuremmista määristä kuin yksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös