Kalsarikänniketju

  • 5 290 982
  • 66 740

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Minut ja ilmeisesti koko muukin talo kutsuttiin äsken postiluukusta tipahtaneen lapun voimalla jonkun kolme kerrosta ylempänä asuvan venäläisen tupareihin. Mutta en minä sinne mene, paitsi jos oikein rupeaa tekemään vodkaa mieli, niin sitten voisi harkita.

Joko läksit?

Oisko naapurissa täälläkin vodkaa?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itelläkin on Procasterin boksi. Ihan hyvä muuten, mutta joskus jättää nauhottamatta ohjelmia tai sitten nauhottaa 5 tuntia putkeen... En mä tuota kyllä vaihtais, vaikka vähän buginen onkin.

EHM:ää pelailen ja viinaa juon edelleen. South Parkia vois vilkuilla MTV:ltä.

No mulla ei tollasia ongelmia ole ollu. Ainut ongelma oikeastaan on ollut EPG:n katoaminen, mutta 5 vuoden aikana siihen on jo tottunut ja en käytä sitä ollenkaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
No mulla ei tollasia ongelmia ole ollu. Ainut ongelma oikeastaan on ollut EPG:n katoaminen, mutta 5 vuoden aikana siihen on jo tottunut ja en käytä sitä ollenkaan.

Mulla on EPG toiminut normaalisti. Mutta tuon ohjelmien tallentamisen kanssa on ollut ongelmia. Siskolla on sama boksi, vanhempi malli ja silläkin tallennuksen kanssa ongelmia. Taitaa olla Procasterin tyyppivikoja nämä.

Evilin neuvoon sen verran, että tekisin kyllä näin, jos ne ei tietäis että eukko pyörii täällä välillä. Tosin eipä tuo mitään estä.. Heh.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulla on EPG toiminut normaalisti. Mutta tuon ohjelmien tallentamisen kanssa on ollut ongelmia. Siskolla on sama boksi, vanhempi malli ja silläkin tallennuksen kanssa ongelmia. Taitaa olla Procasterin tyyppivikoja nämä.

Topfieldin tyyppivika on tuo EPG-ongelma, mutta se korjaantuisi ohjelmistopäivityksellä, mutta enpä ole moiseen vaivautunut. Muuten ei ole ollut ongelmia. Tai no nyt on "hieman" ongelmia, kun kovalevy on sökönä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
naiset olivat aika rumia ja miehet vielä rumempia.
Joo, ryssiltä kyllä kuulostaa. Nimimerkillä kokemusta on, täällä itärajan pinnassa.

Mulla on muuten ryssätutka. Kadulla vastaan tulevista tunnistan erehtymättä ryssät, miehet ja naiset. Miehet näyttävät 80-luvun alun tohmajärveläisiltä tiilitehdasduunareilta, naiset meikkaavat rumasti "yli".
 
Viimeksi muokattu:

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Siis hei niinku hetkinen taas ja tiäxä.

Sana "ryssä" mainittu. Hyi hyi. Rasismi.

Moittivat terveiset taas täältä nokikeppien parista kognitiotaiteilijoille. Tällä kertaa meni paluuvitutuksessa kolme päivää, mutta tänään on jo voinut puhua vaimollekin normaalisti. Kasvanut ihmisenä? Juu varmaan.

Vähä päiviä taitaa olla koululaisilla vai?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sana "ryssä" mainittu. Hyi hyi. Rasismi.
Rasismi? Viittaa rotuun. Ryssä on ihan samaa kaukaasialaista kuin mekin. Ei siis rasismia.

Jonkun mielestä neekeri on rasismia. Minun ei. Neekeri on kuvaileva termi, ei halventava. Ei ainakaan 70-luvulla ollut. Nekru olisi halventava, sitä en käytä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Täytyy kyllä lopettaa venäläiskeskustelu heti alkuunsa, tai TOJ saapuu paikalle, vai oliko sillä pelikielto vapaalle?

No ei se mitään, on tai ei. En ole vieläkään mennyt vodkanjuontijoukkion sekaan, kansalaisuudesta viis, mutta eivät vaikuttaneet näkemäni ja pihalta kuulemani perusteella tarpeeksi kiinnostavilta tyypeiltä. Keskityn tänään kaljaan ja internetin ihmemaahan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Täytyy kyllä lopettaa venäläiskeskustelu heti alkuunsa, tai TOJ saapuu paikalle, vai oliko sillä pelikielto vapaalle?
En tiedä siitä. AWella ilmeisesti on, mikä minua harmittaa - Zeppeliniä ja Van Halenia rakastavia ihmisiä ei ole koskaan liikaa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Rasismi? Viittaa rotuun. Ryssä on ihan samaa kaukaasialaista kuin mekin. Ei siis rasismia.

Jonkun mielestä neekeri on rasismia. Minun ei. Neekeri on kuvaileva termi, ei halventava. Ei ainakaan 70-luvulla ollut. Nekru olisi halventava, sitä en käytä.

Se on se rasismi tätä nykyä siellä kotona kokolailla lavea käsite... Tai no joo, ehkä "vihakirjoittelu" olisi ollut parempi. Sitäpaitsi meikäläisen viimeksi käyttämissä (eläköön määrärahojen leikkaukset) maantiedon kirjoissa meikäläiset määriteltiin lujasti arjalaisiin rotuihin. Ei löytydy kirveelläkään slaavia suomalaisesta niissä.

Läppä läppä.

Anyway, jokos se G on tullut vedettyä/väännettyä
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täytyy kyllä lopettaa venäläiskeskustelu heti alkuunsa, tai TOJ saapuu paikalle, vai oliko sillä pelikielto vapaalle?

No ei se mitään, on tai ei. En ole vieläkään mennyt vodkanjuontijoukkion sekaan, kansalaisuudesta viis, mutta eivät vaikuttaneet näkemäni ja pihalta kuulemani perusteella tarpeeksi kiinnostavilta tyypeiltä. Keskityn tänään kaljaan ja internetin ihmemaahan.

Sekaan vaan, jos niillä on viinaa. Varsinkin jos omat loppuu.

Tai siis ainahan se ilmanen viina on parasta viinaa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Anyway, jokos se G on tullut vedettyä/väännettyä
Se iso G? Vetikö Esko ison geen? Siis ei iso Gambina vaan gradu?

Juu, valmis on. Jätetty arvioitavaksi 10.5. Kahden viikon sisään tulee päätös. C:tä odottelen, ja se lienee myös todennäköisin arvio. Toisaalta ihan sama, kunhan läpi menee. Muut opinnot onkin jo rekisterissä.

Juhannuksen tienoilla voisi vetää perskännit maisteriuden johdosta. Jos löytää sen maisteriuden johdon.



P.S. Aika hiljaista täällä viimeisen tunnin aikana, mutta se on hienoa. Kiva kun kansa pidättelee henkeään silloin kun Evil nussii.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
P.S. Aika hiljaista täällä viimeisen tunnin aikana, mutta se on hienoa. Kiva kun kansa pidättelee henkeään silloin kun Evil nussii.

Ilmankos minulla oli semmoinen tunne, että jotain merkittävää tapahtuu parhaillaan. Meinasin kirjoittaa jotain joutavuuksia ympäri palstaa, mutta jokin esti sen toiminnan. Nyt tiedän mistä on kyse.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ilmankos minulla oli semmoinen tunne, että jotain merkittävää tapahtuu parhaillaan. Meinasin kirjoittaa jotain joutavuuksia ympäri palstaa, mutta jokin esti sen toiminnan. Nyt tiedän mistä on kyse.
Minäkin ensin pelkäsin että se oli Kalervo joka jyrähti, mutta kyse oli jostakin aivan muusta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Evil nussi ja Worrell pelasi. Ei ihme, että hiljaisuus on vallinnut täällä jo hetken aikaa.
Värväilin tuossa pikkuisen, mutta olen toki edelleen hengessä mukana.

Järkyttävän kova levy tuo Alice In Chainsin Black Gives Way To Blue. Tätä voi kuunnella kaljapäissään (tai selvänä) ihan niin monta kertaa putkeen kuin vain hereillä pysyy. Ees taas. Ei se huonone yhtään, korkeintaan paranee.

AIC - Check My Brain

AIC - Your Decision
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
"Sori kulta, en kuullu, olin jo nukkumassa."

Just näin ajattelin sanoa. Ihmetyttää vain, että mitä asiaa sillä voi olla keskellä yötä. Kuitenkin on kotonansa korvessa. No mut ihan sama. Eiköhän se huomenna selviä kuitenkin. Ai sillä on "ne" ja kamalat kivut, niin ettei kuulemma unta saa. Tekstiviestin sain häneltä.

nyt kuuntelen Bruce Dickinsonin live-levyä. Biisi on muuan Change of Heart. Jos haluatte kuulla, niin eiköhän tuo youtubesta tms. löydy.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös