Kalsarikänniketju

  • 5 290 919
  • 66 740
Jomppa_Koolle lähettäisin täällä terveisiä, kun en tuolla vitutusketjussa viitsinyt vastata. Että ei se mun eukko enää ole niin ihana. Nelisen kuukautta sitten se vielä oli. Otetaan sille!

Moro. Jaa-a, sellaisia ne on, ei niistä koskaan tiedä. Mulla on muuten huono muisti, kun juuri tuli mieleen, että olit tästä aiheesta kirjoitellut Naisasiat-ketjuun joku aika sitten. Ei voi mitään, nuoria kuitenkin ollaan vielä...

Ai meinaat, että minun pitäisi tulla ryypiskelemään seuraksesi, kun kirjoitit että "Otetaan sille!"? Sait siis ylipuhuttua, otan pari olutta ennen kuin lähden nukkumaan. Sitten kun minulla on parempi rahatilanne, niin tavataan tässä ketjussa ja silloin on myös enempi olutta! :) Nämä pari olutta otetaan siis "sille" eli sinulle ja minulle.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Sovitaan näin Jomppa. Itsellä on onneksi juomista tälle illalle/yölle ihan riittävästi. Tässä ollaan lämmittely vaiheessa. Musiikki soi ja paukkuja nautitaan! Sais vaan olla enemmän kylmempää tuo Salmari..

Kyllä tekee hyvää ottaa vähän ja nollata itsensä. Oli semmonen päivä, että heikompi ei edes kestäisi.

Kippis veli Blue J!
 
Viimeksi muokattu:

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kah, Worrell oli havainnoinut saapumiseni, vaikka luulin jo tyhjyyteen huutelevani.

Mutta ei minulla sen enempää ole (vielä) sanottavaa, olen vielä taipaleen alkumatkalla, nyt juon Rommiviinaa ja katson mihin se riittää. Parhaimmillaan parin kuukauden pelikieltoon, heikoimmillaan johonkin turhanpäiväiseen lässyttämiseen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
No en mä ujona miehenä tohtinut heti uutta onelineria kirjoittaa.. Heh. Elossa tosiaan olen vielä!

Paljos sulla sitä juomaa oikein on? Itellä on yksi kokonainen pullo tuolla varastossa pahan päivän varalle ja sitten tämä minkä nyt jo korkkasin ja eiköhän sillä mennä tämä ilta. KKK-aktiivisuus on sitten niin ja näin, riippuu muusta ohjelmasta. Itsehän lässytän aina ja kaikesta. Joskus sitä ehkä avautuu liikaakin, mutta ei se väärin ole.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Rommiviinalla on tilanteeseen lähdetty jo jokunen tovi sitten ja saa nähdä, paljonko sielu tänään sietää vielä jälkijuominkeja. Mitään Via Dolorosaa ei ole kuitenkaan tarkoitus suorittaa. Joko nukahdan tylsyyteen parin tunnin sisään tai raivoan aamukuuteen riemukkaassa olotilassa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itsehän raivoan ainakin sinne neljään tai viiteen. Uunoa tuijottelen tässä hetken. Ihan hyvää viihdettä kunnes keksii parempaa tekemistä juomisen lisäksi.

Chilipähkinät on muuten aika makoisia!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kesäpäivien kauniit hetket, nuo naiset vähissä vaatteissaan jälleen takanapäin. Satelee vettä, ropisi niskaan kun haki ihminen kaupasta olutta. Kastui pää ja nyt kostuu jälleen pää, tuo outo rakennelma jossa ihmisten aivot ovat, etanolissa kostuu aivo, tolkkua ei häivääkään.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joulumusiikkia keskellä kesää. Hetkeksi erehtyi soitin väärään vuodenaikaan, mutta se on nopeasti Iron Maidenilla korjattu!
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
No mutta otetaanpas nyt sitten taas, ihan vaikka vaan pelkkään vitutukseen jos ei muuta syytä keksitä. Töissä on taas monenmoista pinnankiristäjää ja verenpaineen nostattajaa liikenteessä, niinpä sipaisen täsä sitten viskiä naamioon.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
8 pulloa Olvia ja pari desiä Captain Morgan -rommia on takana päin ja elämä edessä. Juodaan tässä ja ihmetellään. Melkein kaikki vituttaa, mutta ei voi mitään.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eilen jäi touhu ihan puolitiehen, kun uni rupesi houkuttamaan kesken kaiken rehtiä ryypiskelyä enemmän. Nyt en anna moisen joutavuuden haitata toimintaani.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oli aikeissa kirjailla tämä havaintokokemus onnellisuusketjuun, vaan laitetaan nyt tänne, kun on tullut juotuakin.

Onneksi pian on kurjantaiden sijaan perjantai. Perjantaina kavereiden kanssa ryyppäämään ja lauantaina sitten eri kavereiden kanssa ryyppäämään. Luvassa on siis vivahteikasta loppuviikkoa erinäisten moninaisten seikkojen parissa.

Kuten Lasse Lehtinen vuoden 1982 kirjassaan Musta monopoli juomamääristä totesi: yksi on liian vähän, kaksi on sopivasti, kolme on liian vähän ja harva jättää kahteen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Emmä tajuu. Eka piti olla ihan että ei mitään tänään. Sitte vaan pari pissee puodista. Sitte menin tiskaamaan ja sehän vaatii viskiä. Sitte katoin viskin viereen ja siinähän oli konjakkia. Sitte katoin kelloa ja sehän oli vitusti. Sitte mietin huomista ja silloinhan on työpäivä. Sitte mietin itteäni ja totesin olevani kännisä. Sitte tuli mieleen jäljellä oleva viskijämä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ikkunat ja ovet ovat kiinni, mutta niin vaan kusella käydessäni havaitsin jonkin varsin alkoholisoituneen hyttysen imevän perseestäni alkoholipitoista verta. Mistä ihmeestä se tänne tiensä löysi?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuo Simonin juttu viittaa minun viikon takaiseen juttuuni. Lähdin ke-iltana yhdelle kello 20 ja lopulta olin juonut 16 kaljaa ja olin kämpilläni kello 5. Töihin saavuin juuri ennen liukuma-ajan loppua eli 9.50. Ja totta helvetissä pomo oli sattunut juuri silloin ensimmäisen kerran kuukauteen saamaan päähänsä - hetikohta kymmenen jälkeen - haluta tavata minut työaikaamme tuhlaamaan. Siinä sitä sitten seisoskelin mulkku ja silmät vetelänä tuon läskinössön lyhythiuksisen ämmän edessä ja vastailin johonkin mistä en muista mitään. Olen varma, ettei se ämmä ole nussinut edes mielessään yhtään kenenkään kanssa kuin joskus silloin, kun Jukka Tammi soitti munasyndeissä ilmapokaalia.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eräässä musakirjastossa oli aikanaan kelpo jengiä duunissa, töihin tultiin darrasta huolimatta ja hommat hoituivat vaikka eräskin kuulemma ruokatauon sijasta kävi sitten pahimmalla kerralla oksentamassa läheiseen porttikongiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on se ongelma, että pitäis olla kiinnostunu duunista, mutta suurin kiinnostus on duunin loistaviin safkoihin ja pariin eukkoon, jotka on kieltämättä mua vanhempia aika tavalla. Ja yksi näistä taitaa olla oma tiiminvetäjä, ikäeroahan on vaivaiset 18 vuotta. No, katotaan jos ura loppuu lyhyeen tuolla, määräaikaisen diilin takia, sitten voi ehkä jo katella (ex-)kollegoja eri silmin ja silleen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tänään join taas kerran erään kirjastotyöläisen kanssa ja hän on krapulalle altis, joten kirjastokrapulatarinoita riittää. Kenties taas huomennatänään lisää.

Simon kuulostaa tervehenkiseltä ihmiseltä - kiinnostuksiin viitaten, siis nuo ruoka ja naiset.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Kavereiden kannsa NHL10 turnaus takana. Pakkohan siinä on kiskoa samalla. Soittoruokalaan ei kyllä lähdetä, johan se kalsarikännääjien 1 käskykin sanoo! Cheers!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Helvete. Kulautin vikat viskit naamaan. Jos haluaa lisää juoda, on ainoa vaihtoehto Absintti. Ihan vaan suomalainen, lasten absintti, eli 60-prosenttinen, mutta paskaa se on silti. Pitänee nukkua välillä ja hakea oikeeta alkoholia kaupasta. Juokoot lapset sillä aikaa. No okei, ei täällä ole lapsia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös