Kalsarikänniketju

  • 5 290 982
  • 66 740

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Jäi eilen toi toinen Salmiakki Koskenkorva kumoamatta, joten olen sitä tässä siemaillut.

Tänä keväänä olen pohtinut syvästi, että kumman seuran toivon Cupin voittavan. Keväästä 2004 asti on yleensä ollut joku selvä suosikki, mutta Chicago ja Philadelphia ovat kyllä mun papereissa samalla viivalla. Noin niin kuin fanituspohjalta. Tavallaan toivoisi Flyersin vievän, mutta toisaalta tuntuu, että Niemen Antti ja Intiaanit veis tuon sarjan... Ollako vai eikö olla?
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vieläkö saa hetkeksi ilmoittautua? Kylläpä taas oli maullaan, voi hirvitys sentään. Ehkä minä juon nyt lasillisen vettä, ja tarkkailen kkk:n tilannetta sillä aikaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tässä punkkupulloa tyhjennän verenkiertoni iloksi. Sen jälkeen on vuorossa 0,5 L teinikossua, joten enköhän noilla jonkinmoiseen nousujurriin päässe.

Kävin tänään ostamassa eräästä liikkeestä pyörän sisuskumin, sillä syyskuussa 2008 silloinen muuan abi istuessani tarakallani oli ilmeisesti sen koko elopainonsa eli noin 50 kg liian painava ja pyörän sisuskumi särkyi. Reippaana miehenä korjaan pyöräni jo nyt enkä vasta ensi vuonna. Siellä liikkeessä tänään muuan noin 24-vuotias nätti nainen luuli minua myyjäksi ja alkoi kysellä jostain pinkeistä nauloista. Ja kun viime kesänäkin toisessa liikkeessä myyjäksi luulivat, niin jopahan on.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kysyin tänään Alkossa myyjältä neuvoa, kun tuli siihen ehdolle ohjeistettuaan ensin pitkään jotain toista asiakasta. Kysyin: "Tarttisin semmoista hyvää, takin taskuun mukavasti sulautuvaa viinapulloa, sillä juon sitä tänään pokeri-illan aikana ulkosalla tupakkitaukojen välissä. Millainen mahtaisi olla sopiva pullo?". Muovikuoria, hyvää ja sulavaa muotoa toivoin. Ja sellaista makua, että sitä voi helposti kiskaista desin per tauko. Takkini taskua näytin, että tänne sen pitäisi sulautua mukavasti. Funktionaalisuutta!

Tässä sitten on nyt punkkupullo tyhjennettynä ja 0,5 L Salmiakkikossua povarissa odottamassa. Ja puolen tunnin päästä lähtö peleihin. Vitun pokerit, ekat pelini netissä / livenä tänä vuonna, vaan meneehän se alkuilta noinkin. Mitä se minulle kuuluu mitä minä teen, kunhan viinaa ja kavereita ympärillä riittää.

Iltoja tänne, minä lähden kohtsillään härdellöimään!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voi luoja, koskahan tännekin viimeksi on päässyt kirjoittelemaan? Muija meni jonnekin läksiäisiin ja itse menin ostamaan kopan kaljaa kostoksi, kun perkeleet olivat juoneet minun kolmesta kaappikylmästä oluestani kaksi kaverinsa kanssa. Siitäs saivat.

Varmuuden vuoksi ostin vielä Karhun kylmän pintin, jotta kylmä ei ihan heti loppuisi. Mainio keksintö tuollainen pakastin, kun tätä Koffia juo. Saas nähdä koska tulee, lupauduin hakemaan muijan pois, kunnes huomasin jääkaapin tolan. Eihän tässä ole tehty kuin pari viikkoa muutaman tunnin yöunilla ja hirmuisessa stressissä. Nyt voi vittu naattia.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voi luoja! Koska olen kalsarit jalassa ja tavoitteena on mukava känni kirjoitan tänne. Muija oli kotonaan tuossa n.viikon käymässä. No, tuli sitten kaverilta viesti, että tupareiden aikataulu ei ole hyvä, kun ollaan pelaamassa eräässä mukavassa turneessa. No tähän sitten kaverille kiitokset, tiedän tupareista nyt. No, sitten kovasti pyydeltiin anteeksi. Kaiken huippuhan on se, että osa kavereistani on kutsuttu ja osa jäi ilman. Tämä on kuulemma tietoliikenteen vika, minkä kyllä ymmärrän, koska näitä on kohdattu ennenkin ja nämä henkilöt varmasti itsekin tietävät, että ongelma on ollut joku muu kuin "unohtaminen", terveiset tässä vaiheessa. No, nyt sitten niin hassua kuin onkin, sain kuulla ketä on sitten kutsuttu, mutta kaiken kruunaa tämän päiväinen tieto facebookista. "Jokatapauksessa, alustavasti ilmottaudun teidän tupareihin", aivan mahtavaa. Helvetin inhottava puolituttu jostakin kapakasta..

Pitänee ilmeisesti pitää pienehkö neuvottelu asian tiimoilta. Lisää olutta ja puhutaan sitten vaikka huomenissa
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Ja vot, perhe poissa ja kaljaa niin kauan kuin silmät jaksaa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Morjesta pöytään! Viheliäiset 5 päivää töissä takana, vanhenin niiden aikana arviolta 500 päivää kun meinasi niin ottaa koville. No työviikon lopulta pelasti erittäin onnistuneet kaupat perjantain päätteeksi, joten hyvillä mielin voi ottaa pikku pölyt päälle. Eukko se täällä jo punkkua veteli viiden jälkeen kotona kun meitsi tulee töistä joten opit alkaa menemään perille. Olutta ja jekermeisteriä
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vodka on, on ei lopu. Oi oi, lopu ei. Eikä olut, eikä Jekku ei...

Taidan soittaa tässä nyt heti Jossu K:lle, että tulee kohta heittää keikan meille saunaan. Joten lähdenkin tästä saunaa Jossun kans.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Tännehän se tieni vie illan rientoihin kera karpalokossun. Ja vain me kaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
John Coltrane ja Cuba Libre, iltani ilot.

Hei vaan lajitoverit. Viekää minut johtajanne luo!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
John Coltrane ja Cuba Libre, iltani ilot.

Hei vaan lajitoverit. Viekää minut johtajanne luo!

Johtaja ratsasti runopollensa päällä tuonne jonnekkin stratosfääriin. Siellä se kirmaa ja kimmeltää. Sieltä se viisaita sanoja langettaa meille hengenköyhille ihmisille ja viisastuttaa meitä kokemaan ja kokeilemaan suomen kielen suurta kauneutta.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tunnen kiusausta naapurin neitosta kohtaan. Tai itseasiassa kahta, jotka tuossa samassa huushollissa asuvat. Tällä hetkellä en lusikoi mitään, mutta salmarikossua on tullut hörpittyä hetkisen verran.

EHM koukuttaa..
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ja kun viime kesänäkin toisessa liikkeessä myyjäksi luulivat, niin jopahan on.

Get a hair cut, get a real job?

Tässä sitten on nyt punkkupullo tyhjennettynä ja 0,5 L Salmiakkikossua povarissa odottamassa.

Jalluakin olisi saanut nollavitosen muoviflindassa... ;)

Muija meni jonnekin läksiäisiin ja itse menin ostamaan kopan kaljaa kostoksi, kun perkeleet olivat juoneet minun kolmesta kaappikylmästä oluestani kaksi kaverinsa kanssa. Siitäs saivat.

Vittu sä koulutat niitä! Sä koulutat ja sä johdat niitä!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minut ja ilmeisesti koko muukin talo kutsuttiin äsken postiluukusta tipahtaneen lapun voimalla jonkun kolme kerrosta ylempänä asuvan venäläisen tupareihin. Mutta en minä sinne mene, paitsi jos oikein rupeaa tekemään vodkaa mieli, niin sitten voisi harkita.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tunnen kiusausta naapurin neitosta kohtaan. Tai itseasiassa kahta, jotka tuossa samassa huushollissa asuvat.
Soita ovikelloa ja vaadi vapaata rakkautta. Kukkaislapset EIVÄT ole lakastuneet!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Digiboksin hajoaminen vituttaa.

Itelläkin on Procasterin boksi. Ihan hyvä muuten, mutta joskus jättää nauhottamatta ohjelmia tai sitten nauhottaa 5 tuntia putkeen... En mä tuota kyllä vaihtais, vaikka vähän buginen onkin.

EHM:ää pelailen ja viinaa juon edelleen. South Parkia vois vilkuilla MTV:ltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös