Kalsarikänniketju

  • 5 291 024
  • 66 740

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hetken aikaa jo pelkäsin, onko minulla kenties treffit käyttäjänimettömän kanssa. Mutta turhaan, koska eihän se kyseinen jätkä edes tiedä että sillä ois tänään mahdollisesti treffit. Tässä siis otan rohkaisuryyppyä, jotta uskallan soittaa sille jätkälle. Koska eihän se perkele itse uskalla kuitenkaan sitä tehdä. Vihjaisi vaan jotta minun pitäisi soitella, jos on tekemisen puutetta. Ja sitähän tässä on (muusta puutteesta puhumattakaan) Onneksi jääkaapissa ei ole kuin pari siideriä, niiden voimalla on pakko uskaltaa.

Jumalauta, Jomppa_Koo pääsee vihdoin treffeille! Isoa kättä, enkelikuoron laulantaa, helvettikin taisi juuri jäätyä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Aattelehan, ranskalainen kolmikymppinen nainen sanoo noin. Kyllä se pilluseeveetäni melkein jo hivelee!

Yritän ajatella. Tosin tuossa meikäläisen vierellä on tällä hetkellä 19-vuotias neito Etelä-Ranskasta. Seurustelee kylläkin keskimmäisen poikani kanssa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tärkeintä on paska ensivaikutelma!

Just. Kun tarpeeksi hyvin hoitaa hommat, niin ei tulla enään kyselemään tyhmiä. Vähän sama tuon mun inttikokemuksen kanssa.

Kengännumero on jotain 42-44, mut niihin saappaisiin vois jättää villasukkavaran, kun vesi saattaa kylmää olla.

Koitan olla vaan kohtelias, ettei sitten hierrä. Voi olla ärsyttävää jonkun mielestä.

Ookoo, meen takas Kurkelan Jossun viereen päiväunille.
 
Jumalauta, Jomppa_Koo pääsee vihdoin treffeille! Isoa kättä, enkelikuoron laulantaa, helvettikin taisi juuri jäätyä.

En minä sentään mikään kehdonryöstäjä ole. En tosin tiedä tuon mahdollisen treffikumppaninkaan ikää, mutta parta sillä sentään kasvaa ja on se sentään jonkun vuoden meikäläistä vanhempi.
Kohtalon hetket lähestyy ja pitäis uskaltaa soitella. Tässä asiassa vaan sitä on niin noviisi. Tähän asti ne jätkät kun on tehneet sen aloitteen. Olkoonkin että kyseistä tyypistä nyt tietää että kai sillä kiinnostusta on.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
En minä sentään mikään kehdonryöstäjä ole. En tosin tiedä tuon mahdollisen treffikumppaninkaan ikää, mutta parta sillä sentään kasvaa ja on se sentään jonkun vuoden meikäläistä vanhempi.
Kohtalon hetket lähestyy ja pitäis uskaltaa soitella. Tässä asiassa vaan sitä on niin noviisi. Tähän asti ne jätkät kun on tehneet sen aloitteen. Olkoonkin että kyseistä tyypistä nyt tietää että kai sillä kiinnostusta on.

Ei muuta kuin isket pelimerkit keskelle ja pakoitat tämän vastahakoisen veijarin ottamaan aloitteen itselleen.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Täällähän vittuja vilisee kuin Vilppulassa kissoja, se on oikein se. Puoliposlari on meikäläisen mieleen, sen haluaisin sanoa ja sanonkin.

Olisi tässä tarkoituksena alkaa vetelemään olutta mutta tuli kovasti paljon paha mieli kun huomasin huolimattomuuttani ostaneeni Lahdessa pantua Lapin Kultaa, olin pyhästi luvannut että lapparia en sitten enää osta kun sen paneminen Torniossa loppuu. Onneksi nuo 5 iisalmelaista Olvin retaletta lohduttaa tässä ensihädässä, mutta vakava itsetutkiskelu on tehtävä sen suhteen annanko itselleni ikinä anteeksi tuota tekemääni erhettä.

Rouva Jaanssoni poistuu parin tunnin kuluttua kaverinsa valmistujaisiin, herraa ei ole kutsuttu ja se on hyvä se. Otetaanpas sille!
 
Ei muuta kuin isket pelimerkit keskelle ja pakoitat tämän vastahakoisen veijarin ottamaan aloitteen itselleen.

Olenkin sen jo hieman ovelasti saanut kutsumaan itseni kahville. Ne "treffit" vaan ei oikein mennyt ihan putkeen, kiitos parin yhteisen tuttavan jotka perhana tunkivat samaan pöytään. Ei se nyt paha rasti ole sille kait soittaa, kyllähän sen jätkän on tuntenut jo jonkun aikaa ja jutellut muutenkin sille niitä näitä. Viimenen siideri menossa ja soitto lähenee. Sen jälkeen hylkään teidät tänne tai sitten haen vitutukseen kaupasta lisää siideriä tai lonkeroa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Sillälailla! Kun lemmen liekki leimahtaa, sitä ei voi sammuttaa... Ei, eikä pitä! Näin loihe lausumaan Turhapuron Uuno, tuo menneiden aikojen vara-auervaara.

Kylläpäs teki synkän ilman Tampereelle, kyä ny kelepaa kotosalla kalsaroida.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
eli jätän nyt teidät tänne ja lähden ulos juomaan kaffetta.

Ensinnäkin, meitä ei vaan jätetä noinvaan. Vähintään siirtokorvaukset pitää saada meidän juoda, jos meinaat mennä muualle pelaamaan.
Toisekseen, lauantaiana kahvia?

Näin loihe lausumaan Turhapuron Uuno, tuo menneiden aikojen vara-auervaara.

Nooh, kyä Uuno on paljon enemmän, kuin vara-auervaara.
Uuno on Suomalaisen miehen tiennäyttäjä, sielunelämän kuvaaja ja opas tähän suhteellisen vittumaiseen maailmaan.
Jos ei saa puolikasta pulloa olutta, niin otetaan sitten kahdeksan kokonaista.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Nooh, kyä Uuno on paljon enemmän, kuin vara-auervaara.
Uuno on Suomalaisen miehen tiennäyttäjä, sielunelämän kuvaaja ja opas tähän suhteellisen vittumaiseen maailmaan.
Jos ei saa puolikasta pulloa olutta, niin otetaan sitten kahdeksan kokonaista.

No hei, varsinainen Auervaara oli kuitenkin Janssoneita joten kyllä Uunolle jää varamiehen rooli siinä skabassa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Auervaara
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Jahas, tännehän tuli yhtä hiljaista kuin Ilveksen osioon. No saanpahan ainakin ryypätä rauhassa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ranskalainen ex-vosuni (joka muuten viime huhtikuussa kysyi minua taas treffeille, siis 2,5 vuotta eromme jälkeen! En mennyt, liian pitkät vittukarvat!) kertoi, että pieni kuolema tarkoittaa ranskaksi jotain... hässäkkäjuttuja.
Onkos se sielläkin sitten orgasmi? Orkkuahan on usein kutsuttu pieneksi kuolemaksi, ja tästä voisi vääntäen johtaa että kuoleman on silloin oltava iso orgasmi.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Tottahelvetissä tulee hiljasta, kun joku mainitsee kihlajaiset...

Hah, ne kihlajaiset mihin minä olen osallistunut ovat olleet aina hyviä kekkereitä ja viina on virrannut. Tämä voi tietysti johtua siitä että olen osallistunut tasan kahdesti kihlajaisjuhliin joista molemmat olivat omiani, saman eukon kanssa tokikin.

Olut tuntuis maistuvan, kuinkas muilla?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vittuja vilisee. Kun lähdin pussikaljojeni kanssa torinrannasta Naisen seurasta, niin se ranskalaisexäni sattui soittamaan! Oli ihan ihmeissään, kun oli kuulemma ollut tarkoitus soittaa kaimalleni. Siinä me vartin porisimme mukavasti aivan kuin silloin ennenkin. En kuitenkaan kysynyt, että onko ja aikooko ajella viidakkoveitsellä vittunsa.

Ranskaksi se pieni kuolema kuulostaa paljon paremmalta kuin tankerosuomeksi. Tiedättekö muuten mistä tarinasta kumpuaa sana tankeroenglanti? Ei se mitään, valistan; Ahti Karjalainen oli aikoinaan Afrikan maassa safarilla. Näki siellä kyltin "DANGEROUS ANIMALS". Kotomaassa sitten kysyivät, että mitä elukoita sieltä tunnisti. Dangerouseja kuulemma oli näkynyt.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ja tämähän on lätkä-sivusto! Jooo, oli aika kännivitsi. Oikein teille hmot.

Mikä on oikein hmot ryhmälle? Mikä oikeastaan on oikein kellekkään? Itse keskityn tulevaan lätkäiltaan rakastetun Flyers joukkueen kanssa ja kauhistelen huomista muuttotehtävää. Toivottavasti kaverillani on muuttokaljat varattu.
 
Ensinnäkin, meitä ei vaan jätetä noinvaan. Vähintään siirtokorvaukset pitää saada meidän juoda, jos meinaat mennä muualle pelaamaan.
Toisekseen, lauantaiana kahvia?

Palaan hetkellisesti raportoimaan tilanteesta. Joo, kyllä kahvia tuli hörpittyä ja vieläpä kaksi kupillista. Joten tässä ehti sitten selviämään ja ei tietenkään ehtinyt enää kauppaan ennen yhdeksää, jotta kalsarointia olisi voinut nyt jatkaa. Toivossa on kuitenkin hyvä elää, eli saattaa olla että kyseisen tyypin kanssa vielä tänään kaupungille lähden. Joten ihan totaalisesti en ainakaan mokannut, kun kerran vielä haluaa uudelleenkin nähdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös