Kalsarikänniketju

  • 5 249 453
  • 66 712

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Siis minä oon pohtinut taas vähän vastaavaa taktiikkaa jalkapalloon. Aloituspotkusta pallo omille ja välittömästä kaikki pelaajat rinkiin ja keskellä rinkiä on yks pelaaja pallon kanssa ja kun ollaa maalinteko paikoilla, niin joukkue hajoaa nopeasti, kaikki pois paitsiosta ja joku pelaajista tekee maalin. Meneekö sääntöjen sisälle tämä taktiikka?

Ei toimi ainakaan Italiaa vastaan, sillä Inzaghi juoksisi rankkarialueelle ja kaatuisi dramaattisesti -> Italialle pilkku ja sitten joku lettitotti vastenmielisyydessään upottaisi pallon häkkiin. Häkin upotuksesta tulikin mieleeni katiska, ja se on muuten paljon parempi tapa kalastaa - rankkareita lukuunottamatta - kuin mato-onginta tai virvelöinti. Rautakehikko lampeen ja käy sitten krapulapäissään hakemassa sen pois jos muistaa. Itse asiassa kalaruokaa pitäisi syödä enemmän, se on vaan kumma homma miten vähän sitä tulee kalaa laitettua evääksi. Kaloista tulikin mieleeni, että tienaisikohan horoskooppilinjaa pitämällä hyvin..
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kai sille Jutille voisi kieltämättä jonkun uudenkin roolin jo keksiä.

Iltasanomat mukana huippujääkiekkoilijan kesätreeneissä: Ny rillataan!

Tuli tässä muuten mieleeni sellainen asia, että jos Suomessa ja myöhemmin koko maailmassa rakennettaisiin tulevaisuudessa suihkujen yhteyteen sellainen viritelmä, missä on pesusieni tai harja kiinni seinässä, se liikkuisi pystysuunnassa n. 130-160 cm korkeudella lattiasta mitattuna ja siihen tulisi automaattisesti oikea annostelu pesuainetta, niin ei tarvitsisi välttämättä ottaa näitä miettisiä mukaan kisoihin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En tiedä tuosta jalkapallotaktiikasta, että liekö sallittua.

Sitä minä olen pitkään ihmetellyt, ettei jääkiekkoilussa ole laitettu sellaista 500-kiloista 4D-dokkareista tuttua läskiä maalivahdiksi. Sehän peittäisi koko maalin. Ei saisi Jagrkaan maaleja, vaikka kuinka vemputtaisi.

No tämä on toinen asia mistä olen jopa muutamien ihmisten kanssa keskustellut. Itse asiassa viimeksi eilen. Läski molari, pirun taitava ykköskenttä ja loput junnuja.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No, kalsarikännäämisen syvimpään olemukseen kuuluu yksin ryypiskely. Sosiaalinen media, tuo nykyaikainen perkeleen luoma käsite tosin ajoittain haittaa tämän toteuttamista. Valot pois, tietokone kiinni, pullo viskiä käteen. Tuijota seinää ja nauti viskiä, kunnes luulet seinän tuijottavan sinua. Siinä vaiheessa homma vasta lähtee käyntiin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hmm, tuijottelin aikani seinää mutta ei ollut oikein mielekästä sekään. Pistin valot päälle ja palasin takaisin tilanteen päälle.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Aurinko paistaa ja viimeistä hellepäivää viedään ilmeisesti toviin. Ja vieläpä perjantai. Ovatko kaikki ulkona terassilla, vai miksi kk-ketju on näin hiljainen?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laatikollinen Kukkoa lähikaupasta ja nyt mulkoilen Viro-Suomi potkupallo-ottelua vironkielisellä selostuksella. Eesti jalgpalli Soome luki alussa ja siltä meno suunnilleen näyttääkin.
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Toistaiseksi viimeisen hellepäivän kunniaksi maistuu vähemmän tai enemmän kevyt kalsarointi. "Järkyttävän hyviä" kesähittejä kuunnellessa ilta etenee...no Paleface ja Mariska pääsi yllättämään positiivisesti.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Television ohjelmatarjonta on tänään taas oikein mainiota, ei harmita yhtään että mediamaksu tulee, ilolla sen maksan sitten kun aika koittaa.

Melko hiljaista täällä, väki taitaa tosiaan olla terassilla. Ei se mitään, niin minäkin olen sitten huomenna.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mitäs tänne kuuluu? Tietääkö täällä kukaan kaktuksiin sekaantuvista ameeboista mitään?

Minä en tiiä, siksi juon itteäni viisaammaksi.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olutta taitaa tölkissä olla. Areenasta mulkoilen Pikku-Britannian edellistä jaksoa ja mainitaan loppuun vielä Johanna Kurkela - kauniimpi kuulemma, kuin minä tai John Rambo.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Olutta taitaa tölkissä olla. Areenasta mulkoilen Pikku-Britannian edellistä jaksoa ja mainitaan loppuun vielä Johanna Kurkela - kauniimpi kuulemma, kuin minä tai John Rambo.

Hmm....että on makuaisti siinä tilassa, ettei tiiä vettääkö viinoo vaiko ööliä, samahan tuo koha jottai mänöö vattaa. Johanna Kurkelahan on tunnettu siitä, että on kauniimpi kuin John Rambo ja -FNM- Noistahan ne toimittajat aina kyselöö!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hmm....että on makuaisti siinä tilassa, ettei tiiä vettääkö viinoo vaiko ööliä, samahan tuo koha jottai mänöö vattaa.

No, tölkissä lukee Kukko ja tällainen pinttynyt Karhun kittaaja sit joutuu hieman käyttämään makuaistiaan tarkemmin, jotta olueksi tunnistaa.

Johanna Kurkelahan on tunnettu siitä, että on kauniimpi kuin John Rambo ja -FNM- Noistahan ne toimittajat aina kyselöö!

Johanna meni ohi kauneudessa allekirjoittaneesta Rambon Johnista ja Johnin ystävästä -FNM-stä tuossa 80-luvun loppupuolella. Nyt Rambo taistelee viidakossa ja minä Tukiaisen Johannan kanssa Mr.Rumanaamateepaita-tittelistä. Veikkaus antaa kaljulle ja orastavalle läskille -FNM-lle pienemmän kertoimen. Joten kaikkea siis ei ole menetetty.

Tänään päivällä taksissa löhöillessä soi kuljettajan radiossa Anne Mattilan - Perutaan häät. Tällaisen laadukkaan musiikin en myönnä uppoavan muulloin, kuin tässä ketjussa, mutta onhan tuon kappaleen julkaistessaan parikymppinen muori jo perumassa perkele häitä ja vittuilee vielä sanoissaan kauniisti.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Piti testata Pirkan Lageria. Aika perus, mutta viilentää mukavasti.

Ykkösella (YLE1) Katariina Kaitue. Ihana MILF!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Johanna meni ohi kauneudessa allekirjoittaneesta Rambon Johnista ja Johnin ystävästä -FNM-stä tuossa 80-luvun loppupuolella. Nyt Rambo taistelee viidakossa ja minä Tukiaisen Johannan kanssa Mr.Rumanaamateepaita-tittelistä. Veikkaus antaa kaljulle ja orastavalle läskille -FNM-lle pienemmän kertoimen. Joten kaikkea siis ei ole menetetty.

Elä epätoivoon vaivu, veikkaan, että Herra Tukiainen vie tämän kisan melkolailla ylivoimaisesti.


Tänään päivällä taksissa löhöillessä soi kuljettajan radiossa Anne Mattilan - Perutaan häät. Tällaisen laadukkaan musiikin en myönnä uppoavan muulloin, kuin tässä ketjussa, mutta onhan tuon kappaleen julkaistessaan parikymppinen muori jo perumassa perkele häitä ja vittuilee vielä sanoissaan kauniisti.

Joo ja se yhteinen hautapaikkakaan ei sitte käy, pelkääkö se, että ukko pieksää jos ovat liian likellä siellä mullan alla? On siinä hautuumaan mestarillakin ihmettelyä, kun siinä mullat senkun pöllyää..."tähän on haudattu rauhaisasti matti ja mervi nykänen, alueella liikkuminen kielletty"
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo ja se yhteinen hautapaikkakaan ei sitte käy, pelkääkö se, että ukko pieksää jos ovat liian likellä siellä mullan alla? On siinä hautuumaan mestarillakin ihmettelyä, kun siinä mullat senkun pöllyää..."tähän on haudattu rauhaisasti matti ja mervi nykänen, alueella liikkuminen kielletty"

No, nuoret voisivat mennä sille haudalle vihaamaan porukoitaan. Pojatkin meikit silmissään. Voisivat sitten kusta ristiin ja palvoa saatanaa, kerta mullan alta töminääkin kuuluu.

Aikoinaan tuli oltua töissä paikallisessa museossa ja siellä entinen jo viime vuosituhannella eläköitynyt museomestari kertoi paikallisesta "taiteilijasta" ja hänen kuoleman jälkeisestä elämästään. Tämän taiteilijan kaverit kävivät asentamassa oluthanan miehen haudalle. Laittoivat varmuudeksi kuulemma vielä pari pulloa viereen, jos tulisi kaverille jano.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös