Ja kuuntelet Johanna Kurkelaa?Mitäs tänne kuuluu? Tietääkö täällä kukaan kaktuksiin sekaantuvista ameeboista mitään?
Minä en tiiä, siksi juon itteäni viisaammaksi.
Ja kuuntelet Johanna Kurkelaa?
Olutta taitaa tölkissä olla. Areenasta mulkoilen Pikku-Britannian edellistä jaksoa ja mainitaan loppuun vielä Johanna Kurkela - kauniimpi kuulemma, kuin minä tai John Rambo.
Kalsarikänni on se ainoa känni...
Hmm....että on makuaisti siinä tilassa, ettei tiiä vettääkö viinoo vaiko ööliä, samahan tuo koha jottai mänöö vattaa.
Johanna Kurkelahan on tunnettu siitä, että on kauniimpi kuin John Rambo ja -FNM- Noistahan ne toimittajat aina kyselöö!
Johanna meni ohi kauneudessa allekirjoittaneesta Rambon Johnista ja Johnin ystävästä -FNM-stä tuossa 80-luvun loppupuolella. Nyt Rambo taistelee viidakossa ja minä Tukiaisen Johannan kanssa Mr.Rumanaamateepaita-tittelistä. Veikkaus antaa kaljulle ja orastavalle läskille -FNM-lle pienemmän kertoimen. Joten kaikkea siis ei ole menetetty.
Tänään päivällä taksissa löhöillessä soi kuljettajan radiossa Anne Mattilan - Perutaan häät. Tällaisen laadukkaan musiikin en myönnä uppoavan muulloin, kuin tässä ketjussa, mutta onhan tuon kappaleen julkaistessaan parikymppinen muori jo perumassa perkele häitä ja vittuilee vielä sanoissaan kauniisti.
Niin on! Jos ei oo kavereita tai jos sattuu olemaan erakkoluonne tai itserakas, jolla on omassa seurassa paras tunnelma.
Okei, oot oikeessa ilman turhaa dramatiikkaa.
Joo ja se yhteinen hautapaikkakaan ei sitte käy, pelkääkö se, että ukko pieksää jos ovat liian likellä siellä mullan alla? On siinä hautuumaan mestarillakin ihmettelyä, kun siinä mullat senkun pöllyää..."tähän on haudattu rauhaisasti matti ja mervi nykänen, alueella liikkuminen kielletty"
Haha, jepjep...tai sit vaan elämäntilanne on semmoinen että kuuluisa kalsarikänni on ainoa vaihtoehto.
Elämäntilanne on sitä usein! Vitusti kaljaa ja naisen virkaa toimittaa käsi. Tätäkö haimme?
Ai ei vai? No emminäkää oikeesti...
Aikoinaan tuli oltua töissä paikallisessa museossa ja siellä entinen jo viime vuosituhannella eläköitynyt museomestari kertoi paikallisesta "taiteilijasta" ja hänen kuoleman jälkeisestä elämästään. Tämän taiteilijan kaverit kävivät asentamassa oluthanan miehen haudalle. Laittoivat varmuudeksi kuulemma vielä pari pulloa viereen, jos tulisi kaverille jano.
No, mutta kun vaihtaa vasempaan käteen niin saa kokea vieraissa käymisen.
No, mutta kun vaihtaa vasempaan käteen niin saa kokea vieraissa käymisen.
Sain tänään uskonvalistusta parilta Itävaltalaiselta uuden ajan kirkon sanansaattajilta. Olivat pojjaat suomea kovasti harjotelleet! Ihan sympaattista sakkia. Hukkaan tosin meni aikansa, kuten ilmeisen usein muutenkin, mutta eihän nuo taida provikalla noita saarnojaan jaella..
Oon vasenkätinen...